Bed and Breakfast Dalauro

Tonen op kaart

Contact

206 reviews over Bed and Breakfast Dalauro

• 10Chantal27-01-2020

Heerlijk eten, geweldige B&B!

Met zes vrouwen hebben we een lekker ontspannen vriendinnen-weekend gehad bij Laura en Rob. Heerlijk Italiaans gedineerd aan de gastentafel, goed geslapen en uitgebreid ontbeten met zorgvuldig gekozen streekprodukten. Super gastvrijheid en verzorging, aan alles is gedacht! Prachtige omgeving om te wandelen en erop uit te gaan. Een echte aanrader voor ‘n weekendje weg👍🏼

Laura en Rob., Eigenaar, 03-02-2020

Beste Chantal,

Het was een genoegen om jou, samen met je vriendinnen, te gast te hebben. Ook wij hebben genoten van jullie gezelschap en gul geschater. Blijf genieten!

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
    10Jacqueline van Uden30-12-2019

echt een plek waar je je thuis voelt!

Fijne plek om helemaal tot rust te komen:), mooie kamer, ontbijt ook top en de omgeving is helemaal geweldig! Rob en Laura zijn zelf ook rustig en dat vinden wij een groot pluspunt. Tot de volgende keer.

Beste Jacqueline en Marcel,

Dank jullie wel voor deze mooie review. Wat fijn dat jullie nog steeds nagenieten van jullie verblijf bij ons, afgelopen September. We wensen jullie een mooi begin van 2020 en hopen jullie dit jaar nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Ariana28-12-2019

Super verblijf gehad, hele vriendelijke ontvangst.

Mooie kamers, fijne omgeving en hele vriendelijke gastheer en gastvrouw!

Beste Ariana en Thomas,

Wat fijn om ook hier te lezen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons in September. We vonden het fijn om jullie te gast te hebben en hopen jullie in 2020 nog eens te mogen begroeten.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Birgitte Kazem26-12-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Zeer gastvrije ontvangst, mooie kamers en gezellige verblijfsruimte. Zeer goed verzorgd ontbijt met streekproducten. Gastentafel zeer aan te bevelen.

Beste Birgitte en John,

Dank jullie wel voor jullie mooie woorden hier. De gemeenschappelijke ruimte s inderdaad een fijne plek om even helemaal tot rust te komen; zeker als de haard brandt. Kom er gerust nog eens van genieten.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Jac en Marianne25-12-2019

Fijne plek, ook met een groep vrienden

We zijn al vaker te gast geweest bij Laura en Rob. Dit keer met onze bridgevrienden. We hebben weer genoten van de geweldige verzorging, het lekkere eten, de gezellige gemeenschappelijke ruimte en alle andere dingen. Echt een fijne plek om te zijn.

Beste Jac en Marianne,

We herinneren ons jullie gezellige groep nog als de dag van gisteren. Wat fijn om zo'n groep (bridge)vrienden te hebben, waar jullie zo veel leuke dingen mee doen. Zoals onze bed & breakfast bezoeken. Het genoegen was in ieder geval wederzijds.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Henk25-12-2019

Fantasie

Goede ligging. Mooie accommodatie met ruime kamers. En fijne mensen.

Beste Henk en Tamara,

Dank jullie wel voor jullie verblijf bij ons en deze mooie review. Altijd welkom! Ook jullie zijn fijne mensen, dus kom gerust nog eens genieten van de ruime kamers.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Margo25-12-2019

Fantastich

Super! Gastvrij, mooie omgeving, gezellig, lekker eten.

Beste Margo,

Wat fijn dat je onlangs bij ons was om even helemaal tot rust te komen. We hadden al de indruk dat dat goed gelukt was, maar deze review bevestigd dat nog eens. Dat doet ons goed.

Alleen gereisd in december 2019

• 9Jantien en Geert23-12-2019

Heerlijk!

Dalauro maakt zijn belofte waar, een heerlijke, goed verzorgde B&B op een prachtige plek in Zuid-Limburg. De ontvangst, de heerlijke maaltijd door Rob bereid op vrijdagavond en de service zijn uitstekend en zo gastvrij. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Dat merk ja aan alles. Je wordt elke keer met kleine wenken en details verrast. Erg aangenaam en fijn! Het enige minpuntje wat ik kan noemen is dat we niet of nauwelijks uitzicht hadden vanuit ons raam. Ik hou ervan om naar buiten te kunnen kijken, zeker wanneer ik zo'n mooie omgeving ben. Ik beveel B&B Dalauro van harte aan!

Beste Jantien en Geert,

Wat fijn om jullie review hier te lezen. We hechten er inderdaad aan dat onze gasten het helemaal naar de zin hebben bij ons, dus daar doen we ons best voor. Het klopt dat niet al onze kamers uitzicht bieden over het heuvelland, maar we hopen dat de wandelingen in de directe omgeving van onze B&B dat meer dan goed hebben gemaakt. Maar vraag een volgende keer bij jullie reservering gerust naar een kamer mét uitzicht.

Gereisd met partner in december 2019

• 10Jeanne en Jan Bernard Koolen18-12-2019

Haardvuur in de winter. Zonneterras in de zomer.

Wat een geweldige ontvangst mét koffie en brownie (huisgemaakte) en het diner op vrijdagavond. Ongedwongen. Gastvrij. Vriendelijk. Gewoon klasse Rob!

Beste Jeanne en Jan,

Leuk dat jullie onze 'homemade brownie' noemen, de lekkernij die we al jaren bij de kop koffie bij de ontvangst serveren en waar we al oneindig vaak het recept van hebben gedeeld. Mochten ze thuis mislukken, jullie weten waar je de echte kunt genieten (en blijf dan gerust weer slapen :-)

Gereisd met partner in december 2019

• 9Hilde18-12-2019

Heerlijke en rustige plek om naartoe te gaan!

Wat een fijne plek om naartoe te gaan! Je voelt je echt welkom hier en hebben genoten van de fijne sfeer. Aanrader is het gezamenlijke diner met de gasten op vrijdagavond! Rob heeft heerlijk voor ons gekookt en weet veel te vertellen over de herkomst van de ingrediënten. De plek is ook prachtig: heerlijk rustig gelegen, maar best goed bereikbaar. Plek om naar terug te komen!

Beste Hilde en Camille,

Wat fijn om hier nog eens terug te lezen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons. Van het eten, het gezelschap aan tafel, de omgeving en onze verzorging. Dat vinden we oprecht leuk om te horen.

Gereisd met partner in november 2019

15 tips over Bed and Breakfast Dalauro

• Eveline, 01-10-2013

Arrangement met de Eend en de Mergelroute rijden, super! Laat voor je koken, zeer de moeite waard!

• Linda, 17-02-2014

bij de tantes is een super gezellige brasserie in eysden langs de wandelweg .

• Hans en Anneke, 20-09-2012

wandelschoenen mee of je racefiets.

0 vragen over Bed and Breakfast Dalauro

Bed and Breakfast Dalauro info