Camping Gulperberg Panorama (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag29°16°
Camping Gulperberg Panorama (Glamping)
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Gulperberg Panorama (Glamping) voor je op een rij gezet:

375 reviews over Camping Gulperberg Panorama (Glamping) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Wij gaan zeker terug

Ralph Rijks
18-7-2018

Mooie omgeving, hele nette accommodaties, vriendelijke receptie, en restaurant met enthousiast personeel , perfecte locatie om van hieruit trips te maken naar Maastricht, Vaals, Kerkrade, Heerlen en Gulpen, mooi om te wandelen, fietsen . Eten en drinken , en recreëren is hier supemooi. Je waant je in Frankrijk.

Leuk voor een weekend!

P.v.
1-7-2018

Wij zaten als gezin 4 dagen in de panorama lodge (safari tent de luxe), gehuurd via touroperator. Het is een echte terassencamping waarbij je op veel plekken een prachtig uitzicht hebt (hele mooie zonsopgang, wel vroeg opstaan), maar als je pech hebt kijk je tegen tenten en bomen aan en zie je weinig van het uitzicht. In onze lodge zaten we precies goed qua uitzicht. Wel steile afgronden direct bij de lodges. Het privé sanitair was perfect en ideaal met kinderen. Bij aankomst ontbrak de waterkoker waar we wel op gerekend hadden met een baby met flesvoeding. De receptie was gesloten toen we het wilden melden, dus belden we het telefoonnummer waar je terecht kon als de receptie gesloten was. Bij vermelding van ons probleem werd ons op barse toon gevraagd waarom we dit niet eerder hebben gemeld. Erg gastonvriendelijk! Leuke grote speeltuin en veel speeltoestellen verspreid over camping. Tenten zitten wel dicht op elkaar en je hoort alles.

aardige camping op toplocatie

Bas
18-5-2018

Schitterende locatie voor een camping, het uitzicht voor de panorama plekken is fenomenaal. het entertainment voor jonge tot wat oudere kinderen is prima verzorgd met een leuk animatieteam. wat echt wel een minder punt aan de camping is is het grote toiletgebouw. dikwijls gewoon koud water, net als je wilt douchen, of het water begint op een normale temperatuur en verschiet dan naar kokend heet en weer naar koud. hier kun je je kinderen niet veilig laten douchen. ik lees in eerdere reviews dat dit al jaren speelt. hier moet echt iets aan gedaan worden. Daarnaast is het horecagedeelte losgekoppeld van de camping waardoor er soms wel en soms geen brood is in de ochtend (zelfs in de vakantieperiode)

Geweldige ervaring in de airlodge!

Wim en Emilie
15-5-2018

We verbleven 3 dagen in één van de Airlodges op Panorama Camping Gulperberg. Dit was een zeer leuke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar. De Airlodges zijn een zeer leuk concept op deze mooie, vernieuwde camping. We hadden vanop de bovenverdieping een zeer mooi uitzicht over het Nederlandse landschap en de rustgevende omgeving. We hadden onze eigen sanitair die zeer goed in orde was. Een klein minpuntje was echter wel dat er nergens stond aangegeven dat het warme water na vijf à tien minuten op bleek te zijn. Ook was het in de Airlodge vrij koud voor de tijd van het jaar, maar dat hoort bij het kampeergevoel ;) Het personeel van zowel de receptie als het restaurant waren zeer vriendelijk en behulpzaam en zorgden voor een lekker en uitgebreid ontbijt. De gratis toegang tot het subtropisch zwembad is ook zeker een pluspunt voor gezinnen met kinderen.

P.S.: AANRADER: uitstapje naar de Gulpener Brouwerij

Niet slecht, maar kan zeker beter!

Colin Harmsen van der Vliet
14-5-2018

Genoten van een prachtig mooi uitzicht, wat een schitterende omgeving en mooi stuk Nederland. De camping is op zich goed georganiseerd voor wat betreft het reserveren en verwerken van de aankomst. Onze kinderen hebben genoten van de entree bij Mosaqua (zwemparadijs) die bij de prijs zit inbegrepen. Het zwembad op de camping is niet verwarmd, dus in het voorjaar koud.

Wij hebben vier dagen op de camping gestaan en drie dagen koud douchewater gehad en ook voor de afwas was het water vaak koud. Meerdere campinggasten hadden hier klachten over en gezien de prijs mag dit echt wel beter! De campingwinkel is klein en niet berekend op grotere aantallen gasten. Bij de broodjes in de ochtend moest de medewerker zowel broodjes bakken als afrekenen. Hij liep de benen onder zijn lijf vandaan, maar het was verre van efficiënt. Op zondag friet en snacks afhalen, 80% van de snacks niet aanwezig, dus beperkte keuze. Weinig friet in de bakjes, karig!

Schitterend uitzicht op rustige familie camping

Fam van der Geer
12-5-2018

Mooie camping met schitterend uitzicht. Rustig en veel leuke speeltuintjes voor de kinderen. Verschillende straatjes/terrassen en mooie plekken. (Sommige wat schuin) Zeer vriendelijk personeel en prima contact bij vragen. Het warme water was regelmatig op in de avond, neem een waterkoker mee voor warm afwaswater! Wij hadden een hele mooie plek met terras, een uitzicht plek moet je wel reserveren, wees bewust dat niet alle plekken uitzicht hebben. Heerlijke week gehad.

Caravan word totaal in gebouwd totaal geen leuk uitzicht, zwembad zou verwarmd zijn het leek wel ijswater zo koud. Winkel camping een aanfluiting .Speeltuin kinderen onder de maat. Douche erg slecht af te stellen in een keer gloeiend heet water leuk als je daar onder staat. Hygiene onder de maat washokken en toilet.

Prachtig uitzicht

Depoorter
10-5-2018

Wij zaten in een huurtent, die was ruim met een mooie houten overdekte terras.

Inventaris was onvoldoende, geen wijnglazen ,slechts 5 vorken/messen,...

Mooi zwembad en verschillende vernieuwde speeltuintjes.

Uitzicht is echt prachtig.

Nadeel vonden wij het restaurant ( verkeerde bestelling, onervaren personeel ,geen bestek gekregen)

Bij onze aankomst was het winkeltje gesloten ( vrijdag rond 19.15u) Hou daar rekening mee...

Ligging is ideaal, veel te doen in de omgeving.

Super

Kim
6-5-2018

Mooie camping chalets waren perfect met prachtig uitzicht , en mooie speeltuin voor de kinderen .

Leuk voor een keer

BeppieJoJo
1-5-2018

Wij waren hier paasweekend met de Astel Goldrace, leuke is dat je deze vanaf de camping tweemaal ziet langskomen.

Wat betreft de camping, plekken klein en niet egaal. Erg lang aan het stellen geweest met caravan voordat deze waterpas stond. Plek met panoramaterras geboekt, niet gekregen. Wel netjes geld retour. Door vele regenval erg drassig en wegen een grote modderpoel. Gelukkig hebben we een pittige auto voor de caravan hadden dus kwamen we de heuvel op bij vertrek.

Voor wat je krijgt vinden wij de prijs aan de maat. En zeker niet iedere plek heeft een geweldig uitzicht.

Sanitair redelijk, wat veroudert maar wel schoon. Jammer afwassen in de openlucht, zeker als het fris is en regent sta je daar niet heel fijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gulperberg Panorama (Glamping) in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gulperberg Panorama (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Gulperberg Panorama (Glamping) scoort een 7.45 uit 10 op basis van 376 reviews.