Vakantiehuis Gulpdal Vakantiewoningen

• 8.6Inrichting
  • 8.6Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Gulpdal Vakantiewoningen voor je op een rij gezet:

55 reviews over Vakantiehuis Gulpdal Vakantiewoningen

• 8Reizigers11-09-2019

Prima vermaakt

Mooi netjes huisje 6 pers wel iet gedateerd maar alles aanwezig eigenaars in tegenstelling tot eerdere berichten hier wel vriendelijk maar wel terughoudend mevrouw heeft zich zelf geen eens voorgesteld gedurende ons verblijf wat de dieren betreft weet niet of de geiten in goede gezondheid waren de weide was owerwoekerd met brandnetels werd volgens mij nooit gemaaid eens maaien veel beter voor dieren en de beestjes een keer ontwormen kon ook geen kwaad verder prima naar zin gehad prachtige omgeving

Met oudere kinderen

• 9Bert20-02-2019

Snel weer terug

Fantastisch weekend gehad bij Gulpen. Heel fijne woning met alle voorzieningen en alles keurig verzorgd. Eigenaren zijn een wandelende VVV. We hebben goede adviezen gekregen voor een dagje uit.

• 2018
    9Pim08-10-2018

Prima vakantie adres.

Voor de tweede keer hier geweest. En weer een geweldige vakantie gehad. Weer prima geslapen. Alles is aanwezig in de Zonneblomme. Deze keer liet ook het weer ons niet in de steek. Veel gewandeld en gedaan. Kortom een prima adres. De jam die we bij vertrek kregen, is erg lekker.

• 8Steven DB20-08-2018

Heel goed!

Verbleven in Zonnige hoof. Vakantiehuisje voor 6 personen en 3 slaapkamers. Heel goed proper huisje en zeer vriendelijke uitbaters. Ideale verblijfplaats om met kinderen naar toe te komen. Ideaal om uitstapjes te doen in buurt. Vakantiehuisje ligt relatief rustig in de omgeving, van straat en naast de tuin. Er zijn diertjes aanwezig die gevoederd mogen worden. In het huisjes is alles aanwezig. 3de slaapkamer is wat klein wel. Alsook zou ik er niet vertoeven met 6 volwassenen, daarvoor is het huisje te klein. Eventueel wat kleine opmerkingen zijn: speeltoestellen hebben oplapbeurt nodig, schommel zou beter opnieuw ingepland worden. Lawaai mogelijk tot 22u van de nabijgelegen camping en hun activiteiten, lawaai soms van vliegtuigen. Soms last van vliegen en muggen en luide dronken buren maar daar kan je niet zoveel aan doen. Een grote opmerking is de zeer kleine douche, niet ideaal om je kinderen in te helpen wassen alsook geen constante waterdruk en gelijke temperatuur.

• 9Els12-07-2018

Heerlijk

Wat een heerlijke plek! Limburg op z'n mooist: rust, ruimte, comfort en ... aardige mensen. Goed internet ook. En dat op een kwartiertje loopafstand van Gulpen, met een ruime keuze aan restaurants en winkels. Al met al zeker voor herhaling vatbaar!

• 104 vrienden05-07-2018

Leuke weekend met vrienden

Met 4 vrienden een nachtje weg van huis is ons heel goed bevallen. Ruim huis en van de eigenaren alle medewerking om een leuke avond te organiseren.

Met vrienden

• 10Fam v K.03-07-2018

Fantastische woning, mooie omgeving. Een aanrader voor een vakantie.

• 9jan11-05-2018

Heel fijn

Fijne zeer schone woning, alle gemakken en vriendelijke eigenaren. Ook de hond is hier zeer welkom.

• 9Arjan en Liesbeth06-05-2018

Comfortabel huisje in schitterende omgeving

Fijn huisje met alles wat je nodig hebt. Comfortabele bedden. Voldoende privacy. Prachtige omgeving en heel veel te doen in de streek. Leuke restaurant in de omgeving. Prima uitvalsbasis om Zuid Limburg te verkennen. Vriendelijke en behulpzame eigenaren.

• 9Team John01-05-2018

Fijne uitvalsbasis voor fietstocht

Met een groep van 4 fietsers in de Zonnige Hoof gezeten. Fijne plek om met fietsen te starten. Je zit midden in de heuvels. Woning van alle gemakken voorzien en plaats genoeg voor 4 personen. In de avond kun je lekker overdekt buiten zitten.

Met vrienden

11 tips over Vakantiehuis Gulpdal Vakantiewoningen

• cindy_luijkx, 04-06-2011

Sprookjespark Valkenburg, vooral leuk voor kleintjes, maar door de prachtige ligging (hoog!) en de wildwaterbaan ook geschikt voor wat oudere kinderen. De sprookjes zijn enigszins gedateerd, maar dat maakt het juist ook wel charmant. Middenin het park is een speeltuin met terras. Leuk om een paar uurtjes in rond te wandelen en goed te combineren met een middagtripje naar Valkenburg (centrum is op loopafstand, zelfs voor kleine beentjes).

• Jan en Karel, 15-04-2014

Gaiapark in Kerkrade is een aanrader, zeker met kinderen

• Marjo van Gaal, 03-05-2013

Op de site "www.wandelgidszuidlimburg.com" kunt u diverse goed omschreven wandelroutes bekijken en uitprinten. Zeker de moeite waard!

0 vragen over Vakantiehuis Gulpdal Vakantiewoningen

Vakantiehuis info