Appartement Landgoed Karsveld

Appartement
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag29°9°
Appartement Landgoed Karsveld
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Karsveld voor je op een rij gezet:

155 reviews over Appartement Landgoed Karsveld in het Nederlands

Topvakantieplek! 👍

Micheline, 13-4-2018

Wat was het weer een leuk verblijf ! Voor de 13 de keer al. Ons zoontje (9) en zijn vriendinnetje (9) hebben weer genoten van hun vakantie. S’morgens vroeg buiten, s’avonds laat binnen . Ze hebben boer Leo en boer Marcel geholpen met het voederen van de koeien en melk geven aan de kalfjes. Met lieke hebben ze samen de paardenstallen uitgemest en de paarden hooi en water gebracht. Ze speelden op het grasveld, trampoline of de hooizolder . Wij vonden het weer geweldig om ze zo bezig te zien 😁. Zo hadden wij meer tijd Om te genieten van de zon Op ons terrasje of een praatje te maken met boerin marij , bij wie je ook altijd terecht kan met een practische vraag. Dit is nog een echt familie bedrijf, waar je welkom bent , waar je je welkom voelt... dank je familie Lacroix voor weer een geslaagde vakantie ! Onze Volgende vakantie op landgoed Karsveld isalvast geboekt 👍

Lekker bij komen

Edwin van der Heijden, 13-1-2018

We zijn heerlijk tot rust gekomen bij landgoed Karsveld. Ontspannen wandelingen in het Bovenste bos en het Grote bos in de buurt. En ‘s avonds romantisch de kachel aan in het gezellige huisje.

Aanrader!

Sander vd Heijden, 13-1-2018

Mooie grote appartementen. Schitterende omgeving. Ik heb hier genoten. Aanrader!

Uniek!

Erik, 5-1-2018

Top locatie midden in het Zuid-Limburgse Heuvellandschap. Vriendelijk ontvangst en mooie appartementen. Perfecte uitvalsbasis voor Maastricht en Aken. Mooie wandelpaden in de buurt. Wij komen zeker nog eens terug!

Super!

Carolien, 30-12-2017

Erg mooie locatie, zowel de ligging als de accommodatie. Met uitstekende faciliteiten!

Aanrader

Anoniem, 29-12-2017

Prima accomodatie. Groot genoeg, niet bijzonder ingericht, maar alles aanwezig. Genoeg borden/glazen etc. Het ligt wat afgelegen, maar dat maakt het wel prettig/rustig. Naast het huisje staan koeien, leuk geluid in de ochtend :). Zeker een aanrader.

Fantastische locatie en verblijf

Sanne Blom, 29-12-2017

Prachtige locatie en goed verzorgde, schone en ruime accomodaties. We werden zeer vriendelijk ontvangen. Ook in de omgeving is vanalles te doen. Wij zijn zeker van plan om vaker te komen.

Zoals altijd weer leuk!

Stijn, 11-12-2017

Aardige eigenaren, mooie omgeving, super kindvriendelijk. Genoeg plek voor kinderen om te kunnen spelen, grote hooizolder, veel dieren en ook genoeg plaatsen om te kunnen bezoeken. De volgende keer gaan we weer! (en we hebben er zelfs een kitten aan overgehouden)

Super vakantie!

Lotte, 9-12-2017

Heerlijke vakantie gehad, mooi appartement wat leuk aangekleed is in kerstsfeer, zeer gastvrij. Goede locatie.

Geweldig, een echte aanrader!

Familie Koster, 6-12-2017

Landgoed Karsveld is een unieke locatie met prachtige natuur, echte Limburgse gastvrijheid en veel speelplezier voor de kinderen. Kortom, alles voor een heerlijk weekje weg met de kids.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landgoed Karsveld in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landgoed Karsveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Landgoed Karsveld scoort een 9.37 uit 10 op basis van 155 reviews.