Grubbenvorst

Reviews over Grubbenvorst

Geweldig

Wilbert,
    27-5-2018

Zeer gastvrij en mooie locatie, en heerlijk eten en geweldig ontbijt.

Gereisd met vrienden in mei 2018

4 maanden gestaan, zegt genoeg toch.

Mars en Yvon,
    16-8-2017

Alles is goed, grote plaatsen en genoeg ruimte voor iedereen.

Peter is een zeer vriendelijke eigenaar net als zijn verdere fam, goede verzorgde camping en heerlijk rustig. Mooie omgeving.

Gereisd met partner in juli 2017

Niet weer.

Jaimee,
    7-3-2017

De dames van het ontbijt waren erg vriendelijk. Goede keuken. Mooie lokatie en leuke kamers.

Waarom ik niet meer ga is dat de kamers 21, 22, 23 en 24 op de tweede verdieping liggen, enkel bereikbaar door Steile trappen met smalle treden. En er hangt de hele dag een etenslucht, komend vanuit de steakhouse- en de brasseriekeuken. Wat helemaal doortrekt tot in de kamers. En waardoor je in etenslucht ligt te slapen. Niet fijn! Ook kleding ging naar baklucht ruiken. Ik heb het aangegeven. Het enige wat er door de dame van het ontbijt aan is gedaan is een luchtverfrisser in de kamer te plaatsen.

Heel jammer! Het plaatje is goed, de beleving niet.

Gereisd alleenreizend in maart 2017

Leuk hotel en goede service

Dominique Baert,
    16-9-2016

Bij aankomst valt meteen de grote buitenbar en het ruime terras op.

De kamers zijn ruim en van alle comfort voorzien (airco, minibar, shampoo en zelfs koffie).

Wij hadden een kamer aan de kant van de kerk en dan is het jammer dat je op zondag om 7u wakker moet worden met het gejengel van de klokken. Dubbele beglazing in de kamers zou hier al veel helpen.

Het eten in beide restaurants is heerlijk en het personeel is zoals het overal zou moeten zijn: vriendelijk en behulpzaam.

De gehuurde fietsen waren van heel goede kwaliteit en gedurende het hele weekend beschikbaar.

Er is weinig parking aan het hotel dus als het er druk is moet je wel wat stappen.

1 minpuntje: voor het ontbijt zijn er slechts 2 pistolets en 1 croissant pp voorzien, extra brood is er niet verkrijgbaar (tip: voorzie gewoon een gesneden brood voor mensen die extra brood willen) terwijl er wel meer dan voldoende beleg is.

Gereisd met vrienden in september 2016

Landelijk en toch overal dichtbij

Cynthia,
    26-8-2016

Kleine camping, maar ruim opgezet, dus niet hutjemutje. Super vriendelijke en gastvrije eigenaar. Sanitair is klein, maar super schoon. De prijs (10 euro voor een camper, icl stroom) is natuurlijk fantastisch. Grubbenvorst is een klein plaatsje, met een grote supermarkt. Vlakbij Horst, Venlo en Arcen. Niet ver van de snelweg, maar die hoor je totaal niet. En lekker dicht bij de Maas. In Lottum was ook het rozenfestival. Dat schijnt super leuk en mooi te zijn, maar gezien de gemiddelde leeftijd (60+, zonder mensen te kort te doen)van de bezoekers, ben ik doorgefietst. ;-D

Ik kan echt negatiefs bedenken! Ik zou er zo weer naartoe gaan en kan het iedereen aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Grubbenvorst scoort een 8,9 uit 10, op basis van 8 reviews