Appartement Gastenverblijf De Gouden Forel

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Gastenverblijf De Gouden Forel

• 2019
    5Fam. Jacobs21-12-2019

Mooie accommodatie. Geen compassie bij ziek zijn.

Het verblijf is prachtig. De locatie top. De ontvangst inclusief vlaai is ook super, maar dan blijk je erg ziek te worden. Kom je in het ziekenhuis terrecht. Blijk je een dubbele longontsteking te hebben, op je huwelijksreis. Dus ipv 5 dagen, breng je 20 uur maar door. Je gaat weg, betaalt het complete bedrag netjes, maar komt er geen compensatie of aanbod om de reis wellicht ingekort, in het naseizoen, of wat dan ook, in te halen. Nee, we krijgen pas (na meedere berichtjes vanuit ons) de mail dat als we weer komen, bij het verblijf van minimaal 2 nachten, er 1 cadeau krijgen. (Eur 340,00 betaald voor 20 uur).

Wij weten hoe het is om een bedrijf te runnen, dat er onverwachtse omstandigheden kunnen gebeuren. Maar waar wij alles zouden doen om de huwelijksreis van onze gasten opnieuw te herbeleven, of ze op wat voor een manier zouden zijn tegemoet gekomen, zijn wij hier zo verdrietig en teleurgesteld over. Barmhartigheid ontbreekt...

Gereisd met partner in december 2019

• 10jan en antonie van gerwen31-07-2019

fantastisch

Een ontzettend mooi ingerichte vakantiewoning met alles erop en eraan, en van alle gemakken voorzien. een limburgs vlaaitje en een flesje bier stond klaar bij aankomst, en werden hartelijk verwelkomt door de gastvrouw. Waar we vooral van genoten was t fantastische uitzicht over de tuin als we smorgens wakker werden, echt een plaatje. Ook waren er voldoende folders aanwezig om iets leuks in de omgeving te ontdekken, en voor wandel en fietsroutes. we hebben de eigenaren leren kennen als zeer vriendelijke mensen die graag een praatje met je maken. de vakantie had ondanks de extreme hitte en een paar dagen van regen een dikke 10, en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Herman en Wilma Poort26-07-2019

Fantastisch verblijf en ligging

Een geweldig gastenverblijf op een unieke plek. Je kom hier helemaal tot rust. Het ontbrak ons hier aan niets. Aan alles is gedacht om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.
    Het huis is modern en supermooi ingericht. Bij aankomst stond de vlaai klaar en de biertjes in de koelkast. Waar vind je dat! De omgeving is fantastisch om te fietsen en te wandelen. Leuke restaurantjes op loopafstand, vooral Cup & Vino. Het weer werkte erg mee, we hebben 7 dagen schitterend weer gehad. Rietje en Nick zijn ontzettend aardige en gastvrije mensen. Voor ons was een week te kort om alles te doen wat we zouden willen. Voor volgend jaar hebben wij alweer geboekt. Hartelijk dank voor alles en tot volgend jaar.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Eline21-01-2019

Mooi appartement in een schitterende omgeving!

Het gastenverblijf is ruim en modern maar gezellig ingericht met een schitterend vrij uitzicht op de voormalige forellenvijver. De locatie o.a. gekozen vanwege de centrale ligging tussen Maastricht en Aken, beide goed bereikbaar vanuit de woning via nabijgelegen bushalte. Meer dan genoeg wandelmogelijkheden in de buurt. Zeer gastvrij welkom door de eigenaresse. Aanrader!!

• 9John en Marissa20-01-2019

Niet twijfelen gewoon, fantastisch!!

*Mooi en sfeervol ingericht huisje dat van alle gemakken voorzien is met een geweldig rustgevend uitzicht. Goede bereikbaarheid met een ruime pakeergelegenheid en hele vriendelijke en gastvrije eigenaren.

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Walter & Sylvia19-01-2019

sfeervol genieten in Zuid-Limburg

Rond de jaarwisseling vier dagen doorgebracht in het gastenverblijf “De Gouden Forel”. Een zeer smaakvol en comfortabel ingericht appartement met oog voor detail op een heerlijke plek . Uitzicht op de tuin en het meertje met de ganzen en af en toe een voorbij rennende eekhoorn. Na de wandelingen direct vanuit het appartement door het heuvellandschap is het goed toeven bij de gashaard met een glas wijn. Het gezellige Gulpen met de diverse restaurantjes is op loopafstand. Bij aankomst werden we door Rietje en Nic verwelkomd met een Limburgsvlaaitje, waarna de vriendelijke gastvrouw en gastheer je ook de nodige privacy gunnen. Een voortreffelijke plek om even tot rust te komen in het mooie Zuid-Limburg.

• 2018
    9Janneke23-12-2018

Prima

Een weekend in dit mooie verblijf geweest, we werden warm ontvangen. We hadden een prachtig uitzicht en ondanks het slechte weer was het erg fijn om lekker voor de kachel te zitten!

• 9Cora Groenenboom22-11-2018

Aan te bevelen voor een ieder

Een weekend verbleven op dit mooie gastenverblijf. Het appartement voelt vooral licht en open . De grote ramen werken hier aan mee met het prachtige uitzicht. Het bed is goed en overal is aan gedacht. Net die extra's die het verblijf veraangenamen. Zoals het gebakje wat klaarstond, de warme deken op de bank waar je s'avonds lekker onder weg kunt kruipen, de tijdschriften en boeken.
    De prachtige handdoeken. En dan de warme ontvangst van deze twee vriendelijke eigenaars. Kortom alles wat werd aangeprezen was werkelijkheid en ik ging na dit weekend met een dankbaar gevoel naar huis,

Gereisd met partner in november 2018

• 10Marco en Carine12-11-2018

Geweldige plek met schitterend uitzicht

Een luxe en comfortabele plek met een magnifiek uitzicht. Gastvrije ontvangst en een goede uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten in het mooie Limburgse landschap.

Gereisd met partner in november 2018

• 10Math Somers28-10-2018

Perfect tot in de puntjes!

Wat een geweldige ontvangst op een prachtige plek in Limburg. De gastvrouw en gastheer, Rietje en Nic, hebben er alles aan gedaan om je helemaal welkom te voelen, om te beginnen met een Limburgs vlaaitje. We vonden het heerlijk toeven in het luxe en comfortabel ingerichte gastenverblijf en hebben genoten van het geweldige uitzicht op de tuin en het Limburgse landschap mét uiteraard de vijver. Direct vanuit het huis hebben we mooie wandelingen kunnen maken, o.a. naar het sfeervolle Gulpen. Kortom; alles perfect tot in de puntjes!

Gereisd met partner in september 2018

Appartement Gastenverblijf De Gouden Forel info