Appartement Landgoed Karsveld ****

Appartement Landgoed Karsveld
9,4

WebsiteLink naar website

Weer vandaag4°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Karsveld voor je op een rij gezet:

154 reviews over Appartement Landgoed Karsveld in het Nederlands

Lekker bij komen

Edwin van der Heijden, 13-1-2018

We zijn heerlijk tot rust gekomen bij landgoed Karsveld. Ontspannen wandelingen in het Bovenste bos en het Grote bos in de buurt. En ‘s avonds romantisch de kachel aan in het gezellige huisje.

Aanrader!

Sander vd Heijden, 13-1-2018

Mooie grote appartementen. Schitterende omgeving. Ik heb hier genoten. Aanrader!

Uniek!

Erik, 5-1-2018

Top locatie midden in het Zuid-Limburgse Heuvellandschap. Vriendelijk ontvangst en mooie appartementen. Perfecte uitvalsbasis voor Maastricht en Aken. Mooie wandelpaden in de buurt. Wij komen zeker nog eens terug!

Super!

Carolien, 30-12-2017

Erg mooie locatie, zowel de ligging als de accommodatie. Met uitstekende faciliteiten!

Aanrader

Anoniem, 29-12-2017

Prima accomodatie. Groot genoeg, niet bijzonder ingericht, maar alles aanwezig. Genoeg borden/glazen etc. Het ligt wat afgelegen, maar dat maakt het wel prettig/rustig. Naast het huisje staan koeien, leuk geluid in de ochtend :). Zeker een aanrader.

Fantastische locatie en verblijf

Sanne Blom, 29-12-2017

Prachtige locatie en goed verzorgde, schone en ruime accomodaties. We werden zeer vriendelijk ontvangen. Ook in de omgeving is vanalles te doen. Wij zijn zeker van plan om vaker te komen.

Zoals altijd weer leuk!

Stijn, 11-12-2017

Aardige eigenaren, mooie omgeving, super kindvriendelijk. Genoeg plek voor kinderen om te kunnen spelen, grote hooizolder, veel dieren en ook genoeg plaatsen om te kunnen bezoeken. De volgende keer gaan we weer! (en we hebben er zelfs een kitten aan overgehouden)

Super vakantie!

Lotte, 9-12-2017

Heerlijke vakantie gehad, mooi appartement wat leuk aangekleed is in kerstsfeer, zeer gastvrij. Goede locatie.

Geweldig, een echte aanrader!

Familie Koster, 6-12-2017

Landgoed Karsveld is een unieke locatie met prachtige natuur, echte Limburgse gastvrijheid en veel speelplezier voor de kinderen. Kortom, alles voor een heerlijk weekje weg met de kids.

Geweldige vakantie op een top locatie.

Maurice vinken, 3-12-2017

Prachtige locatie met een hele mooie Boerderij. De familie Lacroix was erg gastvrij en het appartement was super vezorgd. Voor de kinderen was er genoeg te doen en ze mochten overal op de boerderij rondkijken. Meehelpen de dieren verzorgen op de pony's en de trampoline. Dit alles heeft er toe geleid dat we ze met moeite mee naar huis kregen. Zeker een aanrader met kinderen en we gaan er zeker nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landgoed Karsveld in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landgoed Karsveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landgoed Karsveld scoort een 9.36 uit 10 op basis van 154 reviews.