Vakantiehuis Buitenlust

37 reviews over Vakantiehuis Buitenlust in het Nederlands

Heerlijk plekje

Sanne
17-1-2014

Wat een heerlijk huis en van alle gemakken voorzien.

De houtkachel geeft nog meer sfeer aan het toch al gezellige huis.

Echt vakantie!

Super weekend gehad

Lotte de Jong
      9-12-2013

Mooi verzorgd huis, van alle gemakken voorzien. Erg gezellig met kachel aan, rond de grote eettafel spelletjes doen. Comfortabele bedden, goede douche en lekkere bank.

heel leuk, sfeervol huis

Janetta Kodde
      1-12-2013

Prima plek.

Omgeving is redelijk, netjes, monumentenbuurtje is leuk.Doordat alle huizen wit zijn en als parkje gebouwd, is het een leuk buurtje.

Maar geen vrij, open uitzicht.

Eigenaresse reuze vriendelijk en geïnteresseerd.

Het huis was perfect schoon.

Wij hadden geen kinderen, maar voor kinderen is het prima. trampoline buiten, speelgoed binnen . alles was aanwezig.

super herfstvakantie 2013

marc van hest
      30-10-2013

Het is een heerlijk en lief huisje, ongeacht de weersomstandigheden.

Een huisje waar de tafels groot zijn en centraal staan, waardoor er in ons geval altijd veeltijd voor elkaar is.

Families en vrienden kunnen hier heerlijk bij elkaar komen.

De omgeving bied voor ieder wat wils, mijn persoonlijke hoogte punt is de grote markt zaterdags smorgens in het dorp.

Gewoon weg een heerlijk plek om even bij te tanken.

Waarschijnlijk tot volgend jaar

we voelen ons daar thuiskomen

P.van Dessel
      7-10-2013

Na reeds 4 keer is het vooral voor mijn vrouw geboren in Eygelshoven op de Bosse thuiskomen ook mijn dochter en haar kinderen voelen zich dan bij Oma thuis.

Sfeervol familiehuis nabij prachtige Anstelvallei

Jelle & Renate
      10-9-2013

Een warm welkom in een net, schoon en kindvriendelijk ingericht huis.

Het huis is sfeervol ingericht met allerlei leuke brocante en kringloop elementen en van alle gemakken voorzien. Daarnaast is het huis gelegen in een rustige woonwijk nabij een prachtig natuurgebied.

De accommodatie is kindvriendelijk en met veel speelgoed, dvd's en een tuin met schommel en trampoline.

Voorafgaand, tijdens en na afloop van onze vakantie was er een prettig en goed contact met de verhuurders. Bij vragen zijn zij goed bereikbaar en ook geven ze leuke tips om te doen gedurende je verblijf.

In de omgeving zijn genoeg leuke eetgelegenheden en mogelijkheden tot inkopen doen. Ook zijn er leuke uitjes (voor het hele gezin!) mogelijk en liggen Aachen, Köln, Maastricht, Valkenburg, België et cetera op korte rijafstand.

Zomers Limburg

Greet
      26-7-2013

Vakantiehuis "Buitenlust" is een heerlijke comfortabele woning. Door de leuke inrichting voelt het huis gauw als "thuis". De tuin is heerlijk en fijn beschut waarin onze hondjes lekker konden spelen.

Het huis is een goede uitvalsbasis voor leuke uitstapjes en fietstochten. Het is prettig dat je dicht bij het station zit en daardoor gemakkelijk naar de omringende dorpen/steden kunt reizen. De trein hoorden we overigens niet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Buitenlust in Eygelshoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Buitenlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.