Camping Minicamping 't Haasje

8,6

52 reviews over Camping Minicamping 't Haasje in het Nederlands

Relaxt verblijf

Wander Veenstra, 31-10-2017

Heerlijk rustig, eind augustus. Zeer aardige campingeigenaar, prettige plek voor de honden, veel wandelmogelijkheden. Sanitair goed en schoon. Kan deze camping aanraden aan een ieder die met honden een prettige plek zoekt !

Een geweldige week gehad op deze camping.

Siep en Cobie Markerink, 23-8-2017

Leuke kleine camping met heel gastvrije campingeingenaren: Ton en Margot! Heerlijke warme douches, alles keurig onderhouden en 's avonds was het er stil en donker. Mijn man heeft genoten van de warme broodjes die iedere ochtend bij de tent werden afgeleverd! En speciaal voor de knuffel van Ton kwam onze hond graag even de tent uit. 's Avonds mochten, na algemeen overleg, alle honden los over de camping rennen; voor iedereen ontspannen want er stond een hoog hek om de camping. Een perfecte camping voor een perfecte hondenvakantie. De rondleiding bij Hertog Jan was, net als de hing tea heerlijk. We komen dus graag terug!

Alweer een heerlijke vakantie gehad

P Lakerveld, 21-8-2017

We hebben ook dit jaar weer genoten van ons verblijf op minicamping t Haasje. Ik lees in een eerdere recensie, geen gastvrouw gezien.. eh .. en de gastheer dan? Die elke morgen de verse broodjes komt brengen, die elke dag het sanitair schoonmaakt, die elke dag meedenkt met wensen met betrekking tot eten,wandelen, de honden en noem maar op, die elke keer zn bbq aansteekt om broodjes curryworst te maken voor de gasten en die tussendoor een praatje komt maken met de gasten. Waar we op andere campings met 5 honden meestal niet terecht kunnen zijn we.. en voelen we ons hier met ons 5tal meer dan welkom.Graag tot een volgende keer.

Gemoedelijke Camping

Gastvrije camping, 19-8-2017

Ook wij willen even reageren op deze camping.

we werden gastvrij ontvangen door de beheerder ook vond deze het niet erg dat we een half uur eerder aanwezig waren en hoefden hier gelukkig geen 7.50 extra voor neer te leggen al staat dit wel in website vermeld.

Het was inderdaad geen drukke bezetting op de camping ik denk mede door het weer!!!

De mensen van de slechte review vonden het gewoon niet fijn dat er bezoekers geld werd gerekend bij vertrek en waren hier erg in teleurgesteld wat wij ook konden begrijpen omdat de bezoekers maar een half uurte waren geweest.

Hierdoor w.s zo teleurgesteld en een boze review geschreven.

Sanitair was niet al te krap maar ook niet ruim. wel schoon al zou dit ietsje beter kunnen door eventueel s'middags even extra beurtje te geven en toiletpapier bij te vullen want dit was inderdaad veel op.

maar deze puntjes leer je van en kan wat mee gedaan worden als je dit aan beheerder doorgeef als het niet vermeld word dan

weet je het ook niet.

Wij vonden de camping zeker niet heel slecht op een paar puntjes na wat ik hier beschreven heb.

Limburgse gastvrijheid

Fam.Mulder, 12-8-2017

Het is zoals het is, de naam zegt het al,een mini-camping.

De beheerders zijn gastvrij en doen voor iedereen hun best om het verblijf aangenaam te maken, zelfs voor huisdieren is het een aangename camping. Er is een uitloop-deel waar honden ff kunnen ravotten. Mijn eigen kinderen zeggen elk jaar weer dat ze terug willen naar deze camping omdat ze het gezellig vinden, ze vermaken zich prima op de trampoline, zwembad.

Je kunt hier lekker genieten van de rust en als je wilt genieten van gezelligheid dan maak je toch gewoon een praatje met andere campinggasten. Het sanitair gedeelte is prima, schone douches en toiletten en je hebt nog een gezamenlijke koelkast ter beschikking. Voor degene die graag nog wat op het internet surfen is dat geen probleem want er is gratis wifi, kortom ideaal als het Hollandse zomerweer ons even in de steek laat. Zelfs aan een krantje of een luxe ontbijt is gedacht. Wij komen hier al 6 seizoenen met een gezin met 2 kids en een klein hondje en gaan na de vakantie voldaan naar huis. De negatieve recensie die onlangs is afgegeven is voor ons een raadsel de mensen hadden het over 3 medegasten maar daar ben ik er zeker geen van. Jammer dat mensen zo negatief reageren op een camping en de mensen die er hard voor werken zo de grond in boren.

