Appartement Landgoed Karsveld

Appartement
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag7°-1°
Appartement Landgoed Karsveld
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Karsveld voor je op een rij gezet:

162 reviews over Appartement Landgoed Karsveld in het Nederlands

Geweldige verlof

Kim van ishoven
7-1-2017

In de Kerstvakantie eerste keer geweest. Wat een fantastische verlof. Dochter vond het ook geweldig, zeer moeilijk om mee naar huis te krijgen terug. Zelfs om ze ' avonds in bed te krijgen daar. Er is zoveel te doen. In juni komen we een weekend terug en in juli een week. Kijk er al naar uit.

Weer een fantastische week achter de rug

Micheline
7-1-2017

Elke keer weer (zesde keer al) is het geweldig op de boerderij , ons zoontje en zijn vriendjes amuseren zich rot !

De hooizolder , de koeien, de kalfjes , de tractor, het speelhuisje, de omgeving , de natuur. De appartementen die telkens weer tiptop in orde zijn! Maar vooral ook de hartelijkheid en vriendelijkheid van de familie Lacroix die ervoor zorgen dat iedereen zich op de boerderij thuisvoelt !! Super aanrader dus!

Onze volgende vakantie is reeds geboekt!

Super vakantie

Ellen
6-11-2016

Onze kindjes hebben genoten op de boerderij en ons zoontje vond het fijn om te helpen met boer Leo

Direct boeken

Opgepast borg 100€ werd niet terug betaald !!! Omdat woning te vuil zou geweest zijn. Poetsen was in huurprijs inbegrepen. Wij hebben alle materialen met hand afgewassen want vaatwas was stuk. Ook vorige huurder had een probleem met de vaatwas. Alles werd netjes in de keukenkasten gezet. Alle kamers werden opgeruimd en in hun oorspronkelijke staat achtergelaten. Wij hadden geen veegborstel of ander poetsmateriaal, wij hebben soms met de handborstel de vloer geveegd. Alle gebruikte handdoeken werden op een stapel gelegd. De vloer in de living was vuil maar wat wil je na een wandelweek met 5 kinderen en verblijf op boerderij.

Dus kort samengevat, wat de poetsvrouw nog moest doen was: lakens van de bedden doen, bad en douche uitwassen en dweilen; in de living/keuken afstoffen en dweilen. De boerin was aanwezig bij vertrek en had geen enkele opmerking gegeven. Is dit gewoon een manier om de borg in te houden??!!!

Was super leuk en we hebben ons prima vermaakt

Kate & Jessie
12-10-2016

Alles zoals :

- Van de omgeving genieten, de natuur en de rust

- De tijd die de boer en zijn vrouw voor de gasten nemen

- Het melken, samen met boer Leo

- Mee op de trekker

- Veel over de boerderij te weten gekomen

- De kalfje`s voeren

- Voetballen, en vollyballen op het grasveld

- Spelen op de hooizolder

Geen punten kunnen bedenken die niet goed zijn

alles was super.

Mooie omgeving

Sabine
4-9-2016

Prima appartementen, zeer kindvriendelijk. Prachtige omgeving, lekker rustig gelegen.

Aanrader

Erik Versteeg
3-9-2016

Lekker rustig, landelijk gelegen. Huisjes in perfecte staat. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Fantastisch, volgend verblijf alweer geboekt.

Cor van den Broek
3-9-2016

Omgeving, kamers, wandelroutes, uitzicht is echt geweldig.

Zeker in voor- en naseizoen een aanrader wie van een mooie omgeving en rust houdt. Ook zeker een aanrader voor iets ouderen. Geweldig om op een prettige manier tot rust te komen of een mooie omgeving te verkennen.

Ook voor museumbezoeker een mooie plaats om te verblijven, want er zijn diverse kastelen en musea in de directe omgeving.

Fantastisch!

Chantal
31-8-2016

De rust, de ruimte, winkels dichtbij en allerlei leuks te doen in de omgeving, ideaal!

Fantastisch adres voor het echte vakantiegevoel.

fam. Barends
28-8-2016

Locatie, ligging, uitzicht, bereikbaarheid, rust, comfort, luxe, gezellig, leerzaam, natuur. Het is hier allemaal, bij het geweldige boerenechtpaar Leo en Marrij, zoon Marcel en zijn vriendin Lieke. Een schot in de roos voor onze kinderen. Het boerenbestaan kan hier echt ervaren worden. Maar net zo makkelijk kan je daar buitenom en pak je hier volledige rust. Mooie kamers, met alles erop en eraan. De ligging in de heuvels is zeer bijzonder, en het uitzicht is hierdoor adembenemend. Wij vonden het met ons gezin met 3 kinderen tussen 2 en 8 jaar oud geweldig om hier te zijn en voelden ons goed thuis. We komen zeker terug.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landgoed Karsveld in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landgoed Karsveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.