Camping Gulperberg Panorama (Glamping)

Camping Gulperberg Panorama (Glamping)

7.9Goed

Nederland, Limburg, Gulpen

7.9Goed

• 7.3Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Gulperberg Panorama (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Kamperen met een prachtig uitzicht doe je op Camping Gulperberg Panorama Gulpen. Het gezellige animatieteam en het zwembad maken het park kindvriendelijk. Het zwembad daar te koud? Bij het inchecken krijg je gratis toegangskaartjes voor het op tien minuten verwijderde subtropische zwembad Mosaqua. En ga ook zeker naar de kabelbaan van Valkenburg.

479 reviews over Camping Gulperberg Panorama (Glamping)

• 10Roger en Andrea14-07-2020

Superdeluxe camping met alle voorzieningen.

Gulperberg is in één woord geweldig. Dit is niet de typische camping die we kennen, maar van een heel ander niveau. Veel chalets in verhouding tot het aantal plaatsen. Wij hadden een splinternieuw chalet, 42 m2 met alle denkbare luxe. Airco, luxe bedden, complete badkamer met inloopdouche, super interieur, complete keuken met alles wat je nodig hebt. Op de camping kun je lekker eten, ontbijt bestel je de avond tevoren en dan ligt alles keurig ‘s ochtends klaar. Mooi zwembad, prachtig voor kinderen. Kortom, een dikke aanrader. Van ons een 10 op alle punten.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 8Fam Olde07-07-2020

Gaan zeker terug!

Mooie camping op een unieke locatie. De chalets zijn vrij nieuw maar staan dicht bij elkaar. Daar totaal geen last van gehad. Zwembad prima. Ondanks covid-19 alles goed geregeld. Zeker komen wij hier terug.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 9Marleen05-07-2020

Abdolute aanrader

wij hadden een prachtig chalet voor een weekend. We hebben genoten van het zwembad. De camping is mooi verzorgd. Incheck procedure heel prettig, receptionistes erg behulpzaam. Ondanks dat de chalets redelijk dicht op elkaar liggen, hadden wij een prachtig uitzicht. We hebben enorm genoten op ons terras. In het dorpje gulpen zijn diverse leuke restaurantjes (deze bezorgen ook op de camping)

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2020

• 8Niels26-06-2020

Oké, nette frisse camping! Unieke locatie!

Middelgrote camping, echt TE hutje mutje op elkaar gestapeld. Kampeerplaatsen gelukkig wel ruim in een rustige juni-coronamaand. Sta hier niet graag in augustus. Zwembad eenvoudig, schoon, netjes maar onwijs KOUD. Dit hoorde je van medekampeerders ook echt naar voren komen. Receptionistes erg vriendelijk en behulpzaam. Dit integendeel van het “opperhoofd” in het restaurant. Probeert erg vriendelijk te zijn, echter wanneer mw omdraait verdwijnt ook direct de lach van het gezicht. Wij vonden haar erg LUID en te aanwezig. Chaotisch. Daar in tegen waren de jonge meiden het voorbeeld van gastvrijheid! Alle lof!

• Nette camping
    • Unieke locatie
    • Vriendelijke receptie
    • Erg prijzig voor wat je krijgt
    • TE koud zwembad
    • Minder leuke gastvrouw horeca

Gewoon lekker een terrasje pakken in het dorp!

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 9Josita van der Mark22-06-2020

Prachtige camping Zeer verzorgd Rustig

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 3Hans19-06-2020

Boek geen Berhem Chalet!!!

Na een weekje in Kijkduin hadden we nog een weekje limburg op het oog. Van woensdag tot woensdag. De ontvangst bij de receptie was vriendelijk en behulpzaam. Eenmaal bij het Chalet viel ons direkt al op hoe dicht deze op elkaar stonden. Het splinternieuwe 4 persoons chalet ligt ingeklemd tussen 2 asfalt paden waar veel verkeer over rijdt. bij de chalets zelf kunt je bij het parkeren van je auto je buren direkt een hand geven, zo dicht staan ze op elkaar. Ons uitzicht was aan 1 kant op de achterkant van de overburen. Aan de andere kant de asfaltweg en terras van de achterban, aan de parkeerflat direkt op het terras van de zijburen en vanaf ons eigen vlonderterras op de werkplaat van het personeel en de milieustraat. Daar werden stavast 's ochtends vanaf 07.30u met veel gekletter de lege flessen gedumpt van de mensen die voor het ontbijt broodjes gingen halen. Wij zijn na 2 (!) dagen al weer vertrokken. Zonde van het geld...

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Marielle Feldman02-06-2020

Met zijn allen coronaproof recreëren

Na 10 weken achtertuin heerlijk genoten van het landschap. Ondanks dat er nog niet veel open was, hebben we ons goed vermaakt. Vriendelijke mensen, meedenkend ook. De mascotte kwam langs voor de verjaardag van onze zoon, superattent. Wij vonden de desinfecteer dispencers overal echt top.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 8Diana01-06-2020

Haal geen wandel route van route.nl bij de recepti

Prachtig gelegen camping. Terrein bestaat grotendeels uit luxe woningen. Hopelijk blijft het kampeer gedeelte wel bewaard. Op de camping gevraagd naar wandelroutes. De eerste dag een route gelopen die duidelijk was omschreven met een aantal wetenswaardigheden. Vermoedelijk was deze route van de vvv of de camping zelf. De volgende dag een route gelopen die de camping van route.nl had geprint. Die routes mogen ze echt niet aan hun gasten meegeven tenzij ze ze niet terug willen zien. De routeomschrijving klopt totaal niet en voor je het weet ben je verdwaald in Heuvelland. Verder heerlijk genoten van het prachtige uitzicht vanaf de kampeerplek. Ivm Corona waren de toiletten en restaurant gesloten dus daarover geen oordeel. Wel smaakten de afhaal pizza’s prima. We komen zeker nog eens terug

Gereisd met partner in mei 2020

• 8Irma van Hoek25-05-2020

Mooie schone ruime camping en vriendelijke mensen

Prachtig uitzicht vanaf de camper/caravanplaatsen. Bij weinig gasten hoor je alleen de vogels. Je kunt er fijn wandelen (evnt.met je hond). De berg naar de camping toe is een hele pittige om op de fietsen. Verder is alles alles zacht glooiend. Je bent zo met de fiets in Vaals/Aken of b.v. Valkenburg. De camping heeft ook veel prachtige gloed nieuwe huisjes. De dame aan de receptie was super leuk. Het sanitair En restaurant was wegens corona gesloten, maar zag er van buiten prima uit. Het afhaal eten was jammer genoeg ondermaats. Zowel de croissants als warm eten was niet lekker. Dus boodschappen gedaan in het dorp. Mooi zwembad.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2020

• 2019
    10Zonneveld30-11-2019

Fantastisch en heerlijk

Hele fijne camping. Receptie altijd behulpzaam. Lekker zwembad. Restaurant goed eten. Wij komen hier vaker, soms echt camperen en soms een huisje. Ook 2020 gaan we weer. Omgeving is ook super.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair