Camping Minicamping Het Zwammetje

24 reviews over Camping Minicamping Het Zwammetje in het Nederlands

Nooit meer

Carlo
16-9-2018

Camping het Zwammetje... op Google Maps had ik al gezien dat de inrit krap was, we hebben een vrij grote caravan, maar ik dacht, dat gaat wel, het ging ook, precies. Op de camping: een plek waar de caravan eigenlijk niet op past, gereserveerd omdat we met vrienden waren. Maar geen plek bij elkaar, wat op zich niet erg is, maar dat had wel gezegd moeten worden, denk ik. Maar goed, gesetteld en toen even naar de wc. Wel dat is terug naar het jaar kruik. Nog net geen houten ton!! Ernstig verouderd, niet schoon, donker! En een lichtschakelaar met een touwtje - ranzig! Camping ook niet onderhouden, wildgroei van struiken, de afvalplek niet netjes, onze plek opgevuld met klapzand (waardoor de caravan wegzakt) een sterk aflopend terrein. Maar positief zijn de rust en het uitzicht. Vertrokken.. het pad af op de mover. Niet te doen en ik ben echt wel wat gewend

Foto's op de website geven niet helemaal de werkelijkheid weer, 2 van de 3 kanten van de camping wel ruime afgescheiden plekken de andere kant weinig afscheiding. Prima ligging en uitzicht!

Zeer verouderd niet onderhouden sanitair! En niet regelmatig schoon gemaakt en prullen bakken geleegd. Zeer rommelig om het gebouw heen! Recreatie ruimte verdiend niet die naam.

Geweldig!

Jeeke
27-7-2018

Stadscamping Tilburg is geen camping als alle anderen. Dit jaar op het NOAD terrein, volgend jaar in het prachtige Spoorpark.

Voor ons niet meer.

Jeeke
17-7-2018

Een mini camping met prachtige ligging! Maar we zijn geschrokken van het sanitair. Geen stroom om te scheren of föhnen. Een spiegeltje alleen voor lange mensen. Een recreatieschuur die veel te donker is. Kortom een camping uit het jaar blok. Maar het uitzicht.....geweldig!

Leuke dagen gehad bij het Zwammetje

Jaimy Daemen
29-6-2018

Mooi uitzicht vanaf ons plekje, en een gezellige sfeer op het campingterrein!

Genoten bij het Zwammetje

Gerard Goossens
26-6-2018

Zeer ontspannen vakantie gehad en heerlijk genoten van het mooie uitzicht! Tot volgend jaar Nellie van Dijck, We komen zeker terug.

Met vriendelijke groet, familie Goossens

Super vakantie gehad

Anne Fleur Janssen
23-9-2017

Een heel gezellig kleine camping. De kinderen konden lekker in de Niers spelen, en zelf hebben we lekker van het werkelijk fantastische uitzicht kunnen genieten. Twee ezels in de wei, en koeien in de buurt. Helemaal tot rust gekomen, en zeker een aanrader! Volgend jaar komen wij zeker weer terug op deze leuke camping!

Fantatisch

van Bergen
13-9-2017

Super mooi uitzicht, werkelijk schitterend

camping met sterk verouderd sanitair, men is druk bezig de noodzakelijke aanpassingen te doen maar dat kost nog wel even wat tijd gezien de wijze waarop dat gebeurt. De toegangsweg naar de camping is vanaf de weg even spannend als je een caravan hebt die langer is als 4,60 mtr, dan gaat dat nog goed. Wij hebben met onze Hobby 4.95 niet veel meer over het ging precies. Van de camping weer af maar met de mover gedaan scheelt een natte rug en veel stress, en bovendien geen schade. Ik zag het niet zitten dat met de auto en caravan te doen. Het uitzicht maakt gelukkig erg veel goed, dat uitzicht is van de camping het zwammetje op de weilanden en uiterwaarden zijn onbetaalbaar en compenseerd de omstandigheden op en rond de camping. Wie wil er nu niet wakker worden met zo een mooi uitzicht en een balkende ezel.

Prachtige ligging

Annet worms
14-8-2016

Door de hartelijke gastvrouw voel je je meteen thuis.

Het sanitair wordt aan gewerkt

Prachtig uitzicht.....ganzen die komen en gaan....glooiend landschap.....De rivier...De ezels....De koeien

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Het Zwammetje in Gennep / Milsbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Het Zwammetje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.