Tijdelijk €25 aanbetaling

7.7GoedScore uit 62 reviews
  • 7.2Staat v/h sanitair
  • 6.3Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

62 Reviews over De Bloksberg

• 9Riekje29-05-2022

Fantastisch!

Wat een fantastisch uitzicht hadden wij! We stonden met onze caravan aan het meer. Direct naast familie, die ook het weekendje mee waren. We hadden natuurlijk ook veel geluk met het weer. Heerlijk gekanoed en in de avond gezellige bingo in de kantine.

• 8Eetgelegenheden
  • 6Nvt08-08-2021

Mooi meer

Echt een mooie camping heerlijk zwemwater. Alleen op het strand achter bij de bosrand voelde wij ons niet welkom. Vaste gasten hebben daar de overhand Of het nu privéstrand is dat zou kunnen natuurlijk. De mensen laten daar ook alles staan dat kijkt rommelig. Voor op het strand blijven de stoelen niet staan. Verders niet veel te doen ivm corona

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 10Kees Peters10-08-2020

Aanradertje ...

Wij hadden op het laatste moment geboekt. En er was alleen nog plaats bi het voetbalveld. Wij reizen in onze camper en gelukkig hebben we eigen voorzieningen. Want bij dit voetbalveld geen verdere voorzieningen. Douche en toilet ongeveer 10 minuutjes lopen (of snel eventjes op de fiets). Maar het fantastisch mooie meer (erg mooi zwemwater) gaf volop ontspanningsmogelijkheden. En in de periode van de hittegolf dat we er waren ook de nodige verkoeling. Vriendelijke ontvangst en begeleiding op deze camper. Een aanradertje!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 10Miranda massa kokke11-08-2019

Geweldige camping en wat een fijne vaste gasten zij denken echt met je mee iedereen is gastvrij naar elkaar toe ook de trekkers het personeel is gewoonweg geweldig en daarom zullen wij zeker terugkomen en dat zwemwater ook geweldig

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Yordy08-08-2019

Heerlijke camping

Fijne vakantie gehad op deze natuurrijke camping. Veel activiteiten waar je aan kunt deelnemen. Geweldig zwemmeer waar je heerlijk kunt vertoeven met deze warme zomers. Voor de jeugd wordt er van alles georganiseerd. Kortom prima vakantie adres voor jong en oud.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Boersma08-08-2019

Gezellige camping

Wij hebben een erg leuk verblijf gehad op de camping, zelfs nog 2 nachten bijgeboekt. Overdag lekker zwemmen in het heldere water en in de avond heerst er een hoop gezelligheid op de camping. Er worden in de avond leuke activiteiten georganiseerd door de vaste campinggasten. We komen zeker nog een keer terug.

• 1Eetgelegenheden
  • 8G. de Weerdt08-08-2019

Prachtige camping midden in de natuur

Al jaren brengen wij onze vakanties door op deze camping midden in de natuur met een prachtig natuur water. De camping biedt rust maar ook zijn er activiteiten waar je naar gelang wel of niet aan deel kunt nemen. Uiteraard wordt er in de avond een drankje genuttigd en wanneer hier overlast van ondervonden wordt, dan worden deze mensen hier door de campingbaas op aangesproken. Over het algemeen is het een rustige, mooie camping waar je uitstekend je vakantie kan vieren. Absoluut de moeite waard!

• 6Eetgelegenheden
  • 7Kimmy van der Zwaard07-08-2019

Veel last van geluidsoverlast en geen rust gevonde

De camping ligt fijn in de natuur met een heel mooi turquoise meer. De toiletgebouwen zijn schoon. Daarnaast hadden er wel meer douches moeten komen. Over de algehele camping heb je 2 douches voor de vrouwen en 2 douches voor de mannen. Er wordt veel aan activiteiten georganiseerd. Echter als de avond valt, komen de roemerige dronken (vaste) campinggasten uit hun stacaravan of van de activiteit en zorgen dat je rust die overdag hebt direct op brute wijze verstoord wordt. Door dronken en harde gesprekken tot 3-4 uur s'nachts wordt jouw nachtrust goed verstoord. Van de 6 nachten die wij hier hebben verbleven, zijn er ook 3 nachten geweest dat we hinder ondervonden aan de asociale volk. De campingeigenaren treden nauwelijks op, de vaste stacaravans hebben het volledig voor het zeggen. Daarnaast hebben wij onze klacht neergelegd bij de receptie, maar hier is niks mee gedaan. Nooit meer! Spijtig zijn mijn ouders ook eerder vertrokken.

• 3Eetgelegenheden
  • 8Lars02-07-2019

Geweldig!

Wat een geweldig meer, wandel mogelijkheden!

• 5Eetgelegenheden
  • 9Theo van het meer30-05-2019

Leuke Camping

Een goed sanitair, Een mooie Natuur en een rustige plek om jezelf te vermaken. Fijne plek om te verblijven. alleen kan de snackbar wat langer open zijn en het personeel wat meer geïnteresseerd kunnen zijn in de mensen die er verblijven

• 7Eetgelegenheden

Camping De Bloksberg info