Camping Gulperberg Panorama (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag13°10°
Camping Gulperberg Panorama (Glamping)
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Gulperberg Panorama (Glamping) voor je op een rij gezet:

408 reviews over Camping Gulperberg Panorama (Glamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastische camping!

P. Blom
20-9-2018

Hele mooie terrassencamping met mooie plaatsen en een prachtig uitzicht. Mooi sanitair en heel erg vriendelijk personeel.

Ook het restaurant is aan te bevelen.

We gaan er zeker nog eens terug!

Er mag alleen ergens een prullenbak voor de hondenpoepzakjes geplaatst worden, dit alleen als tip!

Ondanks dat, 4 prima dagen gehad

De Jong
18-9-2018

Prachtige camping in Gulpen. Al het voorgaande reviews hebben wij niets van gemerkt. Wij hadden een panorama chalet met eigen sanitair uiteraard, dus daar kan ik niet over oordelen. Chalet was meer dan prima. (op de stanklucht van het riool na)

Het enige wat ik echt heel erg jammer vond, een paar dagen voor wij heen gingen keek ik nog een keer op de website en daar zag ik dat ze een aanbieding hadden voor 3e nacht gratis. (Wij gingen 3 nachten) Ik heb ze een mail gestuurd of dat voor ons ook gelde. Kreeg mail terug (overigens wel snel) dat die actie voor ons niet gelde omdat ik een paar dagen eerder dan de actie had geboekt.

Ik snap dat regels zijn regels, maar ik vind dat meer dan klant onvriendelijk. Ik heb zelf ook een bedrijf en als ik zo met mijn klanten omga, ben ik ze kwijt.

Dat is dus nu ook zo. Wij komen hier niet meer ondanks de mooie locatie. Een hotel met eten erbij is tenslotte net zo duur...

prima camping vast nog eens

fam. van der Veen
12-9-2018

gebuikt als doorreis camping. vriendelijk personeel.

mooie camping met geweldig uitzicht. goed sanitair soms iets te ver er vanaf . het restaurant vonden wij vrij duur .

Suncamp Holidays

Dat woodhloge top uitzicht heeft maar voor je rust moet je daar niet wezen jongeren zitten achter raam benee na 23-00 stil nee ,had dat raam aan zijkant huisje links geplaatst ,de zitbank is niet op tezit ,prijs-kwaliteitverhouding afwerking. Duur

Te duur voor wat je krijgt

Wilma
28-8-2018

Slechte tot geen WiFi, koud zwembad, campingwinkel alleen harde broodjes/stokbrood €2,55, snacks zeer duur, grote friet besteld en is kinderformaat, steak besteld in het restaurant en je krijgt een klein biefstukje.

Een te duur chalet en vies

Marjan
28-8-2018

Het personeel op receptie was vriendelijk,maar wij baalden dat er opeens aan onze chalet werd getimmerd,zonder dat we dat wisten.Reactie van het personeel was :o,dat moeten ze voortaan wel melden.Nee,niet een paar uur timmeren,terwijl wij in chalet zitten.We zijn maar weggegaan die dag,geen privé meer.Laten ze klussen uitvoeren als er geen mensen aanwezig zijn.

Verder was de chalet vies,zaten allemaal vlekken op kastjes,heb eerst alles schoongemaakt.Haren in bestekbak. Spiegel in woonkamer bezaaid met vlekken.

Toilet en douche spoelen niet goed door.Voor ons geen tweede keer.Kleine chalet was in verhouding veel te duur,ondanks het prachtige uitzicht

Mooie camping op prachtlocatie!

Jacqueline
27-8-2018

|Weekend verbleven en het was top! We zaten op panorama plaats nr 172 ( op de hoek) wat een uitzicht! en ook dicht bij het sanitaire gebouw wat er overigens zeer netjes uit zag. Savonds is er een serene rust, heerlijk. Wij hebben genoten!

Wij verbleven in een Berghem chalet (kinderen 5 en 2 jaar)

Min punten:

*Geen grasveld om op te spelen dit loopt n.l. omhoog. Wel voldoende ruimte op de veranda.

*Geen auto vrij park, kinderen konden kort op de weg spelen.

*Geen panorama view, wat we wel dachten, erg jammer!

*Bed ligt niet lekker voor een rug patiënt, te hard. Ik sliep op mijn dekbed en toen ging het goed, helaas was dat soms erg warm.

*Zwembad water was KOUD, echt te koud.

*Knutselclub begint pas om 10:45 (vonden wij te laat)

*Camping winkel stelt niks voor, Bij de PLUS parken in Gulpen is een drama.

*Huisje was best wel aan de hoge prijs!

Plus punten:

*Grote douche! Je kan heerlijk samen douchen

*Alle ruimte benut! schuifdeuren ipv gewone deuren

*Airco en vloerverwarming aanwezig!

*Erg leuk animatie team!

*Technische dienst doet zeker hun best voor een oplossing!

*Receptie helpt je goed! Handelen direct.

*Heerlijk luxe huisje!

Wij gaan nooit 2 keer naar dezelfde camping.

Margriet van de Ketterij
22-8-2018

Het uitzicht was perfect, we keken over het dal heen. Ik miste er wel een klein winkeltje voor de eerste benodigdheden. Bij het zwembad zouden er meer stoelen of ligbedden kunnen, voor zo'n grote camping was dat te weinig. Het restaurant gaat al om 21.30 uur dicht, dus gezellig een drankje halen op het terras zit er dan niet in.

Zeker voor herhaling vatbaar!

José
21-8-2018

We verbleven in een panorama lodge tent met een prachtig uitzicht. Alles zag er heel nieuw uit en tent was heerlijk schoon. Alles wat je nodig hebt zit er in, mooie grote koelkast en vriezer! Een heerlijke loungebank en goede bedden. Zeer luxe kamperen dus! Kinderen heb zich goed vermaakt, leuk animatie team en lekker zwembad. Verder rustige camping waar je heerlijk kan ontspannen en genieten van het uitzicht. Horeca een keertje lunch genuttigd, was prima op orde en kwaliteit ook goed. We vonden het een nette, rustige en mooie goed georganiseerde camping, wij komen zeker nog een keertje terug! In- en uitchecken ging lekker snel, ze hebben het goed op orde.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gulperberg Panorama (Glamping) in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gulperberg Panorama (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.