Vakantiehuis Nix-Frissen

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

14 reviews over Vakantiehuis Nix-Frissen

• 10Christine en Janny12-02-2020

Warm welkom in heerlijk vakantiehuisje

Heerlijke bedden, lekker warme douche en fantastisch ontbijt

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2019
    9Henk van de Vegte11-11-2019

Een zeer rustig en aangenaam vakantieverblijf.

Het is een zeer rustig gelegen comfortabele vakantiewoning met veel privacy en rondom tuin met terras. We zijn er zowel tijdens een hittegolf, toen bleef het er lekker koel binnen, als in november een periode geweest. Toen lekker knus bij de haard met een bockbiertje gezeten. De woning is aangenaam en compleet ingericht, het is er schoon en fris. De gastvrijheid van de familie is van hoog niveau. Het is een prima locatie om vanuit Eys iets te gaan ondernemen zoals wandelen, fietsen, e.d., of iets te gaan bezoeken in de prachtige omgeving. De vakantiewoning ligt ver van de openbare weg waardoor er praktisch geen geluidhinder is. De slaapkamer is ruim met daarbij ook een wastafel en er staan 2 ruime uitstekende bedden. Het verblijf is een aanrader en wij komen zeker terug om er te genieten van een vakantie.

Gereisd met partner in november 2019

• 2018
    10Jolanda en Gerrit23-08-2018

Fantastisch vakantiehuisje

Wat een fijn vakantie huis! Met een mooie privé achtertuin met veel privacy. Vriendelijke eigenaren, wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9Huub11-12-2017

Geweldig

Het huisje mag gedadeert genoemd worden, wij vinden retro of vintage een mooiere benaming. Huisje mooi kompleet en alles erop en eraan. De gastvrouw is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijtjes waren heel goed met elke dag wat extra lekkers. En alles was erg schoon. In de zomer een aanrader met een eigen tuintje en veel privacy. Bedankt Lisette.

Gereisd met partner in december 2017

• 9Helen22-08-2017

Een keurig en net huisje.

Prima uitvalsbasis om Zuid Limburg te bezoeken. Wij kwamen om te wandelen. Prachtige routes die voor de woning beginnen. De gastvrouw is erg behulpzaam met het geven van tips. Elke morgen stond er een goed gevulde ontbijtmand klaar.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Marcel Visscher25-09-2016

Super plek!

Geweldig huisje, achter in de tuin van de eigenaar. Veel privacy en rust. Geen verkeer. Eigen tuin. Schoon. Eigen douche en toilet, keuken gasfornuis koffiezetter, magnetron, gaskachels. Geweldig restaurant Bie de tantes op loopafstand (500m). Eigen toegang via sleutelkast met pincode. 2 bedden van 120 breed. Geweldig ontbijt en ontvangst. Zeer gastvrij.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Bert en Gerrie03-06-2016

fantastich

de gast vrijheid de privacy en het super ontbijt. wij hebben super genoten van het verblijf in Eys bij frank en Lissete Super verwennerij iedere morgen een feest om op te staan. en aan het ontbijt te beginnen. verder een heerlijk verblijf; beetje retro maar o zo gezellig en lekker warm Zelfs ons teckeltje had het heerlijk naar zijn zin zo s,morgens even lekker voor de kachel meteen lekker warm. Wij raden een ieder aan om daar bij Lissete een heerlijk verblijf aan te gaan , je zal er beslist geen spijt van krijgen. wij kijken er met heel fijne gevoelens op terug.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10C&W Ganzevles11-05-2016

heerlijk fietsen in de Limburgse heuvels.

We hadden geluk met het weer, alles was tof.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Peter & Ria L.03-04-2016

Zeer goed bevallen

Wat een heerlijke B&B: combi van 's morgens een mandje met gevarieerd ontbijt en een vrijstaand onderkomen, dus privacy. Heel veel inclusief, van handdoeken tot koffie en thee en wifi. Knusse zit-/eetkamer met gashaard, aparte keuken en ruime slaapkamer met lekker brede bedden. Een hernieuwde kennismaking met het Zuid-Limburgse heuvelland die ons heel goed bevallen is. We komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in maart 2016

• 9Janneke de Jong23-11-2015

Heel fijn

Prima onderkomen, verrassende ontbijtjes, veel privacy, hartelijke ontvangst, wandelen vanuit de deur

Gereisd met partner in november 2015

Vakantiehuis Nix-Frissen info