9,7

21 reviews over Camping Minicamping De Torenvalk in het Nederlands

Warmhart.

Ans en Peter
12-8-2019

Een mooie kleine camping. Met mooie ruime plekken. Schoon sanitair. Veel te doen in de omgeving. Liefde volle gastheer en gastvrouw gastvrij met een warm hart. Wij gaan zeker terug naar dit mooie plekje.. Ga zo door Gerrie en Will!!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Heerlijke kleinschalige camping in buitengebied!

Vera Simons
8-8-2019

Afgelopen weekend genoten van Camping de Torenvalk... Heerlijke plek! Gastvrije Gertie en Wil... ''S ochtends wakker worden en twee slimme pony' 's begroeten die staande op achterpoten de appels uit de boom stelen. Genoeg mooie plekjes om te chillen.. Schoon sanitair.. Vuurplaats... Overkapping... Speelveld... Speeltuintje... Een echte aanrader voor levensgenieters!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Een fantastisch verblijf gehad

Lobke
5-8-2019

Hele leuke camping. Klein maar super fijn en gezellig. Heerlijk rustige en mooie omgeving. Vanuit de camping kan je verschillende wandel- en fietsroutes doen. De pipowagen is fantastisch om in te slapen. Alles zit er op en er aan. Toiletgebouw zit lekker dichtbij en is super schoon en hygiënisch.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!

Elly van der Linden
2-8-2019

Geweldige tijd gehad! Zeer vriendelijke gastheer/vrouw met veel aandacht voor gasten! Camping waar je je kunt terugtrekken als daar behoefte aan is. Mooie aparte veldjes met bankjes bij paddenpoel of in een apart (deels) overdekt prieel met zitjes. Mogelijkheid om een vuurtje te stoken of te barbecueën. Kleine dieren in de wei. We hebben genoten en kan het iedereen aanbevelen, vooral senioren of families met kleine kinderen (tot 6 jaar).

Een heerlijke plek

Hans Groenen
28-7-2019

Na een paar dagen (met onze kleindochter van vier) op een drukke camping hebben we de rest van de week doorgebracht op de kleine, maar o zo fijne camping De Torenvalk in Grashoek. Een prachtige plek in een mooie groene omgeving met allerlei mogelijkheden om te wandelen, te fietsen en vooral van de camping zelf te genieten. Voor de kleine is er van alles te beleven; er zijn paardjes, geitjes, kippen en poezen. Op het kampeerveld een zandbak, glijbaan, klimrek. Het is er heerlijk rustig, het sanitair perfect. We hebben ervan genoten! Het is trouwens ook een aanrader voor familie-weekends, want er is een schitterende overdekte plek om gezamenlijk te eten en te drinken of uitgebreid van een barbeque te genieten. Ook de Pipowagen en de bed-and-breakfast-faciliteiten kunnen dan goed van pas komen. Wij gaan dat zeker een keer doen.

Heerlijk ontspannend en vriendelijk

Gera Kersjes
5-7-2019

Mooie en rustige camping Je mag zelf een plaats uitzoeken Kampvuur en barbecuen Schone toiletten en douches Gastvrije en vriendelijke eigenaars

Gereisd Alleenreizend in juli 2019

Prachtige camping, een echte aanrader

Willeke en Paul
19-6-2019

Als senioren koppel hebben we onze caravan 3 weken bij Will en Gerrie mogen parkeren. We hebben er genoten van de rust en mooie omgeving.

Deze camping is een echte aanrader voor rust zoekers en wandel- en fiets liefhebbers. Met de camping als uitvalsbasis kun je met de fiets, de auto of te voet alle kanten uit om de omgeving te verkennen. Mooie knooppunten routes om te fietsen en te wandelen of een uitstapje te maken naar Duitsland.

Voor suggestie voor uitstapjes of andere informatie kun je bij Will en Gerrie altijd terecht, maar bij het sanitair-gebouw ligt ook veel informatie. Zij staan open voor suggesties en doen er alles aan om het naar je zin te maken. De camping is zeer goed onderhouden, speels opgezet met veel groen en de kampeerplaatsen zijn ruim en niet afgebakend. Het sanitair is super schoon met goed heet water en lekkere douches. Will en Gerrie zijn heel gastvrij, vriendelijke en enthousiast. Zeker een aanrader.

Voor herhaling vatbaar!

Rita, Jaap
14-6-2019

We hebben dit Hemelvaartweekend genoten van de gastvrijheid en enthousiasme van Gerrie en Will. We vierden de verjaardag van mijn zus en ook voor onze ouders wist Will een oplossing om erbij te zijn. Zij huurden de pipowagen waardoor ze onderdeel van het kampeergebeuren konden zijn. De bedden in de pipowagen waren super goed en onder het afdak was een kookstel en koelkast aanwezig zodat ze zelfvoorzienend konden zijn. Met meerdere kamperende familieleden op de camping is de vuurplaats (en de barbecue) een fijne plaats om s'avonds warm bij elkaar te zijn. Geen moeite was Gerrie en Will te veel!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Absolute aanrader!

Anne
10-6-2019

Wat een ontzettend leuke, gemoedelijke en mooie camping is dit. Veel groen, mooie paadjes, bloemen, dieren voor kinderen, een speeltuintje en een super gezellige overkapping met zit waar je gebruik van mocht maken. Ook hebben we een avondje heerlijk bij het kampvuur gezeten. Alles was echt super schoon en de eigenaren heel gastvrij. Wij voelden ons echt welkom. Omgeving is ook prachtig. Wij komen zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Relaxed..

Prins
10-6-2019

Heerlijk Hemelvaart Pinksteren gehad met de caravan op de camping Prachtige omgeving en genoten van de rust en de prachtige omgeving. Echt een aanrader..

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Torenvalk in Grashoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Torenvalk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.