Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

8 Reviews over Kei Moj

• 9Henk Hoekstra18-09-2017

prima

Zeer aardige en behulpzame eigenaresse! uitstekend bed en heerlijk uitgebreid ontbijt. Prijs/kwaliteit heel goed. Prachtig pittoresk dorp aan de Maas.

• 10Lucie Hendrikse20-02-2017

Centrale, rustige plaats

B&B Kei Moi is echt zoals de naam zegt " kei mooi" in alle opzichten.

• 10Ebbi Grözinger20-08-2016

Wunderschön gelegen und sehr, sehr nette Betreuung

Und hat alles gefallen. Wir waren jetzt schon dreimal dort und werden weiterhin dort hingehen. Nie gab es Probleme, selbst bei völlig verspäteter Ankunft.

• 10Joost van Rooij27-11-2015

In één woord te beschrijven: "Geweldig"!

Een geweldige Bed & Breakfast. Schoon, heel netjes, goede bedden en zeer vriendelijke eigenaresse. Een echte aanrader! Het is mij beter bevallen dan een hotel. Na 15 jaar actief reizen was dit de eerste keer in een B & F maar het is zeer goed bevallen.

De volgende keer zeker weer daar boeken.

• 10Jacquelien26-08-2015

Fantastisch! Super service!

Zeldzame gastvrijheid, behulpzaamheid en een superfijne b&b!!

Letty redde ons Pieterpadweekend... Ze bracht ons op zaterdagavond naar het dorp waar de buschauffeur de bergschoenen kon afgeven die we waren vergeten in de belbus-:) De volgende ochtend bracht ze ons met de auto naar het startpunt voor de volgende etappe. Een 11!.

• 10Wim Hoeboer27-08-2013

Zo hoort een B&B tezijn.

Alles is tot in de puntjes geregeld. Kamer zeer schoon en ruim genoeg, ontbijt erg goed en aandacht voor de klant.

• 10Margriet Polmans22-08-2013

Fantastische bed and breakfest

Kei moj is een erg mooi ingerichte bed and breakfest. De bedden slapen heerlijk, je kunt er zelf koffie of thee maken, de koekjes staan klaar, frisdrank staat in de koelkast , je kunt op je eigen terras zitten. Letty en haar dochtertje komen 'smorgens koffie maken en een heerlijk ontbijt brengen met andere woorden super.

• 10casper_verschoor02-10-2012

Onvoorstelbare prijs/kwaliteitverhouding!

Gastvrouw Letty verleent service in haar gloednieuwe B&B alsof het een hotel betreft. Alles zeer keurig en schoon, geweldig bed, fantastisch ontbijt ... te veel om op te noemen. Dit hebben wij nog nooit eerder meegemaakt voor zo'n (lage) prijs! Natuurlijk scheelde het dat wij die nacht de enige gasten waren en de gemeenschappelijke ruimte (wordt o.a. het ontbijt geserveerd) voor onszelf hadden, maar anders gold bovenstaande conclusie nog steeds. Daarnaast is Letty bijzonder vriendelijk en ze probeert het haar gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Drinken in de koelkast, koekjes op tafel; je voelt je echt welkom. De ligging in het dorpje Geijsteren is misschien niet heel spannend, maar het ligt prima strategisch. Bijvoorbeeld vlakbij het prachtige Nationaal Park De Maasduinen. Ook het Pieterpad loopt zo ongeveer langs deze B&B. Alles bij elkaar is Kei Moj een ontzettende aanrader voor iedereen die voor weinig geld een modern overnachtingsadres zoekt. Inclusief geweldige gastvrouw.

Bed & Breakfast Kei Moj info

Het complex