Géén boekingskosten

Meer camping info

113 Reviews over Minicamping 't Haasje

• 9Serckx18-05-2022

Zalig

Mooie minicamping, goede douche, verse broodjes ,ijsjes en een zalig zwembad Hondenkennel aanwezig zo kan je ook eens zonder honden weg. Zeer vriendelijk onthaald

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Carin van der Wijngaart22-04-2022

Top voor mens en dier

Wij komen met enige regelmaat naar minicamping t Haasje en vinden het er geweldig! En wat te denken van onze twee honden, die worden er helemaal blij van. De kritiek op het sanitair kan ik absoluut niet plaatsen want het is brandschoon en de douches zijn heerlijk. Wij hadden dit jaar een paasbuffet en ook dat was weer keurig netjes verzorgd met voor iedereen ook nog een gezellig mandje met paaseitjes. Ton en Margot doen het geweldig en zo nu en dan een biertje en wat bijpraten maakt het zeer gemoedelijk. Wij komen zeker terug. NB prachtig wandelgebied voor de honden! Topcamping en dit jaar waren de plaatsen mooi verhard dus wat ons betreft kan het echt niet beter!!

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Connie en Jack Poortvliet27-09-2021

Super camping

Ideale vakantie verblijf met meerdere honden. Je zit direct aan een wandelpad van het bos. Veel wandelroutes en fietsroutes in de buurt. Vriendelijke eigenaren en de honden mensen uit het dorp zijn ook heel aardig. Gemoedelijke sfeer op de camping. Prima sanitaire voorzieningen. Ga gewoon met je badjas en handdoek naar de douche dat is meest handige. Verwarmd zwembad. Ontbijtservice. Wil je een dagdeel je honden in de opvang, dat kan ook op de camping. We zijn er drie weken geweest en hebben het prima naar onze zin gehad!

• 8Jan Spekschoor19-09-2021

prachtig gelegen.

Gastvrije vriendelijke eigenaren, die altijd beschikbaar zijn voor vragen en ook toeristische tips geven. Het sanitair is verouderd, maar wordt behoorlijk vaak schoongemaakt. we hadden het pinksterweekend geboekt, maar konden dit eenvoudig omboeken naar september.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Marianne de Haar18-09-2021

Fijne 3 dagen gehad.

Wij hebben van maandagmiddag tot woensdagavond op de camping gestaan met onze Camper en onze 4 Golden Retrievers. Wat was het leuk, we werden heel hartelijk ontvangen en wat een leuke mensen stonden er op de camping . Er heerste een hele gezellige sfeer en iedereen was heel aardig en gezellig. Er waren diverse honden aanwezig en dat ging heel goed. Ook stonden er 3 stellen die geen hond hadden, maar dat ging prima. We hebben gebruik gemaakt van het zwembad en van de ontbijt service, heerlijk wat een lekker ontbijt en dat werd bij de camper afgeleverd. Dus voor ons zeker een aanrader.

• 9Marina04-09-2021

Super!!

We kwamen onderweg minicamping t haasje tegen waar je met honden kon verblijven. Wij en de 2 honden hebben hier echt genoten! Zeer gemoedelijke sfeer en vanaf de camping zo het losloopgebied in wandelen. Sanitair dikke prima en het zwembad heerlijk! De broodjesservice een aanrader. Kortom een heerlijk verblijf gehad!

• 7Staat v/h sanitair
  • 6Chantal24-08-2021

Prima camping mooie ligging

Wat een fijne camping!!! Klein en zeer overzichtelijk onze kids 8 en 13 hebben zich super drie weken vermaakt met het zwembad dit ook mede omdat er nog een stel was met twee meiden. Super vriendelijke camping eigenaar de camping is wel heel basic...en mag kwa uitstraling wat meer glanzen zoals hang wat nieuwe vlaggen op en vul de bloempotten op met mooi bloeiende planten .twee douches en twee wc's is echt te weinig toen wij er stonden stond het drie weken vol dan komt het steeds voor dat je moet wachten dat kan vervelend zijn.brandblussers ehbo doos zijn gewoon aanwezig mischien niet op de juiste plek maar is er zeker wel.Tja dan het sanitair.....dat is echt wel een dingetje eerst dachten we kijk een week aan mischien ligt het aan de mede kampeerders dat het niet schoon is.....maar het is helaas niet ...rook niet fris wc papier vaak op de prullenbak in de keuken was drie weken niet geleegd alles lag erin tot luiers aan toe

• 2Staat v/h sanitair
  • 4Hilma24-08-2021

Nooit weer

Wij werden op het trekkersveld /tweederangs plek neergezet wat dus betekend dat je tegen de achterkant van de caravan voor je kijkt. Bij een camperplek accepteer je dit, is de prijs ook naar, maar om voor deze plek het volke pond te moeten betalen?Eigenaar hierop aangesproken en hij zegt dat dit kenbaar is gemaakt in de mail. Dat is dus helaas niet zo! Een trekkersveld lijkt mij dar je kunt overnachten voor één of twee nachtjes , dat hadden wij ook graag gewild naar in het hoogseizoen kon dit niet werd gezegd. Maar op het campingsveld zagen we het wel gebeuren (meten met twee maten..?)Nog een punt van aandacht is:voor een luxe camping zoals het op de site staat, is het sanitairgebouw aan een flinke opknapbeurt toe.Kamperen al zo’n 30 jaar maar dit is een teleurstelling geworden!

• 2Staat v/h sanitair
  • 6HJ24-08-2021

Voor ons niet meer

De camping opzicht was goed plaatsen konden in onze ogen iets groterLigging okeNetheid camping kon beter denk aan onkruid weghalen,plantenbakken vullen met nieuwe planten,oude kastdeur weghalenDe basis dingen konden beter nu was als je wilde douchen dan moest nergens water gevraagd worden want de druk was dan weg en erg klein Afwasplek was te weinigMiste op een centrale plaats de verbanddoos en brandblusser deze stonden ergens in het keukentje,ook in het keukentje waren wasgelegenheid maar privacy was er niet want er was een camera in de ruimte die waarschijnlijk de hele ruimte zietZwembad is goed maar mocht best iets warmerDe omheining is goed bedacht zeker mensen met hondenMet regelmaat was de toiletpapier op terwijl er gezegd werd zeker 5x schoongemaakt wordtWij zijn er geweest maar zouden er niet snel meer heen gaan

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Petra Mulder24-08-2021

gezellige gemoedelijke camping

we gaan al verscheidene jaren naar deze camping en het bevalt ons nog steeds goed de sfeer is altijd gemoedelijk ondanks dat bijna iedereen een of meerdere honden bij heeftzelfs nu in de corona tijd zijn de gasten gemoedelijk en wordt er goed met de maatregelen omgegaan er zijn voldoende voorzieningen getroffen om handen te ontsmetten of o. in de ruimtes staat goed aangefeven hoeveel personen binnen mogende camping ziet er goed verzorgd uit het gras wordt regelmatig gemaaid en gesproeid, de plekken zijn ruim genoeg dat de auto bij de tent of caravan kan staan,het zwembad is goed schoon en goed op temperatuur en af gezet met een hek de voorzieningen binnen zijn voldoende met 2 douches en 2 toiletten en goed schoon er wordt regelmatig schoon gemaakt zelfs snachts wel eens de eigenaren zijn altijd gastvrij en organiseren regelmatig etentjes uiteraard coronaproofdus al met al een leuke fijne camping om naar toe te gaan en niet te groot

Camping Minicamping 't Haasje info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar