Tijdelijk €25 aanbetaling

Gasthof Euverem

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Gasthof Euverem voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 143 reviews

8FantastischScore uit 143 reviews
  • 8Waardering

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

143 Reviews over Gasthof Euverem

• 9Riet Schreuders04-04-2022

Heel gastvrij, schoon. Eten super. Goede bedden

Hele vriendelijke mensen. Heel knus en gezellig Gasthof

• 9Tjitske25-01-2022

Heerlijk verblijf gehad

een vriendelijke ontvangst naar een mooie ruime kamer, Zeer verrast door dit 2-sterren hotel. Zeer uitgebreid ontbijt dat tot het aangegeven tijdstip werd aangevuld. Daarna werd op aanvraag rijkelijk bijgevuld. savonds heerlijk gegeten.

• 7erna vd Pluijm16-10-2021

Prijs / kwaliteit

De kamer is gedateerd maar wel netjes en schoon. Het diner is goed. Het ontbijt is matig. Alles wordt heel slecht aangevuld Overal naar moeten vragen... Broodjes veel te hard afgebakken en andere was droog. Koffie uit een thermoskan wat er al een tijdje staat...geen cappucino . Uit gedroogd fruit wat er al een tijdje ligt. En het geheel ziet er niet erg verzorgd uit.

• 9Jurjan24-09-2021

Top accomodatie

Super verblijf. Erg vriendelijke mensen! Gastvrij. Zelfs toen men ging sluiten konden we nog een drankje krijgen. Goed diner, ruim voldoende en smaakvol. Snelle goede bediening. We mochten zelfs de fietsen stallen in de garage.

• 9LvP28-07-2021

Voor herhaling vatbaar

Wat een prettig hotel was dit! Een ruime kamer met balkon, waar je - op ons hoekje tenminste - een heel stuk weg kon zien en dus een leuk uitzicht had. Prima bedden, genoeg ruimte; niet modern, maar alles wat je nodig hebt is er. We hadden halfpension geboekt. Het ontbijtbuffet is prima en bij het dagmenu hebben we vooral enorm genoten van de geweldige desserts! De mensen zijn er heel vriendelijk, ze denken met je mee en je wordt snel geholpen. Het enige minpuntje dat ik zo zou kunnen noemen vond ik de parkeerplaatsen; ik had het geluk dat er steeds een auto naast me weg was waardoor ik in dat zijstraatje de ruimte had om te keren, maar anders is het wel wat krap om er uit te komen, zeker wanneer er ook nog vrachtwagens staan van leveranciers of de wasserij o.i.d. Al met al kijken we met veel plezier terug op ons bezoek aan Euverem (en omgeving), zeker voor herhaling vatbaar!

• 7R Nellestijn07-06-2021

Eenvoudig bedrijf vriendelijk niet voor invalide

Gemoedelijk, ontbijt eenvoudig, schnitsels heerlijk, drangers op deuren te strak afgesteld klapte hard dicht nog zere vinger overgehouden. Was een gast die ging klagen bij de receptie (niet te geloven toch) kamer 2 was net genoeg voor hotelkamerveiling prijs. Ik had niet goed gekeken geen invalide parkeerplaats. Gasthof totaal niet geschikt voor mijn invaliditeit staat ook niet vermeld op de site (jammer anders was ik daar niet heen gegaan)

• 6Clemens Frederiks25-05-2021

Jammer.

Een eenvoudig hotel op een goede plek. Aardig personeel. Een redelijk ruime kamer, redelijk comfortabel en voldoende gemeubileerd; prima om een paar dagen in door te brengen. We maakten gebruik van een arrangement waarbij ontbijt en diner was inbegrepen. Ontbijt was oké, maar het diner was een teleurstelling. Van een lekker diner om einde van de dag naar uit te kijken was absoluut geen sprake. De kwaliteit van het gebodene en de bereiding ervan was (ver) onder de maat. Voor ons reden om hier niet meer terug te komen.

• 7Mar01-11-2020

Prima prijs kwaliteit verhouding

Coronaregels worden niet al te best nageleefd. Zo staat er geen desinfectiegel voordat je het hotel binnen gaat en vind je nergens aanwijzingen over desinfectie of 1,5 meter. Bij de bar staat 1 handgel en verder nergens. Mondkapjes worden niet gedragen door het personeel. Noch worden de gasten gevraagd mondkapjes te dragen als ze zich lopend verplaatsen. Er is een klein ontbijtbuffet en ook dat is niet coronaproof. Zo liggen er geen tangen bij 't brood en moet je dit met blote handen pakken.

Buiten coronatijd een prima hotel, maar tijdens corona blijf ik er liever weg vanwege summiere maatregelen. We hebben vele hotels mogen beoordelen dit jaar maar zo weinig corona adviezen of maatregelen hebben we nog nergens gezien.

Kamer was netjes, maar wel vrij basic en niet echt sfeervol, kleine tv aanwezig. Helaas geen mogelijkheid om koffie of thee te maken op de kamer en ook is er geen koelkastje. Badkamer is top. Het diner was goed.

• 10Anja03-07-2020

Heeeeerlijk!!,

Heerlijk verblijf gehad, heerlijk ontbijt en diner. Schoon, vriendelijk personeel. Prachtige omgeving. Echt een aanrader.

• 10Piet Liedorp05-01-2020

Geweldig

Geweldige locatie Zeer vriendelijk personeel Prima keuken Bedden waren prima Hele goede hygiëne Ideaal voor wandel en fietsroutes Absolute aanrader

Hotel Gasthof Euverem info

Het complex