6,2

425 reviews over Hotel Gulpen in het Nederlands

Niet meer

Jolanda,
8-4-2019

Fantastisch personeel. Gedateerde niet schone kamer.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Misschien

Pk,
17-3-2019

Prima hotel. Maar reserveer niet rechtstreeks bij het hotel want dan ben je minstens 30 euro duurder uit. Dus reserveren via de site of een boekingssite maar niet telefonisch, zo snel geld verdient, heel vreemd

Gereisd met partner in maart 2019

Zeker niet aan te raden ! Dikke vette 0

tequila,
8-3-2019

Zeer slecht.Suitte gereserveerd met extra's o.a. rozenblaadjes en chocolade Goedkope plastic blaadjes en chocolade bonbons op een koffieschoteltje helemaal gecondenseerd. De hoofdkussen helemaal vol met zweetkringen .onfrisse lichaamsgeur van andere gasten aanwezig.De matrassen verre van schoon, vol met kringen vlekken van diverse lichaam sappen. Uitgeleefd rommelig hotel.Dikke onvoldoende !!!

Gereisd met partner in maart 2019

Prima uitvalsbasis

Esther S.,
14-2-2019

Een prima uitvalsbasis voor een dagje shoppen in Aken. De omgeving was nog in de kerstsfeer en Aken was op 20 autominuten ver van het hotel. Ontvangst bij de receptie was vriendelijk, een kleine lift beschikbaar om ons naar de bovenste etage te brengen. De kamers lagen naast elkaar zoals we gevraagd hadden voor onze twee pubers van 13 en 15. Wifi was van prima kwaliteit. De kamers ( de luxe) waren prima onderhouden, de badkamers recent gerenoveerd. Alleen jammer van het vloerbedekking op de kamers en gangen. Ontbijt was voldoende, jammergenoeg geserveerd in een slecht verlichte ruimte. Op de kamer stond een waterkoker om zelf een kopje thee te maken wat door ons werd gewaardeerd. Parkeren kan een stukje lopen vanaf het hotel, hier werden we op gewezen door de receptie. Hotel Gulpen krijgt van ons een ruim voldoende

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Heerlijk weekendje Limburg gedaan en we verbleven in hotel Gulpen. Het hotel is gezellig en misschien een klein beetje gedateerd, maar dat is meteen ook de charme. Personeel is zeer vriendelijk en de kamers eenvoudig en prima, net als het ontbijt. Prijs -kwaliteitverhouding is dik in orde. Het hotel ligt midden in Gulpen en je kan in het dorp prima eten, drinken en winkelen. Om Gulpen heen kan je fantastisch wandelen en fietsen. En natuurlijk zit je dichtbij Maastricht. Wij hadden echt een topweekend.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet voor herhaling vatbaar.

Manon van Randen,
19-1-2019

Comfortkamer voor 1 nacht geboekt. Kamer was klein, erg stoffig en de matrassen waren doorgezakt. Badkamer niet schoon. Ontbijt te duur voor wat er wordt aangeboden. Geen parkeermogelijkheid bij het hotel. Nier geschikt voor mindervaliden!

Gereisd met partner in januari 2019

Nooit meer, smerig

de Graaf,
15-1-2019

Hier 1 overnachting gehad. En totaal niet tevreden over de service die geleverd werd. De kamer zag er opzich netjes uit. Maar de matrassen waren smerig. Zat onder de sperma vlekken en noem maar op. Hier helaas pas de volgende ochtend achter gekomen. Mijn vriendin heeft hierdoor helaas ook allemaal uitslag vlekken op haar lichaam gekregen. Na contact op hebben genomen met het hotel. ( en niet meteen gezegt helaas) wilt het hotel ons niet tegemoet komen. Al ziet het er schoon uit in dit hotel. Raad ik aan om eerst even de laken van het bed af te trekken voordat je gaat slapen. Daarnaast werd er erg lastig gedaan over het aankomen. Omdat we ons per ongeluk hadden vergist in de dag werd er pas om 9 uur savonds gebeld. Tegen mijn vriendin werd gezegt dat we het nog konden omzetten. Tegen mij werd er erg lastig gedaan en kon het ineens niet.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Bizon,
5-1-2019

Misleiding van boeking , comfort kamer geboekt Maar kregen een kleine 2 persoonskamer . Was niks anders meer zei het hotel en zou een ruime 2 persoonskamer zijn. Foto op site vergeleken maar wij kregen echt een kleine vieze kamer . Uiteindelijk ontbijt gratis gekregen maar duidelijk misleiding en niet eerlijk zijn

Gereisd met partner in januari 2019

Voor herhaling vatbaar.

Tineke,
15-12-2018

Een goed en gezellig hotel met ietwat gedateerde kamers. Kunnen wel een verfje en nieuw behangetje gebruiken. Erg zachte bedden. Kamers waren schoon. Goede bediening, vriendelijk personeel. Wij hadden een leuke aanbieding via voordeeluitjes.nl waardoor dit een prima prijs/kwaliteit verhouding had.

Gereisd met vrienden in december 2018

Prima Hotel

ter Velde,
14-12-2018

Net terug van 3-daags verblijf in Hotel Gulpen. De ontvangst was zeer vriendelijk. Kamer 108 was niet al te groot , maar wel netjes . Het bed voor mij iets aan de zachte kant, maar dat is persoonlijk. Douch/toiletruimte prima verzorgd. Het 4 gangen diner was erg lekker en ook het ontbijt is prima verzorgd. Prima hotel met vriendelijk personeel. Prijs kwaliteitverhouding erg goed.

Gereisd met vrienden in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gulpen in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gulpen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.