NederlandLimburgGulpenCampings GulpenCamping Boerderijcamping Groenendaal

7.4GoedScore uit 28 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 28 reviews
  • 7.3Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

28 Reviews over Boerderijcamping Groenendaal

• 7Astrid20-07-2020

Een fijne camping in prachtige omgeving

Het was een fijn week op camping Groenendaal, hartelijke ontvangst op de knusse camping, vriendelijke boer en boerin, sanitair was prima, douche op 50 euro cent muntjes, voldoende tijd om uitgebreid te douchen, wel miste ik in deze coronatijd desinfectiemiddel in de sanitairgebouwen Met onze kleinzoon van 2,5 Liepen we dikwijls door de stal, naar de koeien en de kalfjes en natuurlijk de lieve hond Loeki, mede door het heerlijke weer, de altijd prachtige omgeving was het een fijne week

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Frans Elbers11-09-2019

Geweldige camping

Vriendelijke eigenaren, mooie camping, goed sanitair, was in eerste instantie bang dat 2 douches niet genoeg zou zijn voor de hele camping, maar nog niet 1 keer moeten wachten voordat ik kon douchen, maar misschien als alles vol staat zou het aan te raden zijn om dit uit te breiden, tevens uitbreiden toiletten. Verder helemaal niets op te merken, super camping en gaan hier zeker terug

• 9Vissers23-08-2019

Héérlijk!

Heerlijke dagen gehad op deze sfeervolle boerderij camping. Keurig sanitair (douchen met 50 euro cent muntjes). Prachtige wandelingen en de kinderen hebben genoten van de koeien, de skelters en de boerderijhond. Hier komen we zeker terug!

• 10Nikki Van Der Beek15-06-2019

Geweldig, altijd voor herhaling vatbaar.

Super gezellige rustige camping. Prachtige omgeving, schoon sanitair, wasmachine en droger aanwezig , gastvrije familie met ❤ voor hun koeien. Altijd weer voor herhaling vatbaar.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Bern05-05-2019

Leuke kleinschalige camping in een mooie omgeving

Kleinschalige camping in een mooie omgeving waar je goed kunt wandelen en fietsen. Gulpen ligt 2 km. Van de camping vandaan en de boerin wijst je een prettige, rustige en praktisch vlakke weg aan om er naar toe te fietsen/ wandelen. Het ontvangst is hartelijk en gastvrij. Het sanitair is schoon maar er mogen wel extra douches / toiletten bijkomen. Wij hebben fijne dagen op camping gehad samen met onze vrienden.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Hans van Gelderen04-07-2018

komen weer eens terug

Mooi kleinschalige camping met goed sanitair en WiFi. Voor winkels en supermarkt is Gulpen vlakbij (2kilometer) en vanuit de camping kun je fantastisch wandelen.

• 10Familie Kops05-05-2018

Niet verder zoeken, maar boeken!

Boerencamping nog vol in bedrijf, stal vol koeien. Kinderen vermaken zich prima in de stal, op de hooiberg, trampoline, speelhuisje en met elkaar. Verderop (5 min lopen) gratis toegang tot binnenzwembad. Ouders komen ook aan hun trekken, prachtige omgeving, mooie wandelroutes, geweldig om te (race)fietsen. Ongeveer 20 standplaatsen. Wel maar twee douches, maar we hebben zelden hoeven wachten. Net sanitair. Lieve eigenaren, altijd in voor een praatje en uitleg over bijvoorbeeld de koeien. Super fijne vakantie gehad hier!

• 10Familie van der Bom05-02-2018

gemoedelijke camping

Bij het zoeken naar een leuke camping in het zuiden van het mooie Limburg zijn we in mei 2010 bij camping Groenendaal uitgekomen. De camping ligt prachtig in Euverem, een ideale ligging voor wandel en fietstochten. Camping vinden we geweldig, eigenaren onderhouden de camping goed en het sanitair is netjes. Daarnaast is de boerderij volop in bedrijf, Lekker voordeel is dat de campinggasten gebruik mogen maken van het zwembad van bungalowpark Euverem. Ieder jaar kijken we uit naar een vakantie op deze mooie camping!

• 9Niels Soeteman24-08-2017

Fijne sfeer!

Erg leuke camping! Vriendelijk en behulpzame eigenaars. Mochten zelfs op trekker mee rijden! Deze camping trekt typisch rustige mensen aan: heerlijk. Ontspannen sfeer, onze kinderen (1,5 en 3,5) konden lekker ravotten. Klein speelhuisje+ trampoline aanwezig net iets afgelegen van het tent-deel. Op loopafstand is een zwembad dat voor de kampeergasten gratis is. Let op: geen toezicht. Goede startplek voor mooie fietstochten. Aanrader.

• 10Ted v d Bulk en Ria v d Bulk/Olsthoorn27-06-2017

We hebben het perfect naar ons zin gehad.

Wij zijn van 9-6-2017 tot 24-6-2017 op camping Groenendaal geweest. Wij hebben heel erg genoten zowel van de boerderij als van de camping. De boerin hete ons welkom, en liep vervolgens mee on alles aan te wijzen, zoals sanitair als de camping. Sanitair heel schoon en de camping plaatsen waren ruim. Op de boerderij vertelde ze alles over de koeien en de robot, heel interessant! Al met al een geweldige camping, en we komen zeker terug, bij deze gastvrije mensen.

En wat niet?? voor ons was alles goed

• 10Staat v/h sanitair

Camping Boerderijcamping Groenendaal info