Appartement De Veldhof

Appartement De Veldhof
8,4

32 reviews over Appartement De Veldhof in het Nederlands

Met jonge kinderen

Geweldig genoten ondanks het slechte weer.

Mohocar caravans
17-11-2017

Gemoedelijk onderkomen, ruim en schoon.

Goede bedden.

alleen de tv is net zo oud als het gebouw.:)

Heerlijk

W. Leenders
20-10-2017

Vorige week weer een heerlijk rustige vakantie gehad in 1 van jullie gezellige knusse huisjes.

Het zag er weer netjes en schoon uit.

Lekker gewandeld en gefietst,

dagje Maastricht, rondje met de stoomtrein en heerlijk op terassen in Gulpen kunnen vertoeven bij Brasserie de Kroon. Altijd genoeg te doen in de omgeving.

Volgend voorjaar wij denken het voorjaar!

Gemoedelijke sfeer en een welkom gevoel

Heerlijk vakantie adres
27-12-2016

Wij hebben de kerstdagen hier met ons gezin op sfeervolle wijze doorgebracht. Prachtig versierde binnenplaats met sfeervolle lichtjes, een vuurplaats en misletoe. Het appartement is gezellig en van alle gemakken voorzien.

Eerlijk is eerlijk... in eerste instantie waren we geschrokken doordat de appartementen zo dicht aan de doorgaande weg zaten. Maar eenmaal uitgepakt en gesetteld hebben we genoten van dit knusse plekje tegenover de oude kerk. Privacy genoeg.

De weg eenmaal overgestoken leidt je naar een mooi wandelgebied dus je kunt alle kanten op. Dichtbij Valkenburg en Maastricht dus voldoende uitvalswegen.

Al met al komen wij hier graag nog een keertje terug.

Matti, Anna en Kirsten-Jacky en Bongo.
28-7-2016

De Veldhof is een gerenoveerde boerderij vlakbij het centrum van Gulpen. De Veldhof is centraal gelegen in het Heuvelland en vanuit hier ben je binnen 30 minuten in Luik, Aken, Kerkrade, Maastricht en Heerlen. De appartementen zijn ruim en leuk ingericht. Er is een mooie speelweide voor kinderen. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Er is voldoende parkeergelegenheid en van geluidsoverlast van de nabij gelegen doorgaande weg is vrijwel geen sprake. Kortom, een geweldige locatie voor een vakantie, uitstapjes, wandelingen en fietstochten.

We hebben genoten tijdens ons familie weekend in vakantiehuis de Veldhof in Gulpen. We verbleven in vakantiehuis nummer 9 met 15 personen. Zeer ruim vakantiehuis met gezellige binnenplaats in het centrum van Gulpen.

Op zaterdagavond hebben we vol bewondering gekeken naar de vele wandelaars die langs de Veldhof kwamen tijdens de Nacht van Gulpen.

Bedankt fam. Bormans voor de gastvrijheid en slagerij Bormans voor de heerlijke bbq.

Heerlijk!

Anita M
1-3-2016

Prachtige locatie, zeer gastvrije ontvangst! Dochter van 13 uitermate blij met de WIFI, en met nabijgelegen zwembad. Zoontjes blij met omgeving, pannenkoekenhuis en overdekte speeltuin. Wij meer dan happy met omgeving, wandelroutes, ons appartement. Genoten van de eerste tot de laatste minuut. Komen zeker terug!

super

Parson
13-2-2016

het is er super ben er al vaker geweest en altijd met veel plezier .Alles is in de buurt zwembad en ook aken en valkenburg ,maar ook belgie ben je zo .

Huisjes worder gerenoveerd maar de gast vrijheid is goed .

En voor kinderen is er een zandbak en glijbaan en wel afgesloten voor verkeer.

Ook winkels in de buurt zoals golf supermarkt en een super bakkerij .

Dus 1 woord gewoon goed.

Wij komen hier al jaren Fantastisch

TSmits
12-2-2016

Wij logeren (samen of vrienden of met groep) al jaren in verschillende huisjes en appartement en is allemaal prima van alles voorzien. Tekort gewoon even vragen en de eigenaar vult het aan. Voor kleine kinderen is er een grote achtertuin met speeltoestellen en afgesloten kunnen niet weg lopen. Wifi is lastig ben ik helemaal mee eens maar begreep van eigenaar er komt dit jaar versterker extra voor ontvangst. Overal dicht bij dus je zit centraal zo in Maastricht-Valkenburg-Aken. Prachtig wandelgebied. Niet te vergelijken met park van keten en dat merk je ook in deze prijzen. Auto mag bij deze parken ook vaak niet bij de huisjes dus als er bij De Veldhof geen plek is dan buiten langs de straat parkeren voldoende gelegenheid. Na 35 jaar vol overgave en passie hebben Dhr en Mevr Bormans het bedrijf over aan hun jongste zoon Michel jr. en zijn vrouw Miriam. Samen met hun drie kinderen zijn zij in 2011 in het bedrijf gestapt en renoveren nog steeds de huisjes zoals de foto's al laten zien in gezellige boerenhoeve sfeer met een luxe tintje.

Nooit meer

cm
1-12-2015

Erg gedateerd.

Beperkte parkeergelegenheid.

Geen wifi.

Veel geluidshinder verkeer.

Gevaarlijk voor kleine kinderen.

Een geweldige accommodatie!

LS
7-6-2015

Een geweldige accommodatie!

De ligging van De Veldhof is fantastisch! Centrum Gulpen is op loopafstand. De Gulpenberg is zowel te voet als per fiets te doen!

Maastricht is met de auto binnen enkele minuten te bereiken!

Wij hebben een fantastisch weekend gehad! Zeker voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Veldhof in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Veldhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.