Tijdelijk €25 aanbetaling

9.4FenomenaalScore uit 54 reviews
  • 9.4Staat v/h sanitair
  • 8Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

54 Reviews over Minicamping De Torenvalk

• 9Regina03-09-2022

Super!!!

Wat een heerlijke plek met hele fijne eigenaren. Zeer schoon en alles heel gemoedelijk, begint al als je aankomt rijden. Er staat een bordje aan het pad met welkom familie..... Prachtige ligging zeker als je van wandelen en fietsen houd maar ook de grote steden zijn dichtbij, kortom........Erg genoten!!

• 10Margriet21-08-2022

Fantastische plek

We waren in dit paradijsje in het weekend van 19 augustus. We hebben twee nachten in de pipowagen overnacht en dat is ons uitstekend bevallen. Alles is perfect voor elkaar, lekkere bedden, goed sanitair, een prachtige tuin met dieren. Een oase van rust en ontzettend gastvrije eigenaren. Kortom een absolute aanrader!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Hanny e Herman30-07-2022

Prima verblijf

Wij hebben een midweek geboekt in de Pipowagen Klaproos inclusief ontbijt tijdens de "fiets4daagse de Peel" in Meijel. Uitstekend bevallen. Prima bedden, een overdekt terras met uitzicht op het campingebeuren. Prima ontbijt met nog broodje mee voor tijdens de fietstocht. Keurig sanitair dat regelmatig werd schoongemaakt. Gastvrij echtpaar die camping beheren. Echt een aanrader deze minicamping om hier een of meerdere nachten te verblijven. Voor oud en jong.

• 8Renske29-07-2022

Mooie plek met veel ruimte

Fijn verblijf gehad op de camping. Ze hebben veel ruimte wat niet vol gezet wordt. Daarnaast is er een leuke speelplaats en een gezellige kampvuur plek! Sanitair is super netjes.

• 10May & Lion29-05-2022

Heerlijke plek!

Het voelde Bijna als thuiskomen toen we afgelopen weekend hier terug kwamen. Super Lieve en gastvrije eigenaren. Ze genieten het meest als de gasten ook genieten! En dat voel en zie je aan alles. Super fijne sfeer, netjes verzorgd terrein en sanitair! Wij gaan zeker geregeld hier terugkomen!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Arjan en Saskia10-08-2021

Heerlijke plek!

De eigenaren zijn zeer gastvrij en vriendelijk. We hebben genoten van deze heerlijke camping. Alles was netjes en goed onderhouden. Ook de omgeving was prachtig om te wandelen en te MTB-en.Een plek om nog eens naar terug te keren!

• 10Wilma10-08-2021

Heerlijk relaxt weekend gehad op deze camping.

Een warm welkom. In de oprit naar de campingplaats staat een welkomst bordje met je naam er op. De eigenaar kwam direct naar me toe om me welkom te heten en wegwijs te maken. Alles is perfect geregeld. Sanitair is schoon. Men houdt rekening met de maatregelen tav corona. Als je een plekje zoekt om weer energie op te doen en zen te worden, is dit de camping bij uitstek.

• 9Chris25-04-2021

Heerlijk

We hebben een heel fijn weekend gehad!Eigenaren heel relaxt en behulpzaam.Kleine, mooi aangelegde camping met heel schone voorzieningen.Vlak bij het bos en wandelgebied.Het was heerlijk!

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Jan Gubbels28-09-2020

Fantastisch !

Verblijf was om in een rustige omgeving te gaan kamperen en dan om te gaan fietsen.

• 9Kitty14-09-2020

Wat een welkom gevoel krijg je hier!

Ontzettende leuke kleine camping, heel smaakvol en creatief ingericht. De prachtige vuurplaats met volop (gratis) hout nodigt uit tot gezellig samenzijn met andere campinggasten. Gerrie en Wil geven je het gevoel heel welkom te zijn. Dank jullie daarvoor!

Camping Minicamping De Torenvalk info

Soort hotel