Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.7Inrichting
  • 7.7Ruimte

Chalet info

Meer chalet info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Aurora

• 8Els Broekhuisen30-08-2020

Fijn verblijf

Fijne plek met leuke vrijstaande huisjes, zèèr goed schoongemaakt, wat nu in Corona-tijd bijzonder prettig was! Vriendelijke eigenaar. Prachtige locatie.

• 9Nellie Vriesema07-05-2017

Wij komen hier graag!

Aurora is een klein chaletparkje, gelegen tegen een conditiebevorderende helling van de Gulperberg, met een mooi uitzicht over de omgeving. De huizen zijn prettig en degelijk ingericht, met een zeer complete keukeninventaris. Wij maakten gebruik van de mogelijkheid om bij aankomst door de eigenaar bij busstation Gulpen opgehaald te worden. Deze eigenaar is een vriendelijke en gastvrije man, die graag tips geeft over de omgeving. De huizen liggen op kleine loopafstand van de winkels van Gulpen en zijn een geweldige uitvalsbasis voor prachtige wandelingen. Dat wij door het woonkamerraam niet alleen schapen, maar ook hazen, eekhoorns een groene specht en een vos zagen en 's nachts verblijd werden door het geluid van de bosuil was voor ons de kers op de taart! Wij komen zeker terug!

• 3John06-10-2016

Tsja

Wij zijn hier vaak geweest omdat we erg honkvast zijn en het onze eerste keer in Gulpen was. Nu een nieuw adres gevonden voor minder geld en zoveel beter. De inrichting van de huisjes van Aurora leek rechtstreeks uit een kringloopwinkel te komen..erg smoezige stoffen fauteuilles en banken, een gerepareerde/gesoldeerde fluitketel...kleine armoedige bedjes..ik lag in t onderste bed van een stapelbed waar ik met mijn lijf van 1.92 lang niet in kon stappen door het trapje. Dit trapje heb ik met een penslotsleutel van mn sleutelbos losgemaakt zodat ik wel mn bed in kon komen. De douche was erg oncomfortabel! Voor de chalets met een beetje leuk uitzicht moet je aardig klimmen..niet relaxed als je lekker uit eten bent geweest. De naheffing van electra etc is erg gedateerd. Daarnaast moet je even opletten als je contant betaald. De eigenaar is of slecht in hoofdrekenen of.....anyway, even bij de les blijven.

dga, 26-01-2017

In onze folder staat dat locatie minder geschikt is voor moeilijk ter been zijnde gasten. Zitten in steile helling. Bij aankomst wordt altijd verteld, klachten en of opmerkingen melden bij receptie zodat actie kan worden ondernomen. Als men zich niet uit kan er geen actie worden ondernomen. Overal staan elektr.. waterkokers, fluitketel wordt bijna niet gebruikt, bij defect bij receptie omruilen voor nieuwe.3 slaapkamers waarvan 1 met stapelbed/kinderbed, was bekend. Elektriciteit kosten worden nooit berekend. , is in huurprijs inbegrepen. Bij receptie ligt altijd telmachine, hoofdrekenen is uit den boze, rekeningen liggen altijd klaar bij vertrek. Vanwege hoge ligging is er weinig waterdruk bij het douchen, Vragende en pratende de mensen helpen wij graag.

• 8Fam. Lanser08-08-2015

Gezellige, ontspannen vakantie gehad!

Heerlijk genoten van een weekje Gulpen met mijn man en 2 jongens. (8 en 5 jaar) Prachtig plaatsje, ligt erg centraal. Genoeg te doen in de omgeving! Je bent zo in Valkenburg, Maastricht, Vaals etc. Gulpen zelf is echter ook ontzettend mooi! Busstation is op nog geen 5 min loopafstand van de chalets. Genoeg parkeerplaatsen aanwezig voor de gasten. Huisjes zien er netjes uit. Basic, maar vrijwel alles is aanwezig. Dvd-speler kan je evt. zelf nog meenemen. Vriendelijk ontvangst. Trampoline, glijbaantje, wip, schommel, zandbak, tafeltennis en tafelvoetbal aanwezig voor de kids. Kleine kids hebben hier wel toezicht nodig! Voor de leeftijd van mijn kids echter kindvriendelijk genoeg. Prachtig uitzicht op de heuvels, er heerst echt een ontspannen sfeer. In de winter vast ook erg knus. Gaan we in de toekomst nog eens uitproberen! Wel stijle paden, dus voor mensen die slecht ter been zijn wat lastiger. Wij hebben genoten in chalet nr 8. Groetjes fam. Lanser.

• 8Gerry29-07-2014

Prachtige accomodatie en omgeving

Je waant je in Zwitserland in zo'n houten chalet met veranda, tegen de heuvel !

Chalet Aurora info

• CafeNiet beschikbaar