8,8

40 reviews over Camping MInicamping de Peelweide in het Nederlands

Leuke kleine camping

Willemssen
9-6-2019

Leuke kleine camping voor mensen met kleine kinderen. Afgeschermd zwembad. Ontzettend leuk dat de kinderen de paarden mogen borstelen en ook een rondje mogen rijden. Wij zouden zeker weer terugkomen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Famtastisch

Mark Trienes
30-9-2018

Top camping! Mooie ruime kampeerplaatsen. Niet overvol. Alle leeftijden gezien. Zowel ouderen als gezinnen met jonge en oudere kinderen. Iedereen vermaakt zich er goed. De kinderen hebben zich kostelijk vermaakt met de skelters, trampoline, zwembad, dieren, jeu de boullebaan, goal, speeltuin enz. Regelmatig mogen ze een rondje over de camping op de pony.. feest! Wat ze ook bijblijft is dat ze van Fred en Kim eitjes bij de kippen mochten rapen. Bij regenachtig weer hebben ze gespeeld in het speelhonk. sanitair word elke dag gereinigd. Op het terras kun je heerlijk zitten voor een lekker drankje of een heerlijke homemade maaltijd van Kim of voor een gezellige gesprek ze zijn van alle markten thuis. Alles word goed verzorgt, van de dieren, sanitaire, eten tot de struiken. Wij hebben een top tijd hier gehad en komen zeker nog terug! • Fred en Kim bedankt voor de mooie herrinneringen❤

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Hier komen we zeker terug

Kim Bos
25-9-2018

Een geweldige plaats voor gezinnen die heerlijk kunnen camperen de kinderen zijn de hele dag bezig met skelters trampoline zwembad of een rondje met de pony's rijden en speeltuin zodat de de ouders rust hebben Ook voor oudere een fijne camping Met joules de boulebaan ,heerlijk wandelen dichtbij het bos Vele avonden kun je heerlijk eten van Kim haar vers gemaakte maaltijd of een ijsje of een coupé ijs heerlijk. Of je nu een enorme home mobiel of op de fiets met trekkerstentje of oldtimer komt Allemaal een heerlijke plek Een aanrader

Gereisd Met partner in augustus 2018

Leuke camping op de verkeerde plek

Sissy
1-9-2018

Gemoedelijke camping. Vriendelijke eigenaren. De ligging langs de snelweg is rampzalig. Je hoort dag en nacht het geraas van de snelweg. De douches zijn bedompte hokken met slechte ventilatie.

We komen hier graag nog eens terug.

Agnes & Roy
14-8-2018

Compacte en mooie camping gelegen in een natuurlijke omgeving. Grote plaatsen, schoon sanitair en supervriendelijke eigenaren. Wij hebben het erg naar onze zin gehad.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke camping, wij komen zeker terug

Ingrid Simons
10-7-2018

Een heerlijke camping met super vriendelijke eigenaren. Het perceel is heel groot maar, niet zoals bij veel andere camping, volgepropt met caravans. Er is heel veel ruimte voor kinderen om te spelen. Verschillende speeltoestellen, een trampoline, pony’s, een lekker zwembad. Er is een mooi terras waar je een hapje of een drankje kunt nemen. In de omgeving kun je heerlijk wandelen en fietsen. Honden mogen ook nog gratis verblijven. Dus wij komen zeker weer terug.

Fantastische

Rosanne ten wolde
16-5-2018

Top locatie voor ons gezin (kinderen van 3 t/m 13 jaar) die van kleinschalig houden, dieren, groen, buiten spelen en gastvrijheid.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Super gezellig

Pascalle Stok
13-5-2018

Een super gezellige camping. Ook voor tieners is het erg gezellig, rijden met de paarden op de velden en voetballen. ‘S avonds als toetje een overheerlijke wafel gegeten met ijs en poedersuiker.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk te verblijven

Hans en Wilma heijsteeg
26-8-2017

De peelweide is een zeer fijne plek voor ouders, opa's en oma's en leeftijden wat er onder en tussenin zit Kim en Fred zijn geweldige eigenaren die je een gevoel geven dat je in een warm bad komt. Waar je heerlijk kunt eten, borrelen of voor een kop zalige koffie De camping is kort gemaaid alsof je op een gazon loopt, er is een joulle boulle baan, kinderspeeltuin, maar skelters, pony's en een zwembad enz.... Sanitair is super schoon en op loopafstand van het bos Volgend jaar zeker terug en nemen kinderen en kleinkinderen mee Bedankt Kim en Fred

Gereisd Met partner in augustus 2017

Super camping alles klopt gewoon!

Vincent en Sabrina
22-8-2017

Ja waar zal ik eens beginnen... Wij zaten in de stacaravan op een mooi groot veld met om de hoek een schommel en glijbaan, zandbak, skelters heerlijk eten op het terras waar je ook mooi binnen kan zitten als het weer niet goed mee werkt. Hele aardige eigenaren die voor iedereen klaar staan. Zwembad erbij en de zon wat wil je nog meer! Wij zijn hier al voor de 2e keer geweest dus dat zegt al genoeg. Kom kijken en geniet😃

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping MInicamping de Peelweide in Grashoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping MInicamping de Peelweide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.