Vakantiepark Euverem

6,6

• Onderkomen5,4
  • Activiteiten6,0

187 reviews over Vakantiepark Euverem in het Nederlands

Prachtig gelegen maar in verval.

P.Kroon
9-6-2018
  • Onderkomen4

prachtig gelegen in schitterend groen. Veel potentie. Huisjes muf en dringend toe aan vervanging. Niet echt schoon. Erg vriendelijke receptie. Sfeer bepaald door erg veel buitenlandse arbeiders die hier onderdak vinden. Deel van het park ziet er verschrikkelijk haveloos uit. Kom graag terug maar niet totdat de huisjes opgeknapt zijn en er minder poolse en roemeense arbeiders huizen. (geen last van, maar bepaalt de sfeer teveel)

Graag nog eens!

Fam. Broekhuisen
19-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Heerlijke herfstvakantie gehad in bungalowpark Euverum! Prachtig uitzicht vanuit de bungalow, vlakbij allerlei toeristische attracties en heerlijke wandelingen mogelijk vanaf het park!

Prima bevallen!

Peter H
27-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Prachtige locatie in Zuid Limburg. Schitterend wandelgebied, mooiste routes als je direct van het park af loopt. Rustig gelegen. Ruim opgezet, de huisjes liggen mooi en ruim van elkaar gedrapeerd met voldoende privacy op een prachtig en heel goed onderhouden heuvelachtig terrein met veel mooie bomen en bosschages. Het huisje was mooi schoon. Inrichting eenvoudig maar in goede staat. Niets op aan te merken. Alles wat je nodig hebt. Prima meubilair en goede bedden. Prima internet. Problemen worden direct opgelost. Vriendelijke medewerksters bij de receptie.

Hondvriendelijk. Betaalbaar, De huisjes zijn oud en zijn wel aan wat onderhoud toe. Ze zouden erg opknappen van nieuwe daken en nieuwe ramen en een klein likje verf. Slot schuifpui moet echt aangepast worden dit is echt niet veilig, inbreker is zo binnen. Meer is niet nodig, De eenvoud is wel prettig en het voldoet prima.

Er verblijven ook wat buitenlandse arbeiders op het park, geen last van. Echter is het wel vervelend dat zij de auto's bij het huisje mogen stallen, gasten mogen dit in principe niet ivm. rust. Beleid zou ook op deze gasten toegepast moeten worden..

We hebben een aantal aanbieders voor Euverem voor je op een rij gezet:

Nooit meer! Wat een vies gedateerd huisje

Sophie
    18-8-2017
    • Activiteiten4
    • Onderkomen1

Het is antiek ingericht,het is vreselijk vies( de teken lagen op de wastafel naast bed en op de plank boven bed) Het bed was niet te beslapen de veren staken in je rug,de strandstoel hing beschimmeld aan de muur naast bed.

Prijs kwaliteit verhouding goed

Trijnie
    7-8-2017
    • Activiteiten6
    • Onderkomen7

Huisjes zijn verouderd maar goed te doen. Het restaurant is een echte aanrader. Zeer goed eten voor een prima prijs! Als we alles hadden geweten hadden we een meerdaagse eet arrangement geboekt!

Polenpark

Gert-jan Bullens
    21-7-2017
    • Activiteiten3
    • Onderkomen2

Heeeeel erg oud en versleten. Deze bungalows zijn niet zuiver te krijgen. Overal leidingen in het zicht, spinnenwebben etc. Slechte bedden. De apparatuur zoals koelkast en magnetron waren keurig zuiver en redelojk nieuw. Zonder Gein.... je kijkt langs de kozijnen door nasr buiten. Wij wandelen veel dus voor ons was het oké.... alleen die bedden... jeezusmina. Hoe kun je hier mensen in laten slapen

Goed en goedkoop

Gert
    8-5-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen6

Euverem bungalow prachtig gelegen en goede start voor mooi Zuod-Limburg.

Mooie plek

Theo
    29-11-2016
    • Activiteiten6
    • Onderkomen6

Simpele verblijven, alles wat er moet zijn is er

Verwarming mag wat sneller het huisje op temperatuur hebben.

Prima weekend gehad

kielman
    23-11-2016
    • Onderkomen6

Het park is ruim en mooi opgezet, alle huisjes hebben voldoende ruimte om zich heen. De huisjes zelf zijn eenvoudig en ook wel verouderd (bijv nog enkelglas) maar hebben wel alles wat je nodig hebt, goed meubilair, bedden, verwarming en warm water. De verlichting om bij te kunnen lezen zou verbeterd kunnen worden, maar dat is een euvel wat voor heel veel vakantie huizen geldt.

De ligging van het park is heel centraal, je kunt er volop wandelen, maar ook Maastricht, Valkenburg en Aken zijn om de hoek.

Vriendelijke mensen bij de receptie.

We hebben een aantal aanbieders voor Euverem voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Euverem in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Euverem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Euverem scoort een 6.63 uit 10 op basis van 187 reviews.