Coronavirus en jouw vakantie: bekijk de laatste ontwikkelingen.

Advertentie

Hotel De Kroon

9.7Fenomenaal

Score uit 14 reviews

Nederland, Limburg, Gennep / Milsbeek


Op vakantie geweest naar De Kroon?

Review schrijven

Overzicht

9.7Fenomenaal

Score uit 14 reviews

  • 9.7Ligging
  • 9.7Service
  • 9.6Prijs/kwaliteit
  • 9.6Eten
  • 9.8Kamers
  • 10Hygiëne

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor De Kroon voor je op een rij gezet:

1
trivago
trivago
2
Expedia.nl
Expedia.nl

Hotel info

  • Restaurant
  • Wifi
Meer hotel info
Map Tonen op kaart

Reviews

14 reviews over Hotel De Kroon

Review schrijven

Beoordelingen

9
2
2

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 2019
    10Pascal17-09-2019

    Mooi vernieuwd hotel! Aanrader voor fijn verblijf.

    Afgelopen week een paar dagen in Gennep verbleven en 2 nachten in De Kroon overnacht. We hebben er heerlijk geslapen in de ruime kamer en lekker gegeten. Ontbijt is goed en er is een mooi terras, waar je tot laat in de avond heerlijk kunt borrelen.

    In 2019 is het hotel overgenomen door 2 jonge enthousiaste meiden met verstand van zaken, en dat zie je zeker terug. Het restaurant is mooi vernieuwd, supermooi nieuw interieur en er komt nog meer aan. De menukaart is gevarieerd en er worden streekproducten gebruikt, wat natuurlijk altijd mooi is.

    Zeker aan te raden voor een overnachting, een diner of gewoon even een drankje. Wij komen in ieder geval graag weer terug!

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 10Kamers
    • 10Hygiëne

    Gereisd met partner in september 2019


  • Oude reviews

    Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 2 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


    8Wim Harmsen29-10-2016

    comfortabel, schoon en vriendelijk.

    Mooie schone kamers en gezellige lounge en eetzaal. Uitstekend eten van een wel erg kleine kaart. Eenvoudig ontbijt. Erg gehorige kamers, je moet de tv harder zetten om die van de buren te overstemmen. In slaap komen gaat moeilijk door luide gesprekken in belendende kamers. Veel te hoge overnachtingsprijs (4 sterren?) voor dit hotel.

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 9Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 9Kamers

    Gereisd met partner in oktober 2016

  • 9de Wandelaars28-03-2016

    geweldig gezellig familie Hotel, ouderwets welkom!

    Erg leuk familie hotel, leuk warm café, goed eten, nog oud ingericht, gelegen aan een mooi pleintje. indien er een feest is hoor je dit wel maar niet echt storend. Je word langzaam wakker van het carillon vanuit het eeuwen oude stadhuis op het mooie pleintje er tegenover. Niet geschikt voor mensen slecht ter been, trappen. Veel dorps tradities in de tijd van carnaval van november tot maart. leuke sfeertje. Wij zijn extra terug gegaan op de zaterdag voor carnaval op advies van een van de dorpsklanten. De Mertzitting, een waar dorpsspektakel. Deze zomer zijn er ook tal van activiteiten. kamers en eten zijn overeenkomstig prijs en kwaliteit. verwacht geen top hotel maar gewoon ouderwetse gezelligheid. Tip : Parkeer achter bij het stadhuis, 50 mtr.

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 10Kamers

    Gereisd met partner in januari 2016


  • Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor De Kroon voor je op een rij gezet:

    1
    trivago
    trivago
    2
    Expedia.nl
    Expedia.nl

  • 7Roos04-07-2015

    Geen airco, last van rumoerig uitgaansleven

    Geen airco in het hotel! Kamer was kokend heet! Ramen open, maar heel veel geluidsoverlast van tegenovergelegen uitgaansgelegenenheid. Pas na half 2 werd het stil. Ontbijtbuffet minimaal. Kaas en vleeswaren (1 soort) zweterig door de warmte. Omgeving is leuk. Personeel wel behulpzaam, maar had gereserveerd voor 3 personen op een kamer. Eenmaal op de 2e etage aangekomen (geen lift), bleken er maar 2 bedden te staan. Dus weer naar beneden. Daar kon het beschikbare personeel niet helpen, waardoor we moesten wachten tot iemand anders kon helpen. We kregen een andere kamer, wel met 3 bedden.

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 7Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 6Eten
    • 7Kamers

    Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

  • 10Theo en Gerda Nieuwhof23-10-2014

    Niet twijfelen gewoon boeken.

