Bed and Breakfast Vijverzicht

Bed and Breakfast Vijverzicht
5,4

Matig

19 reviews over Bed and Breakfast Vijverzicht in het Nederlands

heel geschikt voor Pieterpadwandelaars.

fam van Gelder
8-5-2018

Wij (moeder en volwassen dochter) hebben in deze B&B overnacht tussen twee etappes van het Pieterpad. We zijn heel vriendelijk ontvangen door mevr. Linsen. De accomodatie (centraal gelegen) was schoon en prettig ingericht; alles was aanwezig. Wij waren de enige gasten. Het ontbijt was prima verzorgd. Ik moet in het dagelijks leven al steeds cijfers geven (onderwijs), dus daar heb ik in mijn vrije tijd eigenlijk geen zin in, maar als het dan persé moet: een 9. Accomodatie en verblijf waren dik in orde.

Prima adres.

Peter en Lisette Dingenouts
7-5-2018

Heel goed adres om te overnachten na een dag wandelen langs het Pieterpad. Gastvrouw en Heer bijzonder vriendelijk. Mevr. heeft zelfs een heerlijk voetenbad voor me gemaakt. Ben je met zijn tweeën en snurkt je partner en wil je daarom gescheiden slapen in aparte kamers, is dat geen probleem. Ontbijt was prima. Niets te klagen over dit adres. Een aanrader.

Prima

Gonnie
22-4-2018

We lazen nadat we aangekomen waren wat recensies en schrokken daar een beetje van. Wij hadden een andere ervaring. Hebben verbleven in het tuinhuis, genoeg privacy. Prima ontbijt. Lekker voor het huisje in de zon gezeten. We herkennen de gastvrouw niet in de verhalen.

Dramatische overnachting

Petra
28-3-2018

Vreselijke vrouw, super onaardig. Was net boven had de rugzak nog niet af of ze kwam al geld halen... Mijn hond vond ze helemaal niets, en dat liet ze ook merken. Als je honden in huis haalt weet je dat dat extra werk meebrengt. Ik betaal daar dan ook extra voor, dus zag het probleem niet. Het was wel keurig netjes en schoon. S ochtend bij het ontbijt begon ze direct te mopperen dat ik de hond mee had genomen naar beneden, die overigens rustig lag. Ik had keurig overlegd met de andere gasten en die vonden het geen probleem. Echter hadden hun ook een heel naar gevoel bij deze vrouw. Een van de gasten gaf mijn hond een broodje, ze ging compleet door het lint. Dus bedenk goed voordat je deze ellende boekt.

Vakantie minder

A
31-10-2017

Leuk, je schoenen uit na een hele dag touren en dan met je zweetkousen de trap op... Not dus!

Nooit meer!

Barbra
31-10-2016

Wat een verschrikking die gastvrouw. Bij aankomst leek e.e.a. nog redelijk normaal. Maar na het ontbijt in de ochtend veranderde dat compleet. We zouden worden gebracht naar Vierlingsbeek voor de wandeling en stonden klaar met onze schoenen aan. Toen we aangaven dat we er klaar voor waren werd mevrouw heel erg boos en zei dat ze eigenlijk al boos was toen we de dag eerder al kwamen vragen of haar man al thuis was. Hij zou ons nl. ook naar Groesbeek rijden zodat we onze auto op konden halen. We wisten niet hoe snel we daar weg moesten komen. Haar man was overigens erg aardig en heeft ons perfect op en neer gebracht naar waar we moesten zijn. Maar de ervaring met mevrouw was verschrikkelijk. Geen aanrader!

Douche moet worden gedeeld met andere gasten. Locatie is wel vlak bij het centrum. Alleen de gastvrouw is niet klantvriendelijk.

Dit nooit meer!

JOKE DE JONG
23-5-2016

Pension vijverzicht De kwaliteit was wel goed, alleen de pensionhoudster daar mankeerde nog al wat aan! , ze heeft 2 gezichten, toen wij daar kwamen was ze erg vriendelijk, toen wij de 2 en nacht hadden geslapen daar was ze niet zo erg vriendelijk meer, ze had erover dat wij te veel lawaai hadden gemaakts' nachts wat niet zo was, enze er hield ons ook in de gaten dat we aan het eten waren, mijn broer en ik voelden ons niet meer op ons gemak daar, en zeiden tegen elkaar , we moeten maken dat we wegkomen, deze gastvrouw is zeer onvriendelijk! Volgens mij is ze overspannen! Hier willen mijn broer en ik nooit meer heen!

Horror Lady

Mr. Kuin vd Akker
21-5-2015

Dit wederom nooit meer, je moet o.a. vliegend door het Huis, zowel de Lady van de 101 Dalmatiërs je per hap eten in de gaten houd, en het een Spook Huis betreft ( klokken ) ! En vreemde figuren in de Tuin, zowel stroom uitval in de nacht, vele malen !

Locatie is ideaal, gastvrijheid is minder

C. Gottenbos
21-7-2014

Het tuinhuisje biedt een prima verblijf in een compacte ruimte, efficiënt ingericht met een functionele douche en toilet. Het ontbijt was prima. Wat minder goed is bevallen is de wisselvalligheid van de gastvrouw. Het was duidelijk dat mevrouw over haar kunnen gasten aan neemt.

Bij aankomst kreeg ik het huisje te zien en mocht ik zelf thee/koffie zetten omdat mevrouw iets op het vuur heeft staan. Na het ontbijt de volgende dag vroeg ik of ik nog een nacht erbij kon boeken en kreeg als antwoord "nou liever niet, wie bedenkt nou dat je tijdens het vierdaagse een nacht wilt verblijven, het is dat je eerst voor een andere datum geboekt had, anders had ik je niet aangenomen!" Niet erg vriendelijk. De locatie is ideaal bij het centrum, maar door de overspannenheid van mevrouw Linsen wil ik daar niet meer terug.

Heerlijk plekje

Ineke Ooms
17-7-2014

Wij hebben een prima overnachting bij Vijverzicht gehad.

Een tuinhuisje waar alles op en aan zat en 2 heerlijke stoelen om 's avonds lekker bij de vijver te zitten.....en bij te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Vijverzicht in Gennep / Milsbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Vijverzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.