Chalet

1 review over Chalet Dautzenberg in het Nederlands

Leuk, en rustig

Bennie van wijk
19-8-2015

leuke chalet met alles d'r op en d'r aan. Voor iedereen een aanrader, als je nu houd van rust, of een actieve vakantie

Gereisd Met vrienden in juli 2015
Familie Dautzenberg van zuidlimburgvakanties, Eigenaar, 25-4-2016

Bennie hartelijk dank voor de positieve review. Wij zijn blij dat we u dit jaar weer mogen begroeten. Tot ziens in de zomer met de hele familie.

Chalet info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Dautzenberg in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Dautzenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.