Hotel Gasthof Euverem

• Onvoldoende: 1 - 5

Zeker heen gaan

Henk W
9-7-2018

Prima hotel. Mooie omgeving. Vanuit het hotel zijn er diverse wandelroutes.

Ook een fietstocht in het Limburgse land is de moeite waard. Het is zelfs mogelijk fietsen te huren die bij het hotel gebracht worden. Het 3-gangen diner is zeer goed.

Vriendelijk personeel (zelfs een in de eetzaal vergeten portemonnee wordt op de kamer gebracht)

Aanrader

Familie Bouwman
9-4-2018

Prima hotel met super vriendelijk / behulpzaam personeel.

Schitterende omgeving !

Voor herhaling vatbaar.

Jolanda
27-2-2018

Gastvrij hotel,mooie schone ruime kamer,heerlijk eten.Prachtige omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Euverem voor je op een rij gezet:

Wij hebben een prima verblijf gehad. Het hotel ligt iets buiten Gulpen, het is een prima uitvalsbasis om bijvoorbeeld naar Maastricht en Aken te gaan. Ook kun je er heerlijk wandelen en fietsen. De kamer die wij hadden was oké. Alleen hadden we allebei last van ons lichaam na het slapen, de bedden zijn zacht en soms het je het idee dat je van het bed rolt. Een glas/beker in de badkamer om wat te drinken of te spoelen zal een mooie aanvulling zijn. Personeel is vriendelijk. Ontbijt prima voor dit gasthof.

Geweldig

Claudette
27-1-2018

3 daags arrangement geboekt en alles is top. Kamers zijn schoon, eten super en personeel vriendelijk. Prachtige pmgeving. Wij Komen zeker nog eens terug.

Het is een gastvrij en gezellig familiehotel.

S.J Luisman
30-8-2017

Erg goed eten. Prima bediening door vriendelijk personeel. Prijs kwaliteitsverhouding erg goed.

Service tot aan huis!

Fam. Dominicus
9-7-2017

Na een wandeling hebben wij hier lekker gegeten. Maar....... bij thuiskomst bleek dat wij onze jassen waren vergeten.

Een telefoontje naar het hotel was voldoende om twee dagen later het pakketje met onze jassen-kosteloos- in ontvangst te nemen. Dit is service tot aan huis!

gemoedelijk en gezellig

johan
    22-6-2017

het gehele plaatje is perfect, geen overdreven luxe maar gezellig en sfeervol

Oubollig hotel...

Arie
    14-6-2017

Aardige en goede ontvangst. Zeer gehorige oubollige kamer. Ontbijt een aanfluiting. Zeer mooie omgeving en uitzicht.

Viel beetje tegen

Petra
    14-6-2017

Geen eten voor vegetariërs ook was het ontbijt een beetje een lachertje. Bedden waren goed en ook de omgeving was prachtig.

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Euverem voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Euverem in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Euverem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthof Euverem scoort een 8.38 uit 10 op basis van 118 reviews.