Appartement Landgoed Karsveld

Nederland, Limburg, Gulpen

9.7Fenomenaal

• 9.5Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Karsveld voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

Contact

168 reviews over Appartement Landgoed Karsveld

• 2019
    9Marianne Janssen14-09-2019

Geweldig !!!!

Prachtige oude boerderij met moderne appartementen,heel schoon en heerlijke bedden. Gebruik van beddengoed en handdoeken is inclusief . De boerderij is volop in bedrijf met melkkoeien ,erg leuk voor de kinderen! Er staat een grote trampoline en diverse skelters en fietsjes. Het is een echt familiebedrijf met zeer vriendelijke mensen. De omgeving is prachtig ideaal om te wandelen en te fietsen. Wij blijven nog een week en komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Fam. W. Oosterloo12-09-2019

Prachtige en rustige vakantie gehad.

Heel mooi: de hoeve, het appartement, de omgeving en de dieren! Kortom, we hebben genoten!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Esther en gezin02-08-2019

Heerlijk verblijf

Kinderen hebben op de terugweg gehuild bijna tot aan Eindhoven. Dat zegt genoeg, geweldige plek!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Marijke Gijsen05-05-2019

Fantastisch!!

Ondernemen met een groot hart. Als je graag verblijft op een plek waar natuur, boerenleven en een onuitputtelijke positieve en hartelijke "bedrijfsvoering"....wordt omgezet in heerlijk alledaags genieten dan is Landgoed Karsveld..."the place to be"!!! Prachtig appartement, schitterende omgeving en zoals gezegd...hartelijkheid van ontvangst tot aan "uitzwaaimoment"!!!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Marije24-04-2019

Een onvergetelijk mooie vakantie !

We genoten van de prachtige omgeving en het huisje dat van alle gemakken voorzien is. Onze jongetjes (4 en 5 jaar) vonden het heerlijk om het leven op de boerderij van dichtbij mee te maken. Koetjes aaien, kijken bij het melken en als klap op de vuurpijl... mee op de tractor! Nu, een week na de vakantie wordt er nog steeds volop boerderij gespeeld en de heren weten het zeker: ze worden beiden boer!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Tom12-04-2019

Héél fijn!

We voelden ons héél welkom bij boer Leo zijn familie! Onze kindjes konden overal vrij spelen op de boerderij en een toertje maken op Turbo de pony. Heel moderne en verzorgde appartementjes in een charmante hoeve op een prachtig domein. Ook een prachtige omgeving om te verkennen. Ik kom graag nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    10Frankes16-05-2018

Puur genieten!!

We hebben heel erg genoten van de omgeving, het weer, de boerderij enz. Het was net klein Frankrijk waar we zaten!! Boer Leo en boer Marcel zijn hele vriendelijke mensen, altijd bereid om uitleg te geven of ons te betrekken bij de boerderij. Zo hebben we ook mogen helpen bij het naar buiten brengen van de koeien en dus intens genoten van de koeiendans. Maar ook hun vrouwen mogen we niet vergeten, want mede door hun zag het appartement er super netjes uit!! Zonder problemen kregen we extra handdoeken. Onze mannen waren niet bij de boerderij weg te slaan, zo hebben ze genoten!! Dit weekend was puur genieten, echt een aanrader!! Bedankt familie voor jullie gastvrijheid!! Wij komen zeker een keer terug!!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10J Verburgh09-05-2018

Best bewaarde geheim van Zuid-Limburg

Gastvrije ontvangst, mooi, comfortabel ingericht appartement, prachtige omgeving, rustig en landelijk gelegen (boerderij), veel te doen voor kinderen: skelters, speelgoed, trampoline, speelhuis en natuurlijk alles wat er op een boerderij te zien is zoals jonge kalfjes, een hooischuur, paarden etc. Hier kom je voor je rust, de mooie natuur en de gastvrijheid. In de omgeving is genoeg te doen en te bekijken. Wij hadden hoog-zomers weer in mei. Dan waan je je in zuid Frankrijk ! De boerderij is gewoon in bedrijf dus leuk als stadsmens om dat eens van dichtbij te kunnen zien. Zoek je massa-vertier dan kan je misschien beter naar een groot vakantiepark. Wij komen graag nog eens terug. Is er dan niks aan te merken? Nee, eigenlijk niet. Met een zwembadje erbij en een toilet op de bovenverdieping van het appartement zou het een dure 5-sterren bestemming zijn waar je niet meer tussen komt. Marije en Leo Lacroix , dank voor de fijne tijd!

• 8Pauline06-05-2018

Geweldige omgeving en vriendelijke mensen

Vriendelijke gastvrouw en -heer. Appartement 4 is keurig ingericht, leuke landelijke inrichting en goed schoon gemaakt. Wat een schitterende omgeving. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Ze mochten mee op de traktor en hebben een kalfje geboren zien worden. Het enige nadeel was dat het appartement nogal gehorig is. Wij hebben slecht geslapen, omdat we heel duidelijk de bovenburen hoorden. We komen zeker terug, maar dan in een deel waar geen bovenburen zijn.

• 10Familie Meerveld04-05-2018

Geweldig! Top vakantie!

Fantastische omgeving, geweldige plek voor samen of met gezin... even helemaal tot rust komen en veel tijd voor elkaar hebben! Mooie appartementen en altijd een warm welkom!

19 tips over Appartement Landgoed Karsveld

• Mayke Herberts, 20-11-2019

In de omgeving vindt u vele attracties en bezienswaardigheden. Kerken, kastelen musea, molens, vakwerkhuizen, g rotten of sportievere attracties als klimhal, golfbaan, snowworld, casino, wellnes of gewoon even naar het subtropisch zwemparadijs om de hoek in Gulpen. Zuid-Limburg heeft u veel te bieden.

• Mayke Herberts, 10-11-2019

Landgoed Karsveld Uniek rustig, verborgen tussen de heuvels van Zuid-Limburg vindt u deze prachtige monumentale carréboerderij “Landgoed Karsveld” in het hartje van het Heuvelland, midden in het natuur- en stiltegebied het “Gulpdal” tussen de pittoreske dorpjes Gulpen en Slenaken.

Bovendien zeer centraal ten opzichte van Maastricht (14km), Heerlen (14km), Aken (15km), Valkenburg a/d Geul (11km) en/of Luik (25km).

• Maria Sauter, 11-06-2014

Deze vakantieboerderij geeft de kinderen de mogelijkheid om het buiten leven te ervaren, onze ervaring is dat er genoeg kinderen zijn om leuk mee te spelen en er zijn mogelijkheden om de boer te helpen. Verder is het een goed vertrekpunt om allerlei andere leuke dingen te ondernemen

1 vraag over Appartement Landgoed Karsveld

• jajairam, 31-05-2010

boeken

hoe kan ik dit app.boeken.wil in juli naar toe

Johan S, 05-10-2011

Via de website van Karsveld. Zie Zoover.

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig