Tijdelijk €25 aanbetaling

Minicamping de Peelweide

We hebben de beste aanbieders voor Camping Minicamping de Peelweide voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 50 reviews

8.1FantastischScore uit 50 reviews
  • 8.9Staat v/h sanitair
  • 7.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

50 Reviews over Minicamping de Peelweide

• 8Mieke Janssen04-08-2022

Geweldig

Voor het tweede jaar met kleinkind op deze camping gestaan In een woord geweldig leuk Een nieuw zwembad en een mooi toiletgebouw.Heerlijke kleine camping met grote plaatsen en leuke eigenaren Het ligt inderdaad vlak bij de snelweg maar was voor ons geen probleem Tot volgend jaar

• 9M. abels09-08-2020

geweldig!!

Wat hebben wij genoten! Mijn 2 kids van 10 en 13 hebben deze camping zelf uitgekozen. En wat hebben we genoten op deze gastvrije gezellige mini camping. Een trampoline, zwembadje om af te koelen en de paarden aaien was genoeg om ons een geweldige vakantie te bezorgen. De snelweg hoor je maar hebben we ons niet aan gestoord. Voor de kleinere kids is er nog een speeltuin met zandbak en skelters. Camping eigenaren die gezellig een praatje met je maken en als je vragen hebt mag je ze altijd stellen. Mooi terras waar je heerlijk kunt zitten. Kleine activiteiten zoals: Gezellig bij het kampvuur en een heerlijk frietje op zaterdag, met de pony’s wandelen enz. Mooie omgeving waar je vanaf de camping kunt wandelen en fietsen. Kreeg alleen de meiden niet zover deze hadden genoeg aan de camping! Bedankt Miranda en Cor ga vooral zo door!

• 7Anne08-08-2020

Prachtige camping, alleen dicht bij snelweg

Een prachtig aangelegde camping met een vriendelijk echtpaar wat de camping draait en ook leuke activiteiten voor de kinderen organiseert. Sanitair is ook heel netjes en fijn dat je op de camping veel schaduw hebt. Mooie omgeving. Helaas wel erg dicht bij de snelweg (zonder geluidswal).

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 7a. Vos04-08-2020

Prima camping, kinderen vermaken zich heel goed!

Camping is ruim opgezet. Ligt dicht bij de snelweg, maar dit weet je als je de camping boekt. Je hoort de snelweg (niet storend), maar ziet de snelweg niet. Hele ruime, afgebakende plekken. Trampo in het midden waar kinderen elkaar ontmoeten. Alle kinderen spelen samen en met elkaar. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Zeer eenvoudig sanitair, maar wel goed schoon. Zwembad is niet groot, maar voor kinderen prima om in af te koelen. De grote skelters op de camping zijn ook erg leuk!

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Familie Meijer03-08-2020

Hele leuke camping in een mooie omgeving!

Gemoedelijke camping, gastvrij, netjes! Heel geschikt voor kinderen. Wij hebben 6 nachten een stacaravan met sanitair gehuurd. Dit is ons heel goed bevallen! Wij hebben genoten! Een aanrader!

• 9Anouk30-07-2020

Aanrader

Een echte aanrader voor gezinnen met jonge kinderen! Er zijn skelters en grote favoriet bij onze kinderen was de trampoline. Soms mogen de kinderen de shetland pony’s borstelen en gaan ze samen wandelen. Alles heel gemoedelijk en gastvrije eigenaren. Lekker een ijscouoe op het terras en de vakantie is compleet.

• 8Eetgelegenheden
  • 2Fam. Kuijper23-07-2020

Helaas voor ons nooit weer

Ondanks dat we wel wisten dat de camping in de buurt van de snelweg zat was de snelweg toch duidelijker hoorbaar dan verwacht. Vanaf het achterste veld zie je 's avonds de lichten van de auto's duidelijk voorbij razen. De snelweg is de hele dag/nacht duidelijk aanwezig. De plekken waren zeer ruim maar de faciliteiten waren zeer slecht. Bijvoorbeeld de houten rand rondom het zwembad was zo goed als verrot en brak deels af, ook veel roest strepen langs de zwembadwand en het water was niet erg helder. Ook de recreatie schuur was helaas niet meer als een schuur met een oud bankstel zonder verdere voorzieningen voor de Kids. Van het Bourgondisch terras kon je niet echt genieten (alleen een drankje of ijsje verkrijgbaar) omdat de eigenaren er vaak zelf zitten te eten met hun eigen visite (vrienden/familie). Ook werden de kinderen afgesnauwd na het gebruik van iets de veel papieren doekjes in het toilet gebouw.

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9marissa15-07-2020

aanrader

Goed verzorgde, mooie camping ,situatie in het echt nog beter dan de foto-'s laten zien/voelen. In zijn geheel zeer geschikt en goed afgestemd /ingericht op zowel stellen als gezinnen met kinderen . Alles in balans : rust en activiteit voor een ieder te vinden. Dier/hondvriendelijk. De eigenaren ( inclusief hun zoons) zijn op prettige / gepaste wijze actief aanwezig en erg vriendelijk in het contact. Complimenten : ga door op de door jullie ingeslagen weg tot het creeeren van een nog betere top plek voor de gasten ... en jullie zelf :-)

• 9Eetgelegenheden
  • 9Sophia01-06-2020

Een mini camping zoals het zou moeten zijn, heerli

Laat alles thuis en neem een lekker boek mee, hier vind jezelf rust en de kids kunnen heerlijk spelen. Lekker BBQ, fluitende vogeltjes, vriendelijke eigenaren. Maar t hoogtepunt voor ons dochtertje was het rijden op de pony's. Wij komen hier zeker weten nog eens terug.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Willy Helmink04-10-2019

Een prachtige mini camping !

Een heerlijke kleinschalige camping met prachtige ruime plaatsen, goede voorzieningen en hele aardige, behulpzame eigenaren. We voelden ons er gelijk thuis en we komen zeker nog een keer terug.

Camping Minicamping de Peelweide info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar