Camping Minicamping 't Haasje

Camping Minicamping 't Haasje
8,7

62 reviews over Camping Minicamping 't Haasje in het Nederlands

Leuke camping, gezellige eigenaren (Ton en Margo) die de moeite nemen om de wens van de campinggasten waar te maken. Je kan vanaf de camping snel een leuk wandelrondje met de honden maken. Hou rekening met elektrische apparatuur dat het amperage beperkt is (4a).

Heeeeeerlijk

Tinie Takens
26-8-2018

Geweldig vertoeven, heerlijk voor de 4 honden die we bij ons hadden, paar meter lopen en je bent in een bosje waar je alle kanten op kunt. Zelfs een paar dagen bij geboekt en over 2 wkn nog een paar dagen, heeeeeeerlijk. En geweldig dat s' morgens de broodjes gebracht worden of s'middags een warm broodje. Voelde me na anderhalve week lekker uitgerust en de hondjes....die hadden een heerlijke hondenvakantie.

Veelste snel voorbij!!!!

Familie de lang
24-8-2018

Wij als gezin hebben het heel erg naar ons zin gehad!!!!

Veel leuke uitstapjes gedaan! als het niet zo heel heet was geweest hadden we de hond op de camping in de kennel gedaan maar daarvoor vonden we het echt te heet!!!

Onze uitstapjes:

- aardbeien land

- Valkenburg

- wandelen in de grote peel

- hond laten zwemmen in t veertje

- roermond

- venlo

- Kessel (en gewandeld in de bossen hier vlakbij)

Verder bijna dagelijks gebruik gemaakt van het zwembad!!! Het was zo heerlijk om de af te koelen!!!

De sfeer was lekker relaxt!!! En in overleg is er veel mogelijk!!!

Al met al een top vakantie!!!

1 minpuntje t sanitair was niet altijd even schoon (t zou niet nodig moeten zijn als iedereen achterom keek als tie klaar was)

fantastisch

Marijke
23-8-2018

Dit is een perfecte camping voor mensen met honden. Mooie omgeving. Veel wandelroutes. beschikking over een keuken met een vriezer, koelkast, senseo-apparaat en waterkoker.

Binnenkort weer.

Han Oosterholt
19-8-2018

DE CAMPING om met je honden heen te gaan. Heerlijk genoten met onze 6 Alaskan Malamutes. Zelfs een omheinde losloopplaats waar ze lekker kunnen spelen. Deze camping biedt voor elk wat wils en de omgeving is prachtig. Wij hebben uren in de natuur gefietst en lekker kunnen zwemmen met het mooie weer in de heldere beken in de omgeving. Leuke pittoreske plaatsjes in de omgeving en de grote supermarkten binnen tien minuten op de fiets. Op de camping zijn verse broodjes, eieren, jam en lekkere tussendoortjes. De gastheren en vrouw zijn geweldig en staan altijd klaar. Alles gaat informeel en gemoedelijk. Eigenlijk is dit een aanrader voor een ieder die meerdere honden heeft en bij een "normale"camping (onterecht) niet welkom is.

Mireille Pincket
9-8-2018

Heel gezellige camping,super vriendelijke uitbaters,zalige omgeving voor te wandelen met de honden ,gaan zeker nog eens onze vakantie daar doorbrengen.

FaNtastisch

Ellen Verbeek
25-7-2018

Alles goed niets aan te merken super hondvriendelijk ook met dit super warme weer sproeiers en hondenbadje ter beschikking

Topper tot volgend jaar liefst iets minder warm ;)

Bart Van Loon
25-7-2018

Top camping vriendelijke eigenaars en doordat het niet te groot en open is hele familiale sfeer overall

erg leuke minicamping waar je je echt welkom voelt. de eigenaar doet er alles aan om het jou en je hond naar de zin te maken, ruime plaatsen en ontspannen sfeer, en erg mooie omgeving

Een aanrader!

Marino
10-5-2018

Nette verzorgde camping, vriendelijke uitbater. Verzorgd en recent sanitair. Heel leuk voor meerdere honden, volledig afgebakend. Rustig en dicht van alles. Ideaal voor fietsers en vele mooie wandeling. Enig minpunt op de website en folders staat er 6 ampère maar is er maar 4.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping 't Haasje in Grashoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping 't Haasje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.