Best bewaarde geheim van Zuid-Limburg

Review geschreven door J Verburgh

Best bewaarde geheim van Zuid-Limburg

J Verburgh
9-5-2018

Gastvrije ontvangst, mooi, comfortabel ingericht appartement, prachtige omgeving, rustig en landelijk gelegen (boerderij), veel te doen voor kinderen: skelters, speelgoed, trampoline, speelhuis en natuurlijk alles wat er op een boerderij te zien is zoals jonge kalfjes, een hooischuur, paarden etc. Hier kom je voor je rust, de mooie natuur en de gastvrijheid. In de omgeving is genoeg te doen en te bekijken. Wij hadden hoog-zomers weer in mei. Dan waan je je in zuid Frankrijk ! De boerderij is gewoon in bedrijf dus leuk als stadsmens om dat eens van dichtbij te kunnen zien. Zoek je massa-vertier dan kan je misschien beter naar een groot vakantiepark. Wij komen graag nog eens terug. Is er dan niks aan te merken? Nee, eigenlijk niet. Met een zwembadje erbij en een toilet op de bovenverdieping van het appartement zou het een dure 5-sterren bestemming zijn waar je niet meer tussen komt. Marije en Leo Lacroix , dank voor de fijne tijd!