Vakantiehuis De-Cour

3 reviews over Vakantiehuis De-Cour in het Nederlands

• 2017
    10Bastiaan Jonker25-09-2017

Sfeervol en puur genieten

Bijzondere entourage, huiselijke sfeer, zeer goede bedden en alles tot in de puntjes verzorgd. Zo fijn dat je in plaats van een avondje uit, liever geniet van een avond op het grind tafelen midden in De Cour zelf en daar hebben de beide eigenaren als perfecte gastvrouw en heer zeker aan bijgedragen.

10Inrichting
    10Prijs/kwaliteit

Met vrienden

• 10Pieter09-08-2017

Écht een super locatie!!!

Een meer dan bovengemiddelde sfeervol ingerichte vakantie woning met echt heerlijke bedden. De rustieke binnenplaats met onder andere heerlijke fruitbomen en de gezellige en zeer betrokken gastvrouw en gastman maakten het ons echt prima naar ons zin. Bij aankomst een koel flesje wijn en bier in de koelkast, de verse pure Arabico bonen en dus heerlijk koffie, zijn de kers op de slagroom. Het zijn de kleine details waar wij ons enorm over hebben verheugd. In Maastricht en omgeving is verder zoveel te beleven en de ligging is derhalve perfect. Het weer zat ons niet altijd mee maar de temperatuur was prima en onder de overkapping heerlijk ' buiten' geleefd. Ook voor groepen een fantastische gelegenheid met aparte ruimte voor gezamenlijk eten en gezellige bar. Kortom een fantastische locatie met heel, héél veel voordelen!

9Inrichting
    9Prijs/kwaliteit

Met vrienden

• 10Thomas03-08-2017

Een absolute aanrader

De-Cour is een aanrader. Mooie binnenplaats met oude schuren. De 2 vakantiewoningen zijn comfortabel en fris ingericht. Extra lange bedden die al zijn opgemaakt!

Met de fiets ben je zo in Maastricht. Wandelpaden langs Savelsbos en Maas. Op loopafstand restaurants en winkels. Middagje Aken of Luik is ook erg leuk.

Kortom er is genoeg te zien en te beleven. De vriendelijke gastheer-en -vrouw maken het je graag naar je zin. Sidenote; met kleine kinderen moet je op pad want er is geen speelveldje bij De-Cour.

Tips Vraag de gastvrouw de handige kaart met bezienswaardigheden, restaurants etc. Op deze kaart vind je overzicht van het dorp, Maastricht en het Heuvelland. Wil je gaan fietsen dan kan je, je fiets veilig op de afgesloten binnenplaats of in de schuur plaatsen.

10Inrichting
    10Prijs/kwaliteit