Camping Gulperberg Panorama (Glamping)

Camping Gulperberg Panorama (Glamping)sterstersterster

7.5Goed

Nederland, Limburg, Gulpen

7.5Goed

• 6.8Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Gulperberg Panorama (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Kamperen met een prachtig uitzicht doe je op Camping Gulperberg Panorama Gulpen. Het gezellige animatieteam en het zwembad maken het park kindvriendelijk. Het zwembad daar te koud? Bij het inchecken krijg je gratis toegangskaartjes voor het op tien minuten verwijderde subtropische zwembad Mosaqua. En ga ook zeker naar de kabelbaan van Valkenburg.

470 reviews over Camping Gulperberg Panorama (Glamping)

• 2019
    10Zonneveld30-11-2019

Fantastisch en heerlijk

Hele fijne camping. Receptie altijd behulpzaam. Lekker zwembad. Restaurant goed eten. Wij komen hier vaker, soms echt camperen en soms een huisje. Ook 2020 gaan we weer. Omgeving is ook super.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Dennis ingenhut19-09-2019

Ontzettend mooie camping. Vriendelijk personeel, zijn altijd bereid een stapje extra te zetten. Locatie is prachtig en het restaurant ernaast serveert lekker eten.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 3Ad Goddijn16-09-2019

Nooit meer!

Slecht sanitair zeer vies, en wordt zeer slecht schoon gemaakt! Schreewende kinderen die niet worden gecorrigeerd door hun ouders en de camping beheerder lacht het weg. Zegt dat wij de grijze golf zeikers zijn! Kinderen trekken wc rollen leeg en slepen dit vervolgens door de sanitaire gebouwen.... het zelfde gezin heeft 2 grote honden die ze overdag in de voortent houden, omdat het gezin overdag niet aanwezig is. S'avonds en s'nachts liggen de honden naast de caravan. Overdag, s'avonds maar ook s'nachts veel geblaf. De beheerders lachen als we de heren hier over informeren en zeggen dan..... Ja wat verwacht u dan van ons?!... dat we gaan babysitten? Daarna gaan de heren bij onze buren verhaal halen, en zetten ons in een kwaad daglicht. Meerderen kampeerders waren het volledig met ons eens, en ook zij net als wij zullen van deze camping geen gebruik meer maken, en dit via de sociale media zeker gaan verspreiden.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 7Klaas15-09-2019

niet met tieners naar toe gaan

camping wordt niets gedaan voor tieners. deze hebben zelfs geen hangplek op de camping jeugd werd voor 23:00 uur s avonds al gesommeerd weer naar de caravan te gaan. wtf het zijn tieners! daarnaast zeer slecht dat er geen invalide toilet en douche gelegenheid op de camping waren. normaliter niet nodig maar door een ongeval van onze zoon naar de faciliteiten hiervan gevraagd .de opmerking hierover werd niets mee gedaan we zijn doorgewinterde kampeerders en hebben al op tal van campings gestaan. zo slecht hebben wij het bij een 4 sterren camping niet eerder mee gemaakt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Eric Nowicki07-09-2019

We komen zeker terug

Mooie Camping met een prachtige uitzicht, proper sanitair en een gezellige bistro

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Jose01-09-2019

Aanrader!

We hebben met 2 gezinnen in 3 chalets Colline gezeten. Was helemaal top, schitterend uitzicht en mooi ingerichte chalets. ‘S ochtends warme broodjes en heerlijk gebruik kunnen maken van zwembad op de camping en subtropische zwembad in Gulpen. Echt een aanrader, rustige camping, we komen zeker nog een keertje terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 7Familie Dapper28-08-2019

Valt erg tegen

Erg tegenvallende camping, heel vol en kleine plekken. Een avond geluidsoverlast van grote groep jongeren en geen toezicht daarop vanuit de camping. Panorama camping maar uitzicht op heel veel plekken niet het mooie heuvellandschap maar een zee van caravans en tenten. Heel veel huisjes en grote safaritenten. Erg onpersoonlijk, mensen keuren elkaar nauwelijks een blik waardig onderling. Misschien leuk als je met een grote groep komt maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

• 7Staat v/h sanitair

• 7Fam van essen28-08-2019

Mooie camping!!!

We kwamen aan en helaas zagen we dat de plek behoorlijk klein was. We hadden een plek met auto erbij. Maar helaas de caravan kon er net staan. Nu hebben we absoluut geen grote caravan. Gelukkig naast ons stonden er geen mensen maar de plek was gereserveerd dus mochten we zolang daar de auto en het bijzet tentje neerzetten. Voor onze dochter van 15 was er weinig te doen behalve het zwembad. Het is een camping echt gericht op kleine kinderen tot een jaar of 12. Het sanitair gebouw was aardig netjes er werd niet echt grondig schoongemaakt. Af en toe met een dweil en een doekje. Het personeel is erg vriendelijk op de camping. Het zwembad was erg leuk wel iets aan de koude kant. De uitzicht was echt super van onze plek. Fietsen kun je haast met een gewone fiets niet. Het is hier flink klimmen en dalen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Marcel Horjus27-08-2019

tsja, heel mooi maar sanitair niet. toch genoten

mooi uitzicht als je bovenaan staat zoals wij, eigen balkonnetje maakt het compleet. mooie camping met heel veel nieuw gebouwd verhuur. ziet er wel mooi uit. zwembad op de camping is veel te koud, absoluut niet verwarmd zoals aangegeven maar wel toegang tot een subtropisch zwembad op loop afstand in Gulpen. restaurant en terras was echt top, goede bediening en lekker eten. winkel ook prima. het sanitair was niet best. wij hadden het oude gebouw dus kan niet oordelen over het gebouw beneden. alle brillen lagen los of er zaten scheuren in. vies.....afwas hoek zaten spetters op de muren die er niet van die dag zaten. douches die wij hadden, een piesstraaltje. weel heel warm als je niet oppast. voor die prijs en de sterren erg slecht vind ik persoonlijk. zo, verder een hele leuke dagen gehad, prachtige omgeving en echt verder wel een mooie camping met vriendelijk personeel.

• 8Wilma26-08-2019

Mooi rustig park, heerlijk zwembad en schitterend

Prachtige park, mooi uitzicht, leuke accomodaties en heerlijk rustig.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Go4Holiday.nl

43 tips over Camping Gulperberg Panorama (Glamping)

• Barend, 28-06-2014
    1. sAvonds een glaasje wijn in de lounge bar op de camping
    2. Restaurant Bischopsmolen vlakbij Teuven

• as, 19-05-2014

Plaatsje Gulpen is erg gezellig

• Robert Haan, 09-05-2014

Breng de avond door met een drankje in de ondergaande zon op het panoramaterras aan de overkant van de weg, behorend bij de camping!

17 vragen over Camping Gulperberg Panorama (Glamping)

• Sandy Verkuijlen, 14-11-2018

Voetbalveld

Hallo, wij gaan miss in de meivakantie naar deze camping, is er ook iets te doen voor kinderen rond 11 jaar? Is er een voetbalveld aanwezig? Alvast bedankt voor een reactie.

Rafke, 03-12-2018

Er is een leuk sportveldje aanwezig waar wij veel tieners hebben zien spelen en "hangen". Er kan gevoetbald worden en er zijn basketbalnetjes aanwezig.

• R. , 17-06-2018

Tieners

Wij verblijven van 13 juli tm 26 juli op deze camping (panorama logde tent) met onze "voetballende"dochter van 10. Wie gaat er nog meer naar deze gezellige camping?

• Bianca, 16-05-2018

tieners van 13 en 16

Is er genoeg vertier voor de leeftijd van onze kinderen van 13 en 16 jaar?

Camping Gulperberg Panorama (Glamping) info

• Aantal sterrensterstersterster