Camping Gulperberg Panorama (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag9°1°
Camping Gulperberg Panorama (Glamping)
7,2

Kamperen met een prachtig uitzicht doe je op Camping Gulperberg Panorama Gulpen. Het gezellige animatieteam en het zwembad maken het park kindvriendelijk. Het zwembad daar te koud? Bij het inchecken krijg je gratis toegangskaartjes voor het op tien minuten verwijderde subtropische zwembad Mosaqua. En ga ook zeker naar de kabelbaan van Valkenburg.

We hebben een aantal aanbieders voor Gulperberg Panorama (Glamping) voor je op een rij gezet:

411 reviews over Camping Gulperberg Panorama (Glamping) in het Nederlands

Super camping met een fantastisch uitzicht!

Jeannette
25-10-2018

Panaroma chalet is schoon en netjes met een fantastisch uitzicht. Zo fijn dat je vrijkaarten krijgt voor mosaqua.

Hier zomer 2017 doorgebracht en nu herfstvakantie 2018. Kinderen weten al waar ze zomer 2019 naartoe willen.

Animatie is ook erg leuk!

Schitterende camping op gouden plek

Emile
25-9-2018

Goed chalet. Schitterend uitzicht - twee badkamers, alles leek nieuw. Goede prijs/kwaliteit campingwinkel en deze werd ook druk bezocht. Heerlijke avond in Gulpen gehad. Veel gewandeld. Camping ligt in een mooi stukje Limburg, ik ken Limburg behoorlijk goed. Geen minpunten.

Zeer gastvrije ontvangst bij de receptie - in een prachtige omgeving. Iedere kampeerder heeft een mooie plek. Met schitterend uitzicht. Wij dus ook. Zo fijn. Overdekt terras. Ruime plek. Ook voor de auto. Twee badkamers levert ook geen stress - we konden tegelijk douchen. Ruim chalet, met stoere details. 's Nachts regen - gezellig, en overdag heerlijke wandeling gemaakt naar t hoogste boscafé van Nederland, t Hijgend Hert. Wat een natuurschoon. O ja, de ontbijtservice doet t ook op zondag !! We komen zeker terug... herfstvakantie !! Met de kinderen, voor t zwembad, de kinderen zijn te oud nu voor de speeltuin, maar tafeltennis daar will do. En genoeg gras om te voetballen. Camping was goed bezet voor t naseizoen, verraste ons. Echt luxe ja, en toch buiten. Volgende keer ook naar Maastricht.

Fantastische camping!

P. Blom
20-9-2018

Hele mooie terrassencamping met mooie plaatsen en een prachtig uitzicht. Mooi sanitair en heel erg vriendelijk personeel.

Ook het restaurant is aan te bevelen.

We gaan er zeker nog eens terug!

Er mag alleen ergens een prullenbak voor de hondenpoepzakjes geplaatst worden, dit alleen als tip!

Ondanks dat, 4 prima dagen gehad

De Jong
18-9-2018

Prachtige camping in Gulpen. Al het voorgaande reviews hebben wij niets van gemerkt. Wij hadden een panorama chalet met eigen sanitair uiteraard, dus daar kan ik niet over oordelen. Chalet was meer dan prima. (op de stanklucht van het riool na)

Het enige wat ik echt heel erg jammer vond, een paar dagen voor wij heen gingen keek ik nog een keer op de website en daar zag ik dat ze een aanbieding hadden voor 3e nacht gratis. (Wij gingen 3 nachten) Ik heb ze een mail gestuurd of dat voor ons ook gelde. Kreeg mail terug (overigens wel snel) dat die actie voor ons niet gelde omdat ik een paar dagen eerder dan de actie had geboekt.

Ik snap dat regels zijn regels, maar ik vind dat meer dan klant onvriendelijk. Ik heb zelf ook een bedrijf en als ik zo met mijn klanten omga, ben ik ze kwijt.

Dat is dus nu ook zo. Wij komen hier niet meer ondanks de mooie locatie. Een hotel met eten erbij is tenslotte net zo duur...

prima camping vast nog eens

fam. van der Veen
12-9-2018

gebuikt als doorreis camping. vriendelijk personeel.

mooie camping met geweldig uitzicht. goed sanitair soms iets te ver er vanaf . het restaurant vonden wij vrij duur .

Dat woodhloge top uitzicht heeft maar voor je rust moet je daar niet wezen jongeren zitten achter raam benee na 23-00 stil nee ,had dat raam aan zijkant huisje links geplaatst ,de zitbank is niet op tezit ,prijs-kwaliteitverhouding afwerking. Duur

Te duur voor wat je krijgt

Wilma
28-8-2018

Slechte tot geen WiFi, koud zwembad, campingwinkel alleen harde broodjes/stokbrood €2,55, snacks zeer duur, grote friet besteld en is kinderformaat, steak besteld in het restaurant en je krijgt een klein biefstukje.

Een te duur chalet en vies

Marjan
28-8-2018

Het personeel op receptie was vriendelijk,maar wij baalden dat er opeens aan onze chalet werd getimmerd,zonder dat we dat wisten.Reactie van het personeel was :o,dat moeten ze voortaan wel melden.Nee,niet een paar uur timmeren,terwijl wij in chalet zitten.We zijn maar weggegaan die dag,geen privé meer.Laten ze klussen uitvoeren als er geen mensen aanwezig zijn.

Verder was de chalet vies,zaten allemaal vlekken op kastjes,heb eerst alles schoongemaakt.Haren in bestekbak. Spiegel in woonkamer bezaaid met vlekken.

Toilet en douche spoelen niet goed door.Voor ons geen tweede keer.Kleine chalet was in verhouding veel te duur,ondanks het prachtige uitzicht

Mooie camping op prachtlocatie!

Jacqueline
27-8-2018

|Weekend verbleven en het was top! We zaten op panorama plaats nr 172 ( op de hoek) wat een uitzicht! en ook dicht bij het sanitaire gebouw wat er overigens zeer netjes uit zag. Savonds is er een serene rust, heerlijk. Wij hebben genoten!

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gulperberg Panorama (Glamping) in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gulperberg Panorama (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.