Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.2Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

181 Reviews over Landgoed Karsveld

• 10Fam. Tump30-10-2021

Mooi, schoon heerlijk appartement

Mooi gelegen. Schone kamers. Heerlijk appartement met 2 terassen. Heel vriendelijke ontvangst. Ruim voldoende handdoeken lagen al klaar Ook stond er een heerlijke vlaai op ons te wachten toen we aankwamen. In de beoordeling staat een cijfer voor het eten. Dat is eigenlijk niet van toepassing. Je moet zelf koken. Dan kan het natuurlijk nooit een onvoldoende zijn. 🤣🤣

• 9Natuur
  • 9Cindy Lohuis26-08-2021

Super plek

Prachtig mooie plek om vakantie te vieren, zeer geschikt voor kinderen. Wij zaten in appartement 2, prima! Mooie inrichting, alles is aanwezig, kortom keurig.

• 8Ruimte
  • 10Fam. Kes10-08-2021

Geweldig!

Wat een geweldige plek om te verblijven. Het was onze eerste keer in Zuid Limburg en deze boerderij ligt echt fantastisch in het gulpdal. De fam. Lacroix is zeer gastvrij en het ontbreekt je aan niets. De omgeving is fantastisch, de boerderij met alle dieren geweldig en elke ochtend verse melk is heerlijk😊.Zowel wij als onze kinderen wilden nog niet weg van deze heerlijke plek. Wij willen de fam. Lacroix bedanken en komen zeker nog eens terug!

• 10Roelofs15-06-2021

Echt een aanrader

Echt Limburgse gezelligheid. Heerlijk ontspannen op de boerderij in een fantastische omgeving. Prima accommodatie. Super

• 10Van der Sluis25-05-2021

Geweldig!

Ben je op zoek naar een vakantie waar je kinderen zich de hele tijd vermaken en jezelf tot rust komt..stop dan nu en boek bij Karsveld! Wij zijn er nu twee keer geweest en de kinderen vragen nu alweer ,wanneer gaan we weer!? Appartementen zijn mooi,van alle gemakken voorzien..een heerlijke vlaai bij aankomst op tafel! De kinderen mogen helpen op de boerderij samen met boer Leo,onze dochter mocht Lieke helpen de paarden verzorgen,er is een hooizolder, kinderboerderij..een beekje waar je in de zomer heerlijk kan spelen. Kortom een hele fijne,relaxe plek!

• 10Ruimte
  • 10Bakker S29-04-2021

Memorabel

Ontzettend gastvrij ontvangen. Er stond een mooie taart op plateau met geschilderde paaseieren (was Pasen). Eerste paasdag stond er ook nog een pakketje van dezelfde bakker met van alles erin. Elke dag verse melk uit de schuur. Heel schattig appartement en groot genoeg voor het gezin. Keuken geheel ingericht. Mooi en schattig servies. Foto's op de website zijn ouder en dien niet recht aan de gezelligheid en sfeer in het echt. Leuk om bij de dieren te kijken op de boerderij. Prachtige uitvalsbasis om te wandelen. Perfecte plek voor kinderen. Zeker een aanrader! Wij komen terug.

• 10L Lacroix24-02-2021

Verborgen schatkamer in zuid Limburg

Heerlijke top vakantieVoor het eerst, met onze kinderen, in de krokusvakantie gelogeerd bij boer Leo. Wat een beleving en het beste alternatief voor de skivakantie! De kinderen mochten meehelpen bij de koeien en kalfjes , de pony's verzorgen en er op rijden, mee op de tractor om te voeren. Papa heeft geholpen bij de geboorte van een kalfje en iedereen werd geroepen om te kijken! Uitstapjes konden we vanwege corona niet maken maar de kinderen vermaakten zich uitstekend op de boerderij. Er waren altijd kinderen om mee te spelen, bijvoorbeeld samen op de trampoline, op de skelters en de hooizolder! Bedankt lieve familie voor de heerlijke vakantie en jullie gastvrijheid!

• 9Marcel Schoenmakers03-01-2021

Geweldig relaxed en genieten voor kinderen

Ontvangst met vlaai en wijn. Schoon appartement met mooi keukentje. Alles aanwezig. Veel te spelen op de boerderij voor onze zoon van drie. Ook een kalfje geboren zien worden. Wij komen zeker terug!

• 9Liesbeth Tierens22-08-2020

Rustig en gezellig verblijf voor het hele gezin

Leuke en vriendelijke ontvangst met heerlijke vlaai. Prima in orde, netjes, mooi en rustig gelegen. De hele boerderij-beleving, de dieren, de geboorte van de kalfjes, de trampoline en go-carts maakten het helemaal af! Een streek om nog eens terug te keren.

• 9A en G19-06-2020

Perfecte locatie voor een actieve week

Heerlijk appartement. Ik miste enkel wc papier in de toiletten. Een schaal voor sla of groenten Iets grotere wijnglazen

Appartement Landgoed Karsveld info

• CafeNiet beschikbaar