Hotel Gasthof Euverem *

Hotel Gasthof Euverem
8,3

Weer vandaag5°-2°

115 reviews over Hotel Gasthof Euverem in het Nederlands

Prima voor een weekend en in mooie omgeving

Geke, 29-1-2018

Wij hebben een prima verblijf gehad. Het hotel ligt iets buiten Gulpen, het is een prima uitvalsbasis om bijvoorbeeld naar Maastricht en Aken te gaan. Ook kun je er heerlijk wandelen en fietsen. De kamer die wij hadden was oké. Alleen hadden we allebei last van ons lichaam na het slapen, de bedden zijn zacht en soms het je het idee dat je van het bed rolt. Een glas/beker in de badkamer om wat te drinken of te spoelen zal een mooie aanvulling zijn. Personeel is vriendelijk. Ontbijt prima voor dit gasthof.

Geweldig

Claudette, 27-1-2018

3 daags arrangement geboekt en alles is top. Kamers zijn schoon, eten super en personeel vriendelijk. Prachtige pmgeving. Wij Komen zeker nog eens terug.

Het is een gastvrij en gezellig familiehotel.

S.J Luisman, 30-8-2017

Erg goed eten. Prima bediening door vriendelijk personeel. Prijs kwaliteitsverhouding erg goed.

Service tot aan huis!

Fam. Dominicus, 9-7-2017

Na een wandeling hebben wij hier lekker gegeten. Maar....... bij thuiskomst bleek dat wij onze jassen waren vergeten.

Een telefoontje naar het hotel was voldoende om twee dagen later het pakketje met onze jassen-kosteloos- in ontvangst te nemen. Dit is service tot aan huis!

gemoedelijk en gezellig

johan, 22-6-2017

het gehele plaatje is perfect, geen overdreven luxe maar gezellig en sfeervol

Oubollig hotel...

Arie, 14-6-2017

Aardige en goede ontvangst. Zeer gehorige oubollige kamer. Ontbijt een aanfluiting. Zeer mooie omgeving en uitzicht.

Viel beetje tegen

Petra, 14-6-2017

Geen eten voor vegetariërs ook was het ontbijt een beetje een lachertje. Bedden waren goed en ook de omgeving was prachtig.

geweldig

Willy, 9-6-2017

Het is een heel gezellige plek om te eten en drinken met heel aardig personeel.

Je kunt er ook geweldig wandelen en fietsen. Diverse routes lopen langs het hotel.

Prachtige omgeving!!!!!!

Leuk hotel

K., 26-5-2017

kamer was wat klein, bedden waren prima. Goed ontbijt.

Een aanrader!!

Bernie, 14-5-2017

Een kleinschalig hotel met goed en vriendelijk personeel. Lekker eten en een goede ligging voor wandel- en fietstochten. Uitgebreid en goed ontbijt.

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Euverem voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Euverem in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Euverem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthof Euverem scoort een 8.34 uit 10 op basis van 115 reviews.