Vakantiehuis Groepsverblijf De Jonkhof **

9,2

35 reviews over Vakantiehuis Groepsverblijf De Jonkhof in het Nederlands

Fantastisch!!

T Pantouw, 30-8-2016

Omgeving is heel mooi zowel voor volwassenen en kinderen in huis is alles schoon en netjes wat ik zelf heel belangrijk vindt en zeker voor herhaling vatbaar

We hebben met z'n allen echt genoten!

In één woord.......Geweldig!

Fam. Stovers, 30-3-2016

Nog niet eerder zo'n compleet en gezellig goed ingericht huis getroffen als de Jonkhof.

Het ontbreekt werkelijk aan niets. Sluit me aan bij de eerdere reacties...

Dit Paasweekend staat in ons geheugen gegrift!

Heel goed en mooi!

Dhr. van der Velden, 16-3-2016

Verblijf was supernetjes, mooie meubelen, comfortabel, alle slaapkamers hebben een eigen douche en toilet. Geen gezeur met warm of koud water als er meer mensen tegelijk douchen, mooie grote keuken met meer dan voldoende pannen.

Hout voor de kachel lag klaar bij aankomst en de gastvrouw had met haar kinderen 2 heerlijke cakes gebakken voor ons.

De omgeving is prachtig met aan de ene kant een groot bos en aan de andere kant de maas. Veel wandel en fiets mogelijkheden.

Contact met de gastvrouw voor reserveren was ook uitstekend. ik heb geen minpunten.

een echte aanrader.

Ruud, 25-1-2016

vriendelijke ontvangst, mooie grote slaapkamers,hele gezellig ingerichte woonkamer.

iedere kamer eigen douche met toilet.

wij hebben geen minpunt kunnen ontdekken.

Een plek om terug te komen!

RTheel, 3-1-2016

De Jonkhof is een heerlijke groepsaccommodatie. De ontvangst met vlaai en taart was geweldig. Gastvrijheid en hulpvaardigheid staan hier hoog in het vaandel. Fijn dat er zoveel ruimte in en om het huis is en dat iedereen een eigen badkamer heeft. De zithoek is knus met de kachel en het huis is goed uitgerust met servies, pannen, bestek, haakjes in de badkamer enzovoort. De tuin en omgeving zijn prachtig: ook in december!

fantastische plaats

poppeliers peter, 18-5-2015

vakantiehuis groepsverblijf de jonkhof in geijsteren daar is het goed en plezand en goed gelegen om te fietsen en wandelen

Geweldig verblijf

Andre, 5-5-2015

Met de hele familie een weekend door gebracht!

In 1 woord geweldig!

Fantastisch!

Roy, 2-2-2015

We hebben zojuist voor de tweede keer een heerlijk weekend op de Jonkhof gehad met familie variërend in leeftijd van 7 maanden tot 70 jaar. De accomodatie is erg schoon en ruim opgezet met een badkamer met toilet in elke slaapkamer.

Wederom een warm welkom met Limburgse vlaaien!

Prachtige omgeving om te wandelen. Voor de kinderen is het ook genieten met speeltoestellen, geitjes, een kast met spellen, Wii en een hele mooie traktor waar ons zoontje weer even in mocht zitten. Bedankt weer!

super accommodatie voor jong en oud!

rilana jeucken, 23-5-2014

wij hebben hier vriendenweekend gehad !

zeker een aanrader voor jong en oud,kamers zijn super netjes en schoon bij elke kamer een eigen badkamer met wc!echt fijn!

woonkamer erg gezellig ingericht,fijne grote keuken met alles erop en eraan.

ook voor de kinderen,veel plaats en een speelveld met trampoline,wip,zandbak enz.

en een kleine knuffel wei!

wij zullen zeker nog een keer terug gaan!

zelfs bij aankomst stond de limburgse vlaai ons op te wachten!erg aan gename verrassing zelfs voor ons limgburgers!!

Perfect!

Edwin, 27-1-2014

Locatie is prachtig, de accommodatie is luxe, gezellig en compleet ingericht en schoon! Mensen ontzettend gastvrij en behulpzaam, goede bedden, badkamers, etc etc etc. Ik kan zo nog wel even doorgaan! Echt een topaccomodatie!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsverblijf De Jonkhof in Geijsteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsverblijf De Jonkhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsverblijf De Jonkhof scoort een 9.19 uit 10 op basis van 35 reviews.