Hotel Gulpen

Tonen op kaart

431 reviews over Hotel Gulpen

• 2Sjef welts04-01-2020

Nooit meer

Moest op kerstarrangement lijken Kok kan er niks van taai vlees ter grote van een iets dikkere dominosteen met schepje grote macaroni met erwtjes en worteltjes Ontbijt was wel goed Drank verkopen geniet de voorkeur Ben erg benieuwd wat de eigenaar met kerst heeft gegeten Tweede kerstdag mensen weggelopen om elders te eten De kamer moest op een suite lijken Haren in afvoerputje was echt vies Afvoer loopt slecht weg Dus hier nooit meer Recreatief verkoopt dit of adviseert dit Hotel beter niet meer doen

• 2019
    3C. De Jong11-12-2019

Niet voor herhaling vatbaar!

Een verouderd vies hotel. De badkamer was erg smerig en klein. De wastafel zat verstopt, waardoor er steeds een halve bak vies water bleef staan. De kamer was stoffig en vies. Smalle bedden met onfris beddengoed. De tv had slechte ontvangst en beeld. Het culinaire 5 gangen diner bij aankomst was redelijk, maar zeker geen hoogstandje. Er viel niks te kiezen. Het voorgerecht bestond uit vis als je dat niet lust heb je pech. Het dessert was matig met diepvries fruit en standaard ijs. Het ontbijt was karig, slechte vleeswaren en werd niet bijgevuld. Keiharde broodjes van de vorige dag werden de volgende dag weer in het ontbijt buffet gelegd. Fabrieks sinaasappelsap uit een automaat. Parkeren op 5 minuten lopen van het hotel. Dit hotel geboekt via traveldeal. Maar wat een tegenvaller! ABSOLUUT het geld niet waard. Het personeel was vriendelijk maar dat was dan ook het enige.

• 4Anneke06-12-2019

Drama, hier nooit meer!!!

Foto’s mooier dan het is . Zeer oud en ruikt absoluut niet fris, echt een riool lucht. Wij hadden een de luxe twin tweepersoonskamer en kregen 307, een sterk verouderde kamer met extreem weinig licht. Nergens mogelijk om je op te maken of iets te lezen, veel te weinig lampen. 's Middag ingecheckt en kwamen rond 19.15 uur weer in het hotel, wilde nog een klein hapje eten, wij bestelde een drankje en vroegen aan de (zeer vriendelijke) receptionist of wij iets konden bestellen (er waren gasten in het restaurant) hij ging vragen in de keuken maar niet mogelijk. Dan naar de kamer, even douchen.. het was zo koud geen verwarming in de badkamer en dat rond het vriespunt. Nooit meer!!!

• 5carina vd Sluis01-07-2019

kruideniersmentaliteit

We waren bereid dit hotel een kans te geven; je ziet wel dat er wanhopig geprobeerd wordt er wat van te maken. Maar waarom dan die kruideniersmentaliteit? Daarmee draai je jezelf de nek om..dat doet een ander écht niet! De kruideniersmentaliteit: Door té zout eten en te lange pauzes tussen de gangen door te lassen laat je de klant drinken en de drank is superduur ( er is ook géén terras en géén airco). Serveer een goede hamburger en een groot glas Gulpener o.i.d. Kamer was écht geen 25 vierkante meter maar 12 (gemeten aan het systeemplafond). Maakt niet uit voor de prijs maar vermeld géén 25 m2. Sober is o.k. maar deze stiekeme kleine afzetterij is niet o.k.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 3Nathalie26-06-2019

Vies,vuil, en vettig

Het hotel was om te beginnen niet proper, er zaten vlekken op onze lakens. Wij hebben €40 euro bij betaald voor een grotere kamer met een balkon en wij hadden idd een grotere kamer, maar wij hadden gevraagd naar een balkon. Er was geen airco op de kamer en de ventilator fie er stond was stuk en viel gewoon uit elkaar, hierdoor was het zo warm dat wij bijna een hele nacht buiten hebben gezeten. Het bed verscoof bij de kleinste beweging, De kamer stonk naar zweetvoeten Het ontbijt was niet vers : het brood was hard en het vlees lag voor meerdere uren ongekoeld in hoge temperaturen. De koffie leek uit het ziekenhuis te komen. Alle zetels en het bed stonden weggedraaid van de televisie, waardoor we nog heel de boel moesten verzetten. Onze nachtlampen vielen constant uit Het servies was stuk of vies Onze medewerker was enorm stuntelig en wist niet wat een Mojito was.

Gereisd met partner in juni 2019

• 4J. Roodbergen25-04-2019

Nooit nooit meer

Foto's op de site kloppen niet met wat je krijgt. Kamer 203 zou een comfort kamer moeten zijn. Volgens de site 18 vierkante meter. Bleek 12m te zijn. Medewerker niet voor rede vatbaar. Douche is 1 bij 2 met toilet en wasbak. Dus krap. Toiletspullen zou er zijn. Nou als je een fles zeep aan de wand toiletspullen noemt. Flatscreen? Zet wel je bril op. Verder vies vies en vies. Eerder naar huis gegaan.

Gereisd met partner in april 2019

• 6Jolanda08-04-2019

Niet meer

Fantastisch personeel. Gedateerde niet schone kamer.

Gereisd met partner in april 2019

• 6Pk17-03-2019

Misschien

Prima hotel. Maar reserveer niet rechtstreeks bij het hotel want dan ben je minstens 30 euro duurder uit. Dus reserveren via de site of een boekingssite maar niet telefonisch, zo snel geld verdient, heel vreemd

Gereisd met partner in maart 2019

• 2tequila08-03-2019

Zeker niet aan te raden ! Dikke vette 0

Zeer slecht.Suitte gereserveerd met extra's o.a. rozenblaadjes en chocolade Goedkope plastic blaadjes en chocolade bonbons op een koffieschoteltje helemaal gecondenseerd. De hoofdkussen helemaal vol met zweetkringen .onfrisse lichaamsgeur van andere gasten aanwezig.De matrassen verre van schoon, vol met kringen vlekken van diverse lichaam sappen. Uitgeleefd rommelig hotel.Dikke onvoldoende !!!

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Esther S.14-02-2019

Prima uitvalsbasis

Een prima uitvalsbasis voor een dagje shoppen in Aken. De omgeving was nog in de kerstsfeer en Aken was op 20 autominuten ver van het hotel. Ontvangst bij de receptie was vriendelijk, een kleine lift beschikbaar om ons naar de bovenste etage te brengen. De kamers lagen naast elkaar zoals we gevraagd hadden voor onze twee pubers van 13 en 15. Wifi was van prima kwaliteit. De kamers ( de luxe) waren prima onderhouden, de badkamers recent gerenoveerd. Alleen jammer van het vloerbedekking op de kamers en gangen. Ontbijt was voldoende, jammergenoeg geserveerd in een slecht verlichte ruimte. Op de kamer stond een waterkoker om zelf een kopje thee te maken wat door ons werd gewaardeerd. Parkeren kan een stukje lopen vanaf het hotel, hier werden we op gewezen door de receptie. Hotel Gulpen krijgt van ons een ruim voldoende

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

56 tips over Hotel Gulpen

• r_vandermaden, 07-05-2012

Lekker eten kan bij www.grandcafeneubourg.nl, slechts 3 minuten lopen van het hotel. Wij hebben er een heerlijk aspergemenu gegeten.

• Ilse--b, 27-04-2014

Uitstapje naar Valkenburg, Vaals en Maastricht. De lunchroom ''fer botterweck'' ofwel limburgse banketbakkerij is echt een aanrader om een lekker limburgse vlaai te eten.

• Leeuwenburgh, 07-06-2014

Parkeren in de woonwijk om de hoek, niet naar boven rijden, maar links in rijden.

3 vragen over Hotel Gulpen

• Ellis, 13-06-2018

Nooit meer, wegblijven daar

Had geboekt, vooraf ontbijt en arrangement betaald maar moest helaas om medische reden 5 dagen van te voren annuleren. Kreeg niets terug, wilde zelf nog een extra 15 euro, terwijl ze al 15 euro teveel in rekening hadden gebracht. Schandalig en totaal niet klant vriendelijk.

• jannie de Jong , 05-09-2016

mindervalide

Hallo,

Mijn vraag is: is het hotel rolstoelvriendelijk en zijn er mindervalidekamers??

Graag verneem ik dat,

vr gr Jannie de Jong

• jootje, 04-02-2014

kamer

Kan je beter voor een deluxe kamer gaan of is het de moeite waard om voor een suite te gaan?

Kim, 23-02-2014

Wij zaten in een deluxe. Om alleen in te slapen prima, als je langer blijft zou ik voor een suite gaan

Hotel Gulpen info

• Aantal sterrenstersterster