Appartement Landgoed Karsveld

Appartement
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag10°3°
Appartement Landgoed Karsveld
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Karsveld voor je op een rij gezet:

162 reviews over Appartement Landgoed Karsveld in het Nederlands

Puur genieten!!

Frankes,
16-5-2018

We hebben heel erg genoten van de omgeving, het weer, de boerderij enz. Het was net klein Frankrijk waar we zaten!!

Boer Leo en boer Marcel zijn hele vriendelijke mensen, altijd bereid om uitleg te geven of ons te betrekken bij de boerderij. Zo hebben we ook mogen helpen bij het naar buiten brengen van de koeien en dus intens genoten van de koeiendans. Maar ook hun vrouwen mogen we niet vergeten, want mede door hun zag het appartement er super netjes uit!! Zonder problemen kregen we extra handdoeken.

Onze mannen waren niet bij de boerderij weg te slaan, zo hebben ze genoten!!

Dit weekend was puur genieten, echt een aanrader!! Bedankt familie voor jullie gastvrijheid!! Wij komen zeker een keer terug!!

Best bewaarde geheim van Zuid-Limburg

J Verburgh,
9-5-2018

Gastvrije ontvangst, mooi, comfortabel ingericht appartement, prachtige omgeving, rustig en landelijk gelegen (boerderij), veel te doen voor kinderen: skelters, speelgoed, trampoline, speelhuis en natuurlijk alles wat er op een boerderij te zien is zoals jonge kalfjes, een hooischuur, paarden etc. Hier kom je voor je rust, de mooie natuur en de gastvrijheid. In de omgeving is genoeg te doen en te bekijken. Wij hadden hoog-zomers weer in mei. Dan waan je je in zuid Frankrijk ! De boerderij is gewoon in bedrijf dus leuk als stadsmens om dat eens van dichtbij te kunnen zien. Zoek je massa-vertier dan kan je misschien beter naar een groot vakantiepark. Wij komen graag nog eens terug. Is er dan niks aan te merken? Nee, eigenlijk niet. Met een zwembadje erbij en een toilet op de bovenverdieping van het appartement zou het een dure 5-sterren bestemming zijn waar je niet meer tussen komt. Marije en Leo Lacroix , dank voor de fijne tijd!

Geweldige omgeving en vriendelijke mensen

Pauline,
6-5-2018

Vriendelijke gastvrouw en -heer. Appartement 4 is keurig ingericht, leuke landelijke inrichting en goed schoon gemaakt. Wat een schitterende omgeving. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Ze mochten mee op de traktor en hebben een kalfje geboren zien worden. Het enige nadeel was dat het appartement nogal gehorig is. Wij hebben slecht geslapen, omdat we heel duidelijk de bovenburen hoorden. We komen zeker terug, maar dan in een deel waar geen bovenburen zijn.

Geweldig! Top vakantie!

Familie Meerveld,
4-5-2018

Fantastische omgeving, geweldige plek voor samen of met gezin... even helemaal tot rust komen en veel tijd voor elkaar hebben! Mooie appartementen en altijd een warm welkom!

Heerlijk plekje!

Fam. Teunissen,
3-5-2018

Opnieuw heerlijk genoten van ons verblijf op Hoeve Karsveld.

Op en om de boerderij is meer dan genoeg te doen! Naast dat er allerlei verschillende activiteiten in de buurt zijn, is het ook goed toeven op de boerderij. De kinderen hebben genoten van het helpen verzorgen van de dieren en alle speelmogelijkheden!

Fantastische plek voor een gezinsvakantie.

Fam. Brons,
3-5-2018

Prachtige locatie, kindvriendelijke omgeving en enthousiaste, flexibele eigenaren. Wij genieten ieder jaar weer!

Top. Dit jaar weer!

Eddy en Hannie Berkhof,
26-4-2018

Super mooi appartement, super omgeving, super vriendelijke mensen.

Topvakantieplek! 👍

Micheline,
13-4-2018

Wat was het weer een leuk verblijf ! Voor de 13 de keer al. Ons zoontje (9) en zijn vriendinnetje (9) hebben weer genoten van hun vakantie. S’morgens vroeg buiten, s’avonds laat binnen . Ze hebben boer Leo en boer Marcel geholpen met het voederen van de koeien en melk geven aan de kalfjes. Met lieke hebben ze samen de paardenstallen uitgemest en de paarden hooi en water gebracht. Ze speelden op het grasveld, trampoline of de hooizolder . Wij vonden het weer geweldig om ze zo bezig te zien 😁. Zo hadden wij meer tijd Om te genieten van de zon Op ons terrasje of een praatje te maken met boerin marij , bij wie je ook altijd terecht kan met een practische vraag. Dit is nog een echt familie bedrijf, waar je welkom bent , waar je je welkom voelt... dank je familie Lacroix voor weer een geslaagde vakantie ! Onze Volgende vakantie op landgoed Karsveld isalvast geboekt 👍

Lekker bij komen

Edwin van der Heijden,
13-1-2018

We zijn heerlijk tot rust gekomen bij landgoed Karsveld. Ontspannen wandelingen in het Bovenste bos en het Grote bos in de buurt. En ‘s avonds romantisch de kachel aan in het gezellige huisje.

Aanrader!

Sander vd Heijden,
13-1-2018

Mooie grote appartementen. Schitterende omgeving. Ik heb hier genoten. Aanrader!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landgoed Karsveld in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landgoed Karsveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.