hele fijne camping voor mens en dier

petra brouwers, 12-8-2017

een lekker rustige camping waar je met je hond naar toe kunt; de camping heeft 15 plaatsen

we komen hier al een aantal jaren en zijn nog steeds erg tevreden; sinds vorig jaar is er extra sanitair bijgebouwd, er is een buiten afwasplaats gemaakt

sinds 3 jaar hebben ze broodjesservice aan de caravan of tent dus je hoeft 's morgens niet meer je bed uit om brood te gaan halen

wij zijn het dus niet eens met de eerder geplaatste review; wij staan/ stonden tegelijk met betreffende personen en kunnen ons absoluut niet vinden in wat zij geschreven hebben[de betreffende gasten hebben deze review geplaatst ZONDER overleg met ons dus geheel niet terecht]

er wordt jaarlijks een gezellige bbq gehouden waar je geheel vrijblijvend aan mee kunt doen, de camping beheerder maakt dagelijks een rondje over de camping of alles in orde is, je kunt ook voor vragen of iets dergelijks bij hun terecht, je kunt ook sinds dit jaar eitjes en verse jam verkrijgen op de camping

dus al met al een zeer gastvrije camping en zeker een aanrader voor als je een leuke gastvrije en vooral een kleine camping zoekt waar je met je hond terecht kunt.

Tevreden!

fam schuijt, 11-8-2017

Onderstaande review is wel erg negatief :) Wij staan momenteel voor 2 weken (blijkbaar tegelijk met onderstaande persoon) op de camping en ervaren deze klachten niet.

Gastheer is elke dag aanwezig, maakt regelmatig "een check-rondje". Het is heerlijk rustig, niet overbezet (het weer is wat minder, misschien daarom wat minder druk)! Rust tussen hond(en) en mens(en). Gezamelijke BBQ die jaarlijks georganiseerd word, was erg gezellig! Heerlijke salades erbij, gemaakt door de gastvrouw.

Inmiddels zijn er genoeg haakjes in de douches, de foto's op de website en Facebook geven een goed beeld van de werkelijkheid, onverwacht gasten krijgen is ook geen probleem. Wij zijn tevreden met de service en faciliteiten die hier zijn. Dit is onze tweede vakantie hier, en er zullen er vast meerdere volgen!

Dit NOOIT meer!!!!

Fam goedhart, 11-8-2017

Wij weten niet waar onderstaande reverenties op zijn gebaseerd , onze ervaring en ook 3 andere gasten die er stonden zijn het er niet mee eens! Na 7 dagen staan geen gastvrouw gezien hoezo gastvrij? Maar een paar plaatsen bezet i p v alle plaatsen vol..heel krap sanitair waar grote campings echt niet jaloers op zijn hoor! Zwembad voor kinderen.. echt niet ..was ronde bak van 120 diep ..dus alleen grote kinderen kunnen er in staan! Wij hebben hier wel van geleerd dat je NOOIT vooruit moet betalen ( omdat je anders voortijdig vertrek) wat wij zeker hadden gedaan! Af en toe toilet papier meestal niet.. dit is een toelichting van onze lage cijfers

Leuke, gezellige kleine (honden) camping

Nico & Sylvia, 28-7-2017

Leuke camping voor honden met hun baasjes. Eigenaar erg gastvrij en betrokken met de gasten.

Leuke locatie en genoeg wandel-mogelijkheden!

Klein minpuntje, te kleine haakjes in de douche ruimtes, kunt weinig kleren ophangen.

genoten van een geweldige 1½ week

Willem en Connie, 11-6-2017

Wij gezin 2 personen en 2 labradors, toen wij aankwamen waren bijna alle 15 plekken bezet, veel honden, en mensen waarvan ook een heel aantal kinderen die zich uitstekend konden vermaken met de trampolines, skelters, fietsjes en stepjes.

Ohh natuurlijk niet te vergeten het zwembad.

Er staat een hek om de hele camping met 2 poorten honden die losbreken of kinderen kunnen niet van de camping af.

Voor de honden was er een afgezet stuk waar ze los mochten lopen en lekker konden ravotten.

Het sanitair was netjes schoon, douchejes waar menig grote camping nog een voorbeeld aan kan nemen.

Er is een koelkast, vriezers, waterkoker en een Senseo apparaat ter beschikking. Ruime wandel en fietsmogelijkheden. zeker een aanrader.

De beheerder maakt ook lekkere en complete ontbijten zeker een aanbeveling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping 't Haasje in Grashoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping 't Haasje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping 't Haasje scoort een 8.64 uit 10 op basis van 52 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: