Appartement Hoeve Groenendaal

7 reviews over Appartement Hoeve Groenendaal in het Nederlands

geweldige plek

familie baks
15-3-2016

Heerlijke vakantie gehad met onze honden vriendelijke mensen prima plek schoon en voldoende ruimte komen zeker terug

Aanrader

Coen
18-9-2014

Heerlijk weekje in het 'torenkamertje' verbleven. Mooie omgeving, rustig gelegen, ideaal voor kleine kinderen en een warm gastvrije ontvangst. Een aanrader voor een prima prijs.

Prachtige plek voor een heerlijke vakantie

Hans en Grietje
3-10-2013

Vriendelijke verhuurders, prachtige plek om heerlijk bij te komen en te genieten met vrienden of familie.

zelf koken, goeie keuken, goede bedden, goede badkamers. gewoon een heerlijk plekje!!

Gastvrij met een zachte G

Peter van Straaten
12-9-2012

Mooie boerderij met zeer vriendelijke gastvrije eigenaren.

De indeling van de boerderij is gewoonweg gezellig doordat overal kamers zijn gemaakt. Ideaal voor grotere groepen/families.

Prachtige verbouwde herenboerderij!

fam Berkhoff
6-5-2012

We zijn erg enthousiast over onze verblijven in Hoeve Groenendaal. Gelegen in het heuvellandschap van Zuid-Limburg ervaar je de rust en ruimte in deze mooi verbouwde appartementen.

De appartementen in de voorzijde van de herenboerderij zijn ruim opgezet, de kamers zijn schoon en voorzien van prima bedden. Ook zijn er spelletjes e.d. aanwezig.

Kleine kinderen kunnen prima spelen op het afgesloten binnenterrein van de hoeve, in de omgeving kan fantastisch gefietst en gewandeld worden.

De gastvrije eigenaren wonen in het achterste deel van de herenboerderij, als er vragen zijn staan ze altijd voor je klaar.

We zijn reeds enkele keren op de hoeve geweest en zullen zeker nog terugkomen!

In 1 woord geweldig!

Familie Oonk
27-4-2012

Hoeve Groendaal heeft een mooie ligging met uitzicht over bossen en weilanden. je wordt er vriendelijk ontvangen door de eigenaren, de ruimtes zijn schoon en voor mensen die van rust houden en graag wandelen is de hoeve ideaal.

Het is een leuke stek voor gezinnen met kleine kinderen, omdat ze niet weg kunnen van de binnenplaats.

Wij gaan soms ook met meerdere gezinnen, de bungalows zijn te koppelen.

Buiten kun je lekker bbq-en.

Super accomodatie

Wendy
1-6-2010

Wij zijn hier het van 28 mei tot 30 mei geweest. Hartelijk ontvangen met een fles eigengemaakte appelsap. Vriendelijk, schoon, ruim, heerlijke bedden, sfeervol, authentiek, luxe, rust, schoonheid, ligging perfect voor leuke uitstapjes en wandelingen/fietstochten. Wij waren echt aangenaam verrast en we hebben niets gemist.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hoeve Groenendaal in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hoeve Groenendaal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hoeve Groenendaal scoort een 8.93 uit 10 op basis van 7 reviews.