Tijdelijk €25 aanbetaling

Landgoed Landsrath

We hebben de beste aanbieders voor Landhuis Landgoed Landsrath voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 6 reviews

7.2GoedScore uit 6 reviews
  • 6.8Ruimte

Landhuis info

Meer landhuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Landgoed Landsrath

• 6Ron23-07-2016

Huis met veel gebreken op een prachtige plek

Mooie rustige plek, fijne grote tuin, het huis heeft goed sanitair. Helaas een heel ongezellige woonkamer voor maximaal 8 personen. Veel vliegen/muggen en geen hor voor de ramen. Slechte tuintafels en stoelen op een hobbelig terras met een niet functionerend zonnescherm en afgebladderde muren, gevaarlijke speeltoestellen voor de kinderen. Geen informatie, geen duidelijke afval voorziening.

• 6Ron23-07-2016

Huis met veel gebreken op een prachtige plek

• 8JP van dam18-10-2013

Mooi vakantiehuis op een prachtige plek.

Een vrijwel geheel verbouwd groepshuis, waar alleen nog iets aan de woonkamer zou kunnen gebeuren. Goede bedden, alles wat je nodig hebt is er. De omgeving: prachtig authentiek Limburgs heuvelland: wandelen, fietsen, MTB'en, golfen, lekker eten etc. alles vlakbij aanwezig. Zeer vriendelijk geholpen bij aankomst. Limburgse gastvrijheid. Geen 'vakantiepark'huis maar gewoon een echt huis. Erg leuk.

• 8Edith van Dongen09-09-2010

kei mooi en erg leuk

Wij hebben het hier heel erg goed gehad. Het huisje was heel erg schoon. En er was een vriendelijke meneer bij de receptie. Het was er heel rustig en we hadden een mooi uitzicht over het dal. Je zit dicht bij Maastricht Aken Valkenswaard. het rondtoeren met scooters is zeker een aanrader

• 8edith van dongen31-08-2010

kei fijn

Wij zijn hier een week geweest en hebben het heel erg goed naar ons zin gehad,Het huis was erg leuk een heel mooi uitzicht.En vriendelijk personeel. We komen zeker hier nog een keer terug.

• 7Jurgen08-08-2010

Locatie prima inrichting slecht

Landhuis Landrath ligt op een voortreffelijke plek. Bovenop de Gulpenerberg. Gigantische tuin wat ideaal is voor kinderen. De inrichting is ver beneden peil: banken zijn uitgeleefd, doet muf aan, bijzonder veel vliegen (schoon?).

Landhuis Landgoed Landsrath info

• CafeNiet beschikbaar