Camping Minicamping Het Zwammetje

18 reviews over Camping Minicamping Het Zwammetje in het Nederlands

Super vakantie gehad

Anne Fleur Janssen
23-9-2017

Een heel gezellig kleine camping. De kinderen konden lekker in de Niers spelen, en zelf hebben we lekker van het werkelijk fantastische uitzicht kunnen genieten. Twee ezels in de wei, en koeien in de buurt. Helemaal tot rust gekomen, en zeker een aanrader! Volgend jaar komen wij zeker weer terug op deze leuke camping!

Fantatisch

van Bergen
13-9-2017

Super mooi uitzicht, werkelijk schitterend

Oude reviews (archief)

camping met sterk verouderd sanitair, men is druk bezig de noodzakelijke aanpassingen te doen maar dat kost nog wel even wat tijd gezien de wijze waarop dat gebeurt. De toegangsweg naar de camping is vanaf de weg even spannend als je een caravan hebt die langer is als 4,60 mtr, dan gaat dat nog goed. Wij hebben met onze Hobby 4.95 niet veel meer over het ging precies. Van de camping weer af maar met de mover gedaan scheelt een natte rug en veel stress, en bovendien geen schade. Ik zag het niet zitten dat met de auto en caravan te doen. Het uitzicht maakt gelukkig erg veel goed, dat uitzicht is van de camping het zwammetje op de weilanden en uiterwaarden zijn onbetaalbaar en compenseerd de omstandigheden op en rond de camping. Wie wil er nu niet wakker worden met zo een mooi uitzicht en een balkende ezel.

Prachtige ligging

Annet worms
14-8-2016

Door de hartelijke gastvrouw voel je je meteen thuis.

Het sanitair wordt aan gewerkt

Prachtig uitzicht.....ganzen die komen en gaan....glooiend landschap.....De rivier...De ezels....De koeien

de ligging aan het riviertje de Niers en in de verte de Maas is prachtig, mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Het sanitair is echter al jaren geleden overleden en moet hoognodig vervangen worden en de ruimte vergroot worden. Een boerderijcamping is laagdrempelig en luxe hoeft ook zeer zeker niet maar heel en schoon zijn toch wel basis voorwaarden

een aanrader

henk
6-10-2014

Een pareltje a.d.Niers knus ,gezellig met een goed grasveld met uitzicht op een mooi stukje natuur. We waren er voor de eerste keer en we komen er zeker weer. Fam Straten

Prachtig uitzicht

Fam. De Witte
28-6-2014

Weinig luxe, maar je kunt douchen en naar de wc, het is netjes en het uitzicht is adembenemend. Wij komen hier regelmatig, het is super gezellig en Nelly is een lieve gastvrouw. Het terrein wordt prima onderhouden en de units zijn zo ingedeeld dat iedereen kan genieten van het mooie uitzicht. Wij komen hier dan ook erg graag.

fantastisch plek

FW
18-5-2014

Geweldig uitzicht, rustige SVR camping, bij de ingang wat rommelig maar op de camping niets van te merken, zou zo in Frankrijk kunnen liggen, een aanrader!

Geen aanrader....

Sippie En Roel van Essen
7-8-2013

Over het algemeen is er voor de eigenaren nog veel werk aan de winkel, vieze bedoening overal. Muffe loods die ze recreatieruimte noemen, geen dagelijkse schoonmaak anders waren de prullebakjes wel geleegd in de wc en wasplaats. Overvol zaten die, geen vlak terrein, geen terreinverlichting en de jeu de bouille baan die is over woekert dus die is niet meer, en dan maar niet te spreken over de wifi op het terrein, zeer slecht tot helemaal geen ontvangst op het terrein, konstant blaffende airdail terrier van 1 van de mensen die daar volgens mij een seizoenplaats hebben. Overal lag ern laag stof in de recreatieruimte niet waarschijnlijk nog ooit echt GOED is schoon gemaakt. Want van schoonmaken hebben ze daar geen kaas van gegeten.

dit nooit meer

Jan
6-5-2012

Het sanitair en afwasplaats is een vieze bedoeling.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Het Zwammetje in Gennep / Milsbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Het Zwammetje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Het Zwammetje scoort een 7.63 uit 10 op basis van 18 reviews.