    In de herfstvakantie (2014) 4 nachten gelogeerd in kamer 15 van Hotel De Kroon in Gennep. De kamer is, in Engelse stijl, werkelijk prachtig ingericht met een geweldige badkamer met ligbad. We liepen tijdens ons verblijf een deel van het Pieterpad en Hotel de Kroon is het eindpunt van één van de etappes. Het geboekte herfstarrangement hield in dat we tegen een zeer redelijke vergoeding buiten het dagelijkse ontbijt een verrukkelijk 3 gangenmenu geserveerd kregen. Ook hebben we meerdere malen gebruik gemaakt van de lunch, want met zo’n kok hoef je het hotel niet uit. Het overige personeel geeft je een echt vakantie gevoel en de eigenaar is niets teveel gevraagd ,hij bracht ons weg en haalde ons op met onze auto op de Pieterpad route in de nabijheid van Gennep. Dus “Pieterpadters” en vakantiegangers noteer dit hotel op uw verlanglijstje. Theo en Gerda Maassluis.

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 10Kamers

    Gereisd met partner in oktober 2014

  • 9Resink25-07-2014

    Hotel dat aan alle verwachtignen voldoet

    Prima hotel, authentieke sfeer, op een prachtig plekje. Mooie ruime en comfortabele kamer, zeer ruime badkamer. Alles zeer schoon. Vriendelijk personeel resp. eigenaren. Er wordt echte service geboden. Wij hadden een 4 daags arrangement HP. De 3 gangen diners waren uitstekend. Dit hotel is een echte aanrader voor wie Noord Limburg bezoekt of het Pieterpad wandelt.

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 10Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 9Kamers

    Gereisd met partner in juli 2014


  • Advertentie
  • 9Marleen10-05-2013

    Prachtig, authentiek

    Hotel de Kroon is buitengewoon mooi en authentiek. De originele, goed onderhouden inboedel is een verademing. Alles even smaakvol en beschaafd. De gastheer en gastvrouw zijn hartelijk en toegewijd, je voelt je thuis. Het restaurant is wat eenvoudig van kaart maar de bereiding is goed en de entourage prachgtig.

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 9Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 7Eten
    • 10Kamers

    Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

  • 0M. van der Hoek01-07-2012

    Soep smakeloos en uit blik

    Wij hebben op 30-6 2x een tomatensoep + stokbrood besteld. Dit bleek blik soep te zijn met flintertjes vierkante blokje kip (heel onnatuurlijk) en samen mochten we 7 stukje stokbrood delen. De soep was smakeloos en daarom te duur voor de prijs waarvoor het verkocht wordt.

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 5Service
    • 2Prijs/kwaliteit
    • 2Eten

    Gereisd met partner in juni 2012

  • 6Bas1005-06-2011

    Lawaaiige nacht

    Kamers zijn redelijk netjes. Het eten erg lekker en ook het ontbijt is goed. Minpunt: bij het boeken op de dag van aankomst niet melden dat er een bruiloftfeest is die avond. Herrie tot na 2-en, daarna nog veel geluiden van dichtslaande deuren en overige ongemak. Slecht voor je nachtrust. Bij afrekenen 20 euro reductie gekregen voor de geluidsoverlast.

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 6Service
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 7Kamers

    Gereisd met partner in juni 2011

  • 6Hans08-09-2009

    gemiddeld zie toelichting

    Het hotel heeft geen eigen parkeerplaats(en) en de meeste parkeerplaatsen in de buurt mogen maar 2 uur gebruikt worden. De kamers worden via een trap bereikt, voor mensen die slecht ter been zijn, vond ik de trap geen aanrader. Ik had aangegeven dat ik mijn sportfiets zou meenemen, maar het hotel bleek niet over het afgesloten berging te beschikken, dit werd opgelost door mijn avonds tegen een muur in een eetzaal te zetten, wanneer men met meer fietsen komt, is deze oplossing misschien lastig. Bij het ontbijt waren alle normale zaken ruim voorhanden. De avondmaaltijd was goed, maar was niet erg creatief. Zelf verwacht ik dat een hotel dat HP gasten heeft voor een week een menu maakt, zodat er een bepaalde afwisseling in de gerechten zit. (Ik heb nu 2x kerriesoep,2x tomatensoep en 2x meloen met ham als voorgerecht gehad, en driemaal peultjes bij het hoofdgerecht.)

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 6Service
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 7Eten
    • 8Kamers

    Alleen gereisd in september 2009


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor De Kroon voor je op een rij gezet:

1
trivago
trivago
2
Expedia.nl
Expedia.nl

Hotel De Kroon info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • Aantal sterren3
  • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor De Kroon voor je op een rij gezet:

1
trivago
trivago
2
Expedia.nl
Expedia.nl

Restaurant & Bar

  • RestaurantAanwezig
  • Bar / kantineAanwezig

Wifi

  • WifiAanwezig

Kamerfaciliteiten

  • Huishoudelijke apparatuurTV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service)

Adresgegevens

Advertentie
Advertentie