Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.5Staat v/h sanitair
  • 6.2Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

115 Reviews over Minicamping 't Haasje

• 5Ivonne28-08-2022

Mensen om ons heen waren gezellig

-punt tent moest op stenen met ronde gaten, zet geen stoel of tafel binnen, je gaat dwars door je tentzeil. -punt de WiFi, in 1 woord WAARDELOOS. -punt eigenaren overdag in geen velden of wegen te bekennen. Ze werken allebei elders overdag. Je moet er niet aandenken als er iets gebeurd. Wij vinden als je een camping runt moet je overdag aanwezig zijn. -punt pas je site eens aan, je hebt al 2 jaar geen husky’s meer. -punt broodjes, vroege vogels, blijf maar liggen. Als je mazzel heb, nou kwart over acht, maar kan later zijn. Als je dan van mensen hoort hoe het er een paar jaar geleden er aan toe ging. Dan is deze camping vreselijk achteruit gegaan. Ons zie je daar niet meer en menig mensen die we daar gesproken hebben ook niet meer, het regende klachten.

• 5Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 9Frank13-08-2022

Geweldig

Heerlijk vertoeven op camping het haasje, klein schaling en gastvrij. Ideaal camperen met met de hond, losloop gebied direct aan de camping en veel in de buurt om lekker met de hondjes het bos in te gaan. Fijne douche! Er is een klein zwembad om even lekker af te koelen als het heet is. Verse broodjes, Ijsjes en koude dranken 24/7 verkrijgbaar. We hadden een ruime plek en konden een " schapen net" huren zodat onze hond niet continu aan de lijn hoeft te liggen. Ook is er een opvang voor honden op de camping als je een dagje zonder hond op pad zou willen. Kort om hele fijne camping en heerlijk als je honden mee neemt.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Els en Thijs17-07-2022

Het is prettig vertoeven op het Haasje

We hebben met plezier en prettig vertoefd samen met onze honden op het Haasje. We hebben veel wandelingen kunnen maken met onze honden en er was een groot losloop-gebied. De eigenaren zijn gastvrij.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Serckx18-05-2022

Zalig

Mooie minicamping, goede douche, verse broodjes ,ijsjes en een zalig zwembad Hondenkennel aanwezig zo kan je ook eens zonder honden weg. Zeer vriendelijk onthaald

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Carin van der Wijngaart22-04-2022

Top voor mens en dier

Wij komen met enige regelmaat naar minicamping t Haasje en vinden het er geweldig! En wat te denken van onze twee honden, die worden er helemaal blij van. De kritiek op het sanitair kan ik absoluut niet plaatsen want het is brandschoon en de douches zijn heerlijk. Wij hadden dit jaar een paasbuffet en ook dat was weer keurig netjes verzorgd met voor iedereen ook nog een gezellig mandje met paaseitjes. Ton en Margot doen het geweldig en zo nu en dan een biertje en wat bijpraten maakt het zeer gemoedelijk. Wij komen zeker terug. NB prachtig wandelgebied voor de honden! Topcamping en dit jaar waren de plaatsen mooi verhard dus wat ons betreft kan het echt niet beter!!

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Connie en Jack Poortvliet27-09-2021

Super camping

Ideale vakantie verblijf met meerdere honden. Je zit direct aan een wandelpad van het bos. Veel wandelroutes en fietsroutes in de buurt. Vriendelijke eigenaren en de honden mensen uit het dorp zijn ook heel aardig. Gemoedelijke sfeer op de camping. Prima sanitaire voorzieningen. Ga gewoon met je badjas en handdoek naar de douche dat is meest handige. Verwarmd zwembad. Ontbijtservice. Wil je een dagdeel je honden in de opvang, dat kan ook op de camping. We zijn er drie weken geweest en hebben het prima naar onze zin gehad!

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Jan Spekschoor19-09-2021

prachtig gelegen.

Gastvrije vriendelijke eigenaren, die altijd beschikbaar zijn voor vragen en ook toeristische tips geven. Het sanitair is verouderd, maar wordt behoorlijk vaak schoongemaakt. we hadden het pinksterweekend geboekt, maar konden dit eenvoudig omboeken naar september.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Marianne de Haar18-09-2021

Fijne 3 dagen gehad.

Wij hebben van maandagmiddag tot woensdagavond op de camping gestaan met onze Camper en onze 4 Golden Retrievers. Wat was het leuk, we werden heel hartelijk ontvangen en wat een leuke mensen stonden er op de camping . Er heerste een hele gezellige sfeer en iedereen was heel aardig en gezellig. Er waren diverse honden aanwezig en dat ging heel goed. Ook stonden er 3 stellen die geen hond hadden, maar dat ging prima. We hebben gebruik gemaakt van het zwembad en van de ontbijt service, heerlijk wat een lekker ontbijt en dat werd bij de camper afgeleverd. Dus voor ons zeker een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Marina04-09-2021

Super!!

We kwamen onderweg minicamping t haasje tegen waar je met honden kon verblijven. Wij en de 2 honden hebben hier echt genoten! Zeer gemoedelijke sfeer en vanaf de camping zo het losloopgebied in wandelen. Sanitair dikke prima en het zwembad heerlijk! De broodjesservice een aanrader. Kortom een heerlijk verblijf gehad!

• 7Staat v/h sanitair
  • 6Chantal24-08-2021

Prima camping mooie ligging

Wat een fijne camping!!! Klein en zeer overzichtelijk onze kids 8 en 13 hebben zich super drie weken vermaakt met het zwembad dit ook mede omdat er nog een stel was met twee meiden. Super vriendelijke camping eigenaar de camping is wel heel basic...en mag kwa uitstraling wat meer glanzen zoals hang wat nieuwe vlaggen op en vul de bloempotten op met mooi bloeiende planten .twee douches en twee wc's is echt te weinig toen wij er stonden stond het drie weken vol dan komt het steeds voor dat je moet wachten dat kan vervelend zijn.brandblussers ehbo doos zijn gewoon aanwezig mischien niet op de juiste plek maar is er zeker wel.Tja dan het sanitair.....dat is echt wel een dingetje eerst dachten we kijk een week aan mischien ligt het aan de mede kampeerders dat het niet schoon is.....maar het is helaas niet ...rook niet fris wc papier vaak op de prullenbak in de keuken was drie weken niet geleegd alles lag erin tot luiers aan toe

• 2Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar