Appartement Landgoed Karsveld

Appartement Landgoed Karsveld
9,4

17 tips over Appartement Landgoed Karsveld

Ben, 19-7-2015

- Niet te veel weggaan maar tot rust komen op de boerderij :-)

- Zwembad Mosaqua in Gulpen (zeker met lekker weer buiten!)

- Fluweelgrot in Valkenburg

- Vijlenerbos en berghut 't Hijgend hert (met kleine kinderboerderij)

giezeman, 24-3-2015
Kijk en vraag goed mbt indeling, want niet alles is even duidelijk; bv. wat op welke etage en welk uitzicht; of terras direct aan woning etc.
Bas, 2-1-2015

-Wandelen op de sint pietersberg, met kinderen een erg leuke wandeling van 5 km als je niet de stad in wilt (gebruik de natuurmonumenten app).

- Eten of lunchen bij het Hijgende Hert in het Vijlener bos. Een leuke stek om te wandelen en daarna wild te gaan eten met een lekker speciaal biertje. Voor de kids is er een kinder boerderij.

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Karsveld voor je op een rij gezet:

Frank en liesbeth de jong, 18-10-2014

Een tip om heerlijk te eten niet duur en zooo gezellig is het hijgend hert in vijlen,een skihut die 365 dagen per jaar open is.

Verder lekkere frietjes halen bij an en piet in gulpen.

Heerlijk shoppen in maastricht of naar het gaiapark in kerkrade.

Continium in kerkrade is erg leuk,durbuy is een prachtig plaatsje evenals monchau...

Ik kan nog wel even doorgaan,er is genoeg te doen in de omgeving en ooh ja laat ik toch niet de pannekoekenmolen in gulpen vergeten.....

Astrid Smeding en Peter Termaten, 21-7-2014
Kijk op www.wandelgidszuidlimburg.com naar wandeling 78 en je kunt vanuit de hoeve vertrekken.
Maria Sauter, 11-6-2014
Deze vakantieboerderij geeft de kinderen de mogelijkheid om het buiten leven te ervaren, onze ervaring is dat er genoeg kinderen zijn om leuk mee te spelen en er zijn mogelijkheden om de boer te helpen. Verder is het een goed vertrekpunt om allerlei andere leuke dingen te ondernemen

Joris, 26-5-2014
Met kleine kinderen vonden wij een appartement dat uitkomt op de binnenplaats ideaal, maar voor mensen die het mooiste uitzicht willen zijn de appartementen die naar buiten uitkijken mooier.
Erik, 16-10-2013
Perfecte plek voor de kinderen, als uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten.
Tineke Ruijgh, 10-5-2013
Karsveld is heel centraal gelegen. Je kunt er goed in je eentje gaan wandelen en dan afspreken dat de rest van het gezelschap je komt ophalen in een dorpje verderop. Op die manier kun je het gebied echt verkennen. Neem een wandelkaart mee!
Eelco Kool, 17-12-2012

Melk halen bij de boer. In de kast staat een kan en deze kan gratis gevuld worden tijdens het melken. Tevens kan het melken dan bekeken worden.

Leuk voor kinderen en stadsmensen.