7,1

Kamperen met een prachtig uitzicht doe je op Camping Gulperberg Panorama Gulpen. Het gezellige animatieteam en het zwembad maken het park kindvriendelijk. Het zwembad daar te koud? Bij het inchecken krijg je gratis toegangskaartjes voor het op tien minuten verwijderde subtropische zwembad Mosaqua. En ga ook zeker naar de kabelbaan van Valkenburg.

We hebben een aantal aanbieders voor Gulperberg Panorama (Glamping) voor je op een rij gezet:

428 reviews over Camping Gulperberg Panorama (Glamping) in het Nederlands

Prachtig gelegen fraaie camping met super uitzicht

Bert Janssen
20-5-2019

Dit is zonder enige twijfel de Camping met het mooiste uitzicht van Nederland. Wij zijn hier al meerdere keren geweest. De afgelopen twee jaar zijn ze bezig met het ombouwen van de Camping tot een Glamping ervaring. Veel nieuwe chalets en glamping tenten. De boomhut was helaas al geboekt, maar ziet er ook leuk uit. Restaurant is misschien iets te pretentieus voor wat je van een camping zou verwachten, maar past wel weer in het Glamping verhaal. Verder alles schoon. Het zwembad was in mei nog niet open maar je mag als gast gratis naar het subtropisch bad van Mosaqua, onder aan de Gulperberg. Is bij de prijs inbegrepen dus. Ook veel informatie over wandelroutes en attracties in de buurt. Aken is leuk, het drielandenpunt kent iedereen wel. Aanrader is de abdij van Val-Dieu (ong. 30 minuten rijden). Ow, en kom je met een caravan of grote aanhanger, neem dan niet de 14% helling vanuit Partij maar rij via de Koning van Spanje. Niet zo steil!

Gereisd Met partner in mei 2019

Voor herhaling vatbaar!

Hans
18-5-2019

Schoon, mooie camping, leuk personeel, attent, mooie wandelroutes, leuk restaurant

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Prachtige locatie en hele mooie chalets.

Hilster
17-5-2019

Mooie chalets miss sommige te dicht op elkaar.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Monique Bartels
15-5-2019

Leuke camping, accommodatie mooi,netjes en schoon, mooi uitzicht. Vriendelijk personeel, leuke animatie. Goed gegeten,al duurde t ivm de drukte wat langer,maar ach t is vakantie. Buitenzwembad ziet er leuk uit, maar wij zijn naar t. zwemparadijs in t dorp geweest; vanwege t weer. Gewoon een topcamping.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ira graatsma
15-5-2019

we waren met vrienden en hebben heerlijk genoten met zijn allen van de uitstekende accomodatie

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Een Glamping, zo voelt het

Marie therese
15-5-2019

Tweede keer op deze prachtige lokatie . Prachtige chalets! Alles keurig geregeld, schoon! Bedden keurig opgemaakt. Kinderen vermaken zich prima met gratis kaartjes zwembad op loopafstand. Receptie medewerkers duidelijk en attent. Kortom wij komen zeker terug op deze geweldige camping. Het dorpje Gulpen is ook leuk met veel eetgelegenheden, terrassen en winkels.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2019

Leuk!

Sabine de Jong
15-5-2019

Fijne camping, super animatieprogramma. leuke uitstapjes in de buurt. Dochter goed geholpen bij receptie na val van haar fietsje.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Doen!

M. B.
11-5-2019

Doen! Zuid-Limburg is zo veelzijdig. We waren wat huiverig vanwege sommige reviews, maar ik ben blij dat we hier geweest zijn. De luxe en comfort van een huisje in een tent, heerlijk buiten, toch het campinggevoel. De kids hebben zich uitermate goed vermaakt, vooral de jongste was een beetje verliefd op professor Bergje, ze heeft het er nog over. Aanraders: Blotevoetenpad, boerengolf, 't hijgende hert en zwemmen bij Mosaqua. (Gelukkig dat we daar één keer per dag gratis gebruik van mochten maken, dat vonden ze fantastisch! )

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Heel fijn!

Cindy B.
9-5-2019

Met de paasdagen met vrienden verbleven op de A-weg. Er was ook amstel gold race, wat wij niet wisten, maar daardoor was het gezellig druk op de camping. De sfeer was absoluut fantastisch. Het toiletgebouw is misschien niet supernieuw, maar heerlijk warm, netjes en schoon. We hadden elke dag verse broodjes van de winkel. Het is echt een familiecampig, want de buurkindjes kwamen elke dag terug met leuke verhalen over het animatieteam. Wat echt opviel was dat omstreeks 22 uur de campig stil viel. Heerlijk rustig, ondanks dat het vol stond! Pasen 2020 wordt weer vriendenweekend Gulpenerberg, want we zijn nog lang niet uitgekeken in de omgeving.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Voor herhaling vatbaar

Rudy Bos
8-5-2019

Prachtige goed onderhouden terrassencamping met adembenemend uitzicht. Vriendelijke en behulpzame medewerkers, zeer fatsoenlijke toiletgebouwen. Goede horeca en iedere dag verse broodjes in de campingwinkel.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gulperberg Panorama (Glamping) in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gulperberg Panorama (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.