Hotel De Kroon

Kleine hotelsWeer vandaag26°11°
Hotel De Kroon
8,4

13 reviews over Hotel De Kroon in het Nederlands

comfortabel, schoon en vriendelijk.

Wim Harmsen
29-10-2016

Mooie schone kamers en gezellige lounge en eetzaal.

Uitstekend eten van een wel erg kleine kaart.

Eenvoudig ontbijt.

Erg gehorige kamers, je moet de tv harder zetten om die van de buren te overstemmen. In slaap komen gaat moeilijk door luide gesprekken in belendende kamers.

Veel te hoge overnachtingsprijs (4 sterren?) voor dit hotel.

geweldig gezellig familie Hotel, ouderwets welkom!

de Wandelaars
28-3-2016

Erg leuk familie hotel, leuk warm café, goed eten, nog oud ingericht, gelegen aan een mooi pleintje. indien er een feest is hoor je dit wel maar niet echt storend. Je word langzaam wakker van het carillon vanuit het eeuwen oude stadhuis op het mooie pleintje er tegenover. Niet geschikt voor mensen slecht ter been, trappen.

Veel dorps tradities in de tijd van carnaval van november tot maart. leuke sfeertje. Wij zijn extra terug gegaan op de zaterdag voor carnaval op advies van een van de dorpsklanten. De Mertzitting, een waar dorpsspektakel. Deze zomer zijn er ook tal van activiteiten. kamers en eten zijn overeenkomstig prijs en kwaliteit. verwacht geen top hotel maar gewoon ouderwetse gezelligheid. Tip : Parkeer achter bij het stadhuis, 50 mtr.

Geen airco in het hotel! Kamer was kokend heet! Ramen open, maar heel veel geluidsoverlast van tegenovergelegen uitgaansgelegenenheid. Pas na half 2 werd het stil. Ontbijtbuffet minimaal. Kaas en vleeswaren (1 soort) zweterig door de warmte.

Omgeving is leuk. Personeel wel behulpzaam, maar had gereserveerd voor 3 personen op een kamer. Eenmaal op de 2e etage aangekomen (geen lift), bleken er maar 2 bedden te staan. Dus weer naar beneden. Daar kon het beschikbare personeel niet helpen, waardoor we moesten wachten tot iemand anders kon helpen. We kregen een andere kamer, wel met 3 bedden.

We hebben een aantal aanbieders voor De Kroon voor je op een rij gezet:

Niet twijfelen gewoon boeken.

Theo en Gerda Nieuwhof
23-10-2014

In de herfstvakantie (2014) 4 nachten gelogeerd in kamer 15 van Hotel De Kroon in Gennep.

De kamer is, in Engelse stijl, werkelijk prachtig ingericht met een geweldige badkamer met ligbad.

We liepen tijdens ons verblijf een deel van het Pieterpad en Hotel de Kroon is het eindpunt van één van de etappes.

Het geboekte herfstarrangement hield in dat we tegen een zeer redelijke vergoeding buiten het dagelijkse ontbijt een verrukkelijk 3 gangenmenu geserveerd kregen.

Ook hebben we meerdere malen gebruik gemaakt van de lunch, want met zo’n kok hoef je het hotel niet uit.

Het overige personeel geeft je een echt vakantie gevoel en de eigenaar is niets teveel gevraagd ,hij bracht ons weg en haalde ons op met onze auto op de Pieterpad route in de nabijheid van Gennep.

Dus “Pieterpadters” en vakantiegangers noteer dit hotel op uw verlanglijstje.

Theo en Gerda Maassluis.

Hotel dat aan alle verwachtignen voldoet

Resink
25-7-2014

Prima hotel, authentieke sfeer, op een prachtig plekje. Mooie ruime en comfortabele kamer, zeer ruime badkamer. Alles zeer schoon. Vriendelijk personeel resp. eigenaren. Er wordt echte service geboden. Wij hadden een 4 daags arrangement HP. De 3 gangen diners waren uitstekend. Dit hotel is een echte aanrader voor wie Noord Limburg bezoekt of het Pieterpad wandelt.

Prachtig, authentiek

Marleen
10-5-2013

Hotel de Kroon is buitengewoon mooi en authentiek. De originele, goed onderhouden inboedel is een verademing. Alles even smaakvol en beschaafd. De gastheer en gastvrouw zijn hartelijk en toegewijd, je voelt je thuis. Het restaurant is wat eenvoudig van kaart maar de bereiding is goed en de entourage prachgtig.

Soep smakeloos en uit blik

M. van der Hoek
1-7-2012

Wij hebben op 30-6 2x een tomatensoep + stokbrood besteld. Dit bleek blik soep te zijn met flintertjes vierkante blokje kip (heel onnatuurlijk) en samen mochten we 7 stukje stokbrood delen.

De soep was smakeloos en daarom te duur voor de prijs waarvoor het verkocht wordt.

Lawaaiige nacht

Bas10
5-6-2011

Kamers zijn redelijk netjes. Het eten erg lekker en ook het ontbijt is goed. Minpunt: bij het boeken op de dag van aankomst niet melden dat er een bruiloftfeest is die avond. Herrie tot na 2-en, daarna nog veel geluiden van dichtslaande deuren en overige ongemak. Slecht voor je nachtrust. Bij afrekenen 20 euro reductie gekregen voor de geluidsoverlast.

gemiddeld zie toelichting

Hans
8-9-2009

Het hotel heeft geen eigen parkeerplaats(en) en de meeste parkeerplaatsen in de buurt mogen maar 2 uur gebruikt worden. De kamers worden via een trap bereikt, voor mensen die slecht ter been zijn, vond ik de trap geen aanrader.

Ik had aangegeven dat ik mijn sportfiets zou meenemen, maar het hotel bleek niet over het afgesloten berging te beschikken, dit werd opgelost door mijn avonds tegen een muur in een eetzaal te zetten, wanneer men met meer fietsen komt, is deze oplossing misschien lastig.

Bij het ontbijt waren alle normale zaken ruim voorhanden.

De avondmaaltijd was goed, maar was niet erg creatief.

Zelf verwacht ik dat een hotel dat HP gasten heeft voor een week een menu maakt, zodat er een bepaalde afwisseling in de gerechten zit.

(Ik heb nu 2x kerriesoep,2x tomatensoep en 2x meloen met ham als voorgerecht gehad, en driemaal peultjes bij het hoofdgerecht.)

hotel de Kroon past de kroon

Jos en Paula
31-7-2009

Goed gelegen, in het centrum, prima kamers, attente persoonlijke service, en lekker eten, met goede wijn.

We hebben een aantal aanbieders voor De Kroon voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Kroon in Gennep / Milsbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Kroon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.