Bed and Breakfast Dalauro

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag5°2°
Bed and Breakfast Dalauro
9,5

Laatste review

Een 3-daagse om nooit te vergeten!

Bertil en Regina,
21-9-2018

Via een bon viel onze keuze op Zuid-Limburg en op B&B Dalauro. De vele mooie foto's, de virtuele verkenning van de B&B, het interview van de eigenaars omtrent hun visie over wat zij willen bieden met Dalauro, de duidelijke en overzichtelijke info enz. trokken ons definitief over de streep. Onze verwachtingen werden meer dan waargemaakt. Een goed gelegen en aantrekkelijke B&B, de

mogelijkheid om auto en fietsen veilig te stallen, een hartelijke ontvangst, een ruime en comfortabele kamer, een uitgebreid ontbijt met lekkere streekproducten, tijd om in te gaan op onze vragen en hulp bij het uitzetten van fietstochten in de omgeving, persoonlijke aandacht maar nooit opdringerig... Dit alles, samen met het mooie zomerweer en de schitterende natuur, maakte dat we hier een fijne 3-daagse fietsvakantie doorbrachten. We weten het wel zeker. Komen we nog eens naar Zuid-Limburg dan willen we terug in Dalauro verblijven. Bedankt!

170 reviews over Bed and Breakfast Dalauro in het Nederlands

Een 3-daagse om nooit te vergeten!

Bertil en Regina,
21-9-2018

Laura en Rob., Eigenaar, 2-11-2018

Wow, Bertil en Regina. Wat een waanzinnig mooie review van jullie verblijf bij ons; we worden er een beetje verlegen van ... We begrijpen er in ieder geval uit dat jullie genoten hebben, en dat was precies onze bedoeling.

Hou het gevoel voor nu nog even vast en graag tot die volgende keer :-)

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Elly en Frits van Amen,
11-9-2018

Een tegoedbon voor ons 50 jarig huwelijksfeest wilde wij besteden aan een verblijf in Zuid Limburg.

Een speurtocht op internet bracht ons bij B&B Dalauro in Eys. De informatie over een verblijf bij deze familie sprak ons zo aan, dat wij een verblijf van 4 nachten spontaan boekten.

De ontvangst was met koffie en zelfgemaakt gebak al geweldig. Dit geboden in de prachtige multi functionele ruimte voor verblijf en ontbijt.

Dan de kamer. Ruim opgezet met eigen toilet en ruime douche en twee wasbakken.

De bedden van prima kwaliteit en televisie. Koffie en thee voorziening evenals een schotel vers fruit, dat dagelijks werd aangevuld.

Het dagelijks ontbijt met verse streek producten werd aan tafel geserveerd.

Dit alles deed ons besluiten om een nacht bij te boeken wat gelukkig kon. Het was ons namelijk duidelijk geworden dat deze B&B meestal volgeboekt was.Op deze avond aan het door eigenaar Rob verzorgd diner aangeschoven. Fantastisch.

Laura en Rob., Eigenaar, 15-9-2018

Beste Elly en Frits,

Dank jullie wel voor deze uitgebreide review van jullie verblijf bij ons. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie spontane actie om een midweekje (plus) te boeken bij ons. En het was inderdaad weer erg gezellig aan de gastentafel; die houden we er dus gewoon in :-)

Tot een volgende keer.

tot volgend jaar

Natasja Kampshoff,
2-9-2018

Wederom was het een heerlijk weekend, met een extra tintje, dat mede dankzij de lieve attenties van Rob en Laura.

Deze keer een korte tekst, want volgens mij hebben wij alles al gezegd.

Het dagje touren met de eend was een beleving en de lunch in de picknickmand was erg lekker.

Tot volgend jaar maar weer, ook zonder het cadeau van onze lieve vrienden waren we zeker gekomen.

Laura en Rob, Eigenaar, 2-11-2018
Dank jullie wel, Natasja en Frits, voor jullie trouwe bezoeken. Het genoegen is echt wederzijds ... met of zonder cadeaubon :-)

Fantastisch!!

x,
25-8-2018

Persoonlijke aandacht zonder opdringerig te worden. Er is gelet op details. Je voelt je echt welkom. Mee-eten aan de gastentafel is aan te raden; Rob kan bijzonder goed koken.

Laura en Rob., Eigenaar, 15-9-2018

Beste x,

Dank voor je review en wat fijn dat jullie zo genoten hebben van de kleine details en het diner aan onze gastentafel.

Tot gauw!

Heerlijke tijd gehad!

Inge,
31-7-2018

Aandacht, zorg, gastvrijheid merk je in alles bij deze b&b en hun eigenaren. Veganistisch (overvloedig) ontbijt en ook diner tijdens de gastentafel was geen probleem! Schone kamer (beneden, grenzend aan de patio) met veel opbergmogelijkheid. Interieur goed over nagedacht: iedere kamer eigen kleur/kunst thema en zeer ruime gemeenschappelijke deel van de b&b ingericht met combi oud/nieuw. Spullen en producten komen zoveel mogelijk uit streek/buurtschap. Omgeving was prachtig en ligging b&b rustig. Voelde allemaal heel goed.

Het bankje op de patio onder ons raam had misschien beter op een andere plek kunnen staan (voor het geval dat je net wil slapen en er zitten mensen op het bankje te praten), dat is het enige minpuntje.

We hebben genoten van ons verblijf en komen graag nog eens terug!

Laura en Rob., Eigenaar, 5-8-2018

Beste Inge en Alex,

Dank jullie wel voor jullie uitgebreide review. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf bij ons. Van de rust, de verzorgde (veganistische en glutenvrije) ontbijtjes. Leuk, ook, dat onze gerestylde kamers jullie goed zijn bevallen.

Dank je wel voor de tip over de plaatsing van het bankje. Hoewel er natuurlijk diverse anders zitmogelijkheden zijn in onze tuin (en het dus jammer is dat de gasten precies jullie raam hebben uitgekozen voor hun praatje) zullen we kijken naar de mogelijkheden om het ergens anders te plaatsen.

Een weekendje moeder, dochter, wij hebben geen negatieve punten op te merken. Alles heel verzorgd en net, met veel oog voor detail, voor wie dit apprecieert is het leuk om al die kleine puntjes op te merken. Dagverse producten, uit de buurt of uit eigen tuin. Fijn te zien hoe lokale ondernemers op een prettige manier samenwerken. Voor ons alles een meerwaarde.

Laura en Rob., Eigenaar, 17-7-2018

Beste Hilde en Evi,

We vonden het fantastisch dat jullie bij ons waren en vinden het vooral leuk dat jullie ons oog voor detail en onze zorg voor mooie producten op tafel hebben kunnen waarderen. Tot gauw!

Bijzondere B&B

Sibyne van Dongen,
13-6-2018

Bijzonder persoonlijke ontvangst, bijna overrompelend. Waar vind je nog zo een rustige plaats waar tijd is voor de gasten en geen vraag teveel is. Hebben echt genoten van het heerlijke ontbijt, de prachtige kamer en b&b. Mooie omgeving, wandelen naar eys met restaurantjes is een heerlijke wandeling. Kortom; super plaats voor een paar dagen onthaasten.

Laura en Rob., Eigenaar, 16-7-2018

Hoi Sibyne en Edwin,

Het doet ons goed om ook hier nog eens terug te lezen dat jullie het fijn hebben gehad bij ons in het Zuiden. Hou het gevoel zo lang mogelijk vast, en als het wegebt zien we jullie graag terug voor een reload :-)

Aanrader!!

jan schoneveld,
14-5-2018

Een prima onderkomen: gastvriendelijk, schoon, prima bed, goed ontbijt en dat alles in een prachtige omgeving, Aanrader.

Laura en Rob., Eigenaar, 16-7-2018

Beste Jan en Tanneke,

Dank voor deze mooie review met aanbeveling. Tot gauw!

Aanrader!

Paul en Eline,
6-5-2018

Geweldige b&b, we hebben echt genoten van ons weekendje weg. Heerlijk gegeten en gezellig een dagje met een Eend rondgereden in het mooie landschap van zuid-Limburg. Aanrader!

Laura en Rob, Eigenaar, 16-7-2018

Hoi Paul en Eline,

Een weekendje toeren met ons lelijk eendje is ook écht heel erg leuk. Fijn dat ook jullie er van genoten hebben.

In een woord: heerlijk. Aan te bevelen.

Thei,
28-4-2018

Hartelijke ontvangst. Comfortabel verblijf en erg fijne en gastvrije gastheer-/vrouw. Heerlijk ontbijt met lekkere streekproducten.

Prettige ligging tov zuid Limburgse land.

Laura en Rob, Eigenaar, 16-7-2018

Wow, Thei, wat een mooi verhaal. Krijgen we echt blosjes van op onze wangen.

Tot gauw!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Dalauro in Eys, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Dalauro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.