Vakantiehuis Buitenluststerstersterster

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

42 reviews over Vakantiehuis Buitenlust

• 9Miranda de Vries23-10-2014

Een heerlijk huis om tot rust te komen

Onze herfstvakantie doorgebracht in dit heerlijke huis. De bedden liggen tè goed, de stortdouche is tè lekker, de bank is tè fijn om op te hangen en het speelgoed is tè veel om op te noemen. Kortom, heerlijk kunnen relaxen. De X-box en Wii waren voor onze oudste kinderen super, het speelgoed is vooral voor de wat kleinere kinderen. De (soms kleine) 'dingen' die meestal in een vakantiewoning niet vanzelfsprekend zijn, maakten ons verblijf in Buitenlust extra fijn, zoals de leesboeken, de magazines, de waxinelichtjes, de verse bloemen op tafel, de goed gevulde welkomstmand, de wasmand in de douche, Netflix op tv en nog zo veel meer. Daarin onderscheidt Buitenlust zich absoluut. De douche is echt prachtig. De inrichting is erg leuk en dat maakt het huis ook heel persoonlijk. Je kunt zien dat daar veel zorg en aandacht aan is besteedt. Leuke accessoires en prulletjes. Dikke complimenten! Hier komen we zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 8claudia10-09-2014

heerlijk relax vakantiehuis in limburgse land

mooi en koele woning, Ligt in een rustige woonwijk met in de directe omgeving genoeg bebossing om lekker te wandelen. Een fantastische buurvrouw die je het vakantiegevoel geeft; ze regelt alles voor je, zoals het vuilnis en een leuk welkomstmandje bij aankomst.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 8fam vd laak07-08-2014

prachtig huis

Wij hebben genoten van onze vakantie in Buitenlust. Het huis was van alle gemakken voorzien. Goed uitgeruste keuken, prima bedden, voldoende kastruimte en een fijne zithoek in de woonkamer. En alles was superschoon. We hadden ons hondje bij ons dus het was heel fijn dat de tuin helemaal omheind was, zodat hij er niet uit kon. Prima tuinmeubilair!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Heikens25-07-2014

Een verzorgd, compleet & kindvriendelijk huisje!

Huisje buitenlust is netjes, leuk ingericht en ruim. Het heeft eigenlijk alle comfort die er thuis ook is. Er is veel speelgoed voor kinderen aanwezig wat maakt dat ons dochtertje het heel erg naar haar zin heeft gehad. De tuin is helemaal besloten waardoor ze er veilig kon spelen en de trampoline maakte het tot een groot succes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Yvonne Roijers04-04-2014

Luxe en gezellig huis, van alle gemakken voorzien

Een zeer compleet huisje, en zeer hartelijke, flexibele eigenaars. Voor ons gezin de 4e keer, voor mijn ouders de 5 keer. Dit keer met zijn 7-en. We zijn weer erg verwend met een lekker welkomstpakketje. Het huis is prachtig geworden na de verbouwing, mooie badkamer met stortdouche, wc boven, 2 wastafels. De bedden slapen heerlijk. Een mooie smart-tv, boeken, dvd's. Zeer compleet huisje met vaatwasser en tabletten, kruiden om te koken. Allerlei apparaten zoals fonduestel, nespresso apparaat, wasmachine, houtkachel, 2 fietsen, buiten BBQ. Dit keer in maart geen sneeuw maar heerlijk warm dus we hebben ge BBQ-ed in de tuin,ook weer lekker de houtkachel aangehad. Heerlijk allerlei dingen die we thuis niet hebben De eigenaars zijn zeer flexibel en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het huisje was ook weer perfect schoon.

We komen zeker weer terug, dan kunnen we ook weer heerlijk op familiebezoek

We hebben weer zeer genoten Tevens een mooie map vol tips voor een dagje uit

Gereisd met oudere kinderen in maart 2014

• 9Sanne17-01-2014

Heerlijk plekje

Wat een heerlijk huis en van alle gemakken voorzien. De houtkachel geeft nog meer sfeer aan het toch al gezellige huis. Echt vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 8Lotte de Jong09-12-2013

Super weekend gehad

Mooi verzorgd huis, van alle gemakken voorzien. Erg gezellig met kachel aan, rond de grote eettafel spelletjes doen. Comfortabele bedden, goede douche en lekkere bank.

Gereisd met vrienden in november 2013

• 9Janetta Kodde01-12-2013

heel leuk, sfeervol huis

Prima plek. Omgeving is redelijk, netjes, monumentenbuurtje is leuk.Doordat alle huizen wit zijn en als parkje gebouwd, is het een leuk buurtje. Maar geen vrij, open uitzicht. Eigenaresse reuze vriendelijk en geïnteresseerd. Het huis was perfect schoon. Wij hadