Géén boekingskosten

Meer camping info

Contact

25 Reviews over Groepsaccommodaties De Vinkenhof

• 9Karin10-07-2022

Heerlijk weekend gehad op de kampeerboerderij

Heerlijk weekendje weg gehad met onze 2 kinderen (van 4 en 6). Ondanks het feit dat het een kleine rustige camping (kampeerboerderij) is hebben de kinderen zich geen minuut verveeld. De eigenaren zijn super aardig en onze nieuwsgierige kinderen kregen met alle plezier een kijkje in het boerenleven. Het veulentje van 2 weken oud en pony Elsa waren voor hun een echt hoogtepunt. De camping heeft een nette uitstraling met een net sanitair gebouw. Gezellige sfeer op de camping, er werd zelfs onderling een bbq georganiseerd. Klein speeltuinje met trampoline en schommel gelegen bij de fantastisch uitziende groepsaccomodaties. Mooie omgeving om te wandelen en genoeg uitstapjes in de buurt voor jong en oud.

• 10Lieke07-12-2020

Fantastisch!

Ontzettend mooie plek. Goed onderhouden en schoon sanitair, tevens gelegen op een prachtige locatie. Vriendelijke gastheer en gastvrouw en goed telefonisch bereikbaar.

• 9Martin21-10-2020

Goed verzorgde camping in een mooie omgeving.

Dicht in buurt van het dorp met leuke mogelijkheden. Ideaal uitgangspunt voor wandelingen. De camping ligt in een besloten omgeving met hoge heggen. Je hebt weinig last van wind, maar het uitzicht op de camping zelf is saai.

• 10Clazien en Wim Schipper06-10-2019

Uitstekende camping met het wij gevoel.

Wij komen al 20 jaar op De Vinkenhof en dat zegt eigenlijk voldoende. We genieten altijd volop van de betrokkenheid en de gastvrijheid de eigenaars, Marie-José en Hans Vinken. De betrokkenheid is een garantie voor een prettig verblijf . Het sanitair is top, super schoon en geen gedoe met muntjes om te douchen, super. Tevens is er een wasmachine en was droger aanwezig, natuurlijk tegen een geringe vergoeding te gebruiken en de centrifuge die gratis te gebruiken is.De gehele camping kan inloggen op een prima functionerende Wifi. De buurtsuper is om de hoek, 1300 stappen, wat wil je nog meer. Kortom een aanrader.

• 9erik23-08-2019

heerlijk

fijne plek, leuk kleinschalig, kinderen hebben zich goed kunnen vermaken, voldoende speelmogelijkheden. alleen zwembad miste nog

• 10Veronica Jonker30-04-2019

Het is volop genieten bij De Vinkenhof.

Is een perfecte plek om vakantie te vieren in een prachtige omgeving. Deze kleine, zeer goed verzorgde, boerencamping is een verrijking voor Zuid-Limburg en wordt beheerd door zeer sympatieke en betrokken eigenaren. Een prima startpunt voor mooie wandel- en fietstochten en we hebben ook gezien dat kinderen zich hier heel goed kunnen vermaken.

• 9Baaij15-02-2019

Leuk!

gezellige vriendelijke camping. rustig, zonder poespas. Het was erg warm in de weken dat wij er waren, en de eigenaren zorgden voor gevulde kinderbadjes. Heerlijk voor de kids. Schaduwplekken zijn er niet zoveel.

• 10W. Schipper11-10-2017

Een prima ontvangst door de gastvrouw, uitstekend sanitair, een gezellige camping met mooie ruime kampeerplaatsen.

• 9Fam Netze02-07-2016

Fijne en gemoedelijke camping

Voor de tweede keer een paar dagen gekampeerd op de Vinkenhof. Helaas door de vele regen waren de plekken erg modderig waardoor het lastig was een beetje redelijke plaats te vinden. Ook tijdens ons verblijf veel regen waardoor de modder ook niet wegging het een grote bende werd. Misschien een idee om de plaatsen wat te verharden?

Verder een fijne camping. Vriendelijke ontvangst, rustige ligging en op wandelafstand van Mechelen. Volop wandelmogelijkheden in de buurt. Restaurants en terrasjes in Mechelen.

• 8marsman28-10-2015

Rustig en prachtig plekje

In de herfstvakantie met 2 kleine kids op deze camping geweest. Voor 16 Euro per nacht met de minicampingkaart. Voor dat geld krijg je echt heel veel waar voor je centen. Heerlijk rustig, super centraal in Zuid-Limburg, aardige eigenaren en prima schoon sanitair. Er zijn wat skelters, trampoline, pingpong- en voetbaltafel en volleybalnet. Verder gewoon een beetje meekijken op de boerderij. Die is overigens maar klein. Paar koeien en paarden. Camping is klein, hooguit een plek of 15. De bezetting was laag toen wij er waren, maar bij veel gasten kan het op het grote veld wel een wat krap zijn. De huisjes liggen wat meer in de picture en zagen er zeer leuk uit. Het was nat toen wij er waren, erg modderig helaas. Ik zou de camping met slecht weer zeker voor tenten niet adviseren. Verder hadden we graag een kinderbadje gehad, maar helaas is deze er niet. Leuke kneuterige camping zonder veel poespas, aanrader!

• 7Staat v/h sanitair

Camping Groepsaccommodaties De Vinkenhof info