Vakantiepark Euverem

• Onderkomen5,4
  • Activiteiten6,0

23 tips over Vakantiepark Euverem

John Meeuwisse, 22-6-2015
Het park is tegen een heuvel gelegen, dus mensen die moeite hebben met lopen, zou ik het niet aanraden. Hoewel er volgens mij te regelen is dat je je auto bij de bungalow mag parkeren.
Thijssen, 19-1-2015
De huisjes aan de linkerkant van het park hebben mooi uitzicht.
an en tijn, 25-11-2014
Als je er bent, ga naar Valkenburg, vooral deze tijd van het jaar. Ook de omgeving van het park is super! lekker rustig, en perfect om een fietstocht te maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Euverem voor je op een rij gezet:

L. Visser, 8-11-2014
    Prachtige uitgezette wandelroutes, ook langs het park. Gaia Zoo is niet groot maar wel heel mooi.
    Arnold, 4-11-2014

-Goede uitvalbasis voor veel leuke plaatsen in de omgeving.

-Goed bereikbaar.

-De huisjes zo rond nummer 62/64 links naast de ingang zijn fijne plekjes met ruimte om 'in de tuin te zitten' er om heen. Overigens lijken mij alle huisjes vrijstaand, niet geschakeld zoals bijv CentreParcs. Dat is wel lekker.

Fam. Lammerts, 16-10-2014
    De wandelingen die mee gegeven kunnen worden vanuit het park zijn duidelijk en prachtig.

Korrubel, 13-9-2014
    mooie omgeving, goede service bij de receptie
    Els Broekhuisen, 19-8-2014
    De schoonmaak zou iets beter kunnen.Eventueel een klein winkeltje op t park voor wat dingetjes zoals melk,kaas of fruit.
    G, 16-8-2014
    Mocht je toch nog een huisje willen boeken doe dat dan aan de linkerzijde van het park...Daar hebben de huisjes het mooiste uitzicht.
    F Finke, 10-8-2014
    Moeten gerenoveerd worden.