Vakantiepark Euverem (gesloten)

Super omgeving, fijn gehad

Van Eekelen,
17-8-2018
  • Activiteiten7

Het is echt een prachtige omgeving, zo'n rust je hoort alleen af en toe een auto op de weg (wij zaten onderaan) . In de ochtend doen ze veel bij de kidsclub, toppie!. Het park is oud maar dat vind ik wel iets hebben al past het natuurlijk niet bij deze tijd maar ondanks het oude is het vergeleken met duurdere parken een stuk schoner!! Helaas omdat het park plat gaat was de eigenaar van restaurant/ bar ineens vetrokken dus daar geen ervaring kunnen opdoen, wel Wi-Fi gratis als tegemoetkoming.. Wij hebben een hele fijne midweek gehad!

Kenmerken

Super omgeving, fijn gehad

Van Eekelen,
17-8-2018
  • Activiteiten7

Prachtig gelegen maar in verval.

P.Kroon,
9-6-2018
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4

prachtig gelegen in schitterend groen. Veel potentie. Huisjes muf en dringend toe aan vervanging. Niet echt schoon. Erg vriendelijke receptie. Sfeer bepaald door erg veel buitenlandse arbeiders die hier onderdak vinden. Deel van het park ziet er verschrikkelijk haveloos uit. Kom graag terug maar niet totdat de huisjes opgeknapt zijn en er minder poolse en roemeense arbeiders huizen. (geen last van, maar bepaalt de sfeer teveel)

Graag nog eens!

Fam. Broekhuisen,
19-10-2017
  • Onderkomen8
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8
  • Activiteiten10

Heerlijke herfstvakantie gehad in bungalowpark Euverum! Prachtig uitzicht vanuit de bungalow, vlakbij allerlei toeristische attracties en heerlijke wandelingen mogelijk vanaf het park!

Prima bevallen!

Peter H,
27-8-2017
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Prachtige locatie in Zuid Limburg. Schitterend wandelgebied, mooiste routes als je direct van het park af loopt. Rustig gelegen. Ruim opgezet, de huisjes liggen mooi en ruim van elkaar gedrapeerd met voldoende privacy op een prachtig en heel goed onderhouden heuvelachtig terrein met veel mooie bomen en bosschages. Het huisje was mooi schoon. Inrichting eenvoudig maar in goede staat. Niets op aan te merken. Alles wat je nodig hebt. Prima meubilair en goede bedden. Prima internet. Problemen worden direct opgelost. Vriendelijke medewerksters bij de receptie.

Hondvriendelijk. Betaalbaar, De huisjes zijn oud en zijn wel aan wat onderhoud toe. Ze zouden erg opknappen van nieuwe daken en nieuwe ramen en een klein likje verf. Slot schuifpui moet echt aangepast worden dit is echt niet veilig, inbreker is zo binnen. Meer is niet nodig, De eenvoud is wel prettig en het voldoet prima.

Er verblijven ook wat buitenlandse arbeiders op het park, geen last van. Echter is het wel vervelend dat zij de auto's bij het huisje mogen stallen, gasten mogen dit in principe niet ivm. rust. Beleid zou ook op deze gasten toegepast moeten worden..

Nooit meer! Wat een vies gedateerd huisje

Sophie,
18-8-2017
  • Onderkomen1
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1
  • Activiteiten4

Het is antiek ingericht,het is vreselijk vies( de teken lagen op de wastafel naast bed en op de plank boven bed) Het bed was niet te beslapen de veren staken in je rug,de strandstoel hing beschimmeld aan de muur naast bed.

Prijs kwaliteit verhouding goed

Trijnie,
7-8-2017
  • Activiteiten6

Huisjes zijn verouderd maar goed te doen. Het restaurant is een echte aanrader. Zeer goed eten voor een prima prijs! Als we alles hadden geweten hadden we een meerdaagse eet arrangement geboekt!

Polenpark

Gert-jan Bullens,
21-7-2017
  • Onderkomen2
  • Activiteiten3
  • Onderkomen2
  • Activiteiten3

Heeeeel erg oud en versleten. Deze bungalows zijn niet zuiver te krijgen. Overal leidingen in het zicht, spinnenwebben etc. Slechte bedden. De apparatuur zoals koelkast en magnetron waren keurig zuiver en redelojk nieuw. Zonder Gein.... je kijkt langs de kozijnen door nasr buiten. Wij wandelen veel dus voor ons was het oké.... alleen die bedden... jeezusmina. Hoe kun je hier mensen in laten slapen

Goed en goedkoop

Gert,
8-5-2017
  • Activiteiten7

Euverem bungalow prachtig gelegen en goede start voor mooi Zuod-Limburg.

Mooie plek

Mooie omgeving

Theo
29-11-2016
  • Activiteiten6

Simpele verblijven, alles wat er moet zijn is er

Verwarming mag wat sneller het huisje op temperatuur hebben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Euverem (gesloten) in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Euverem (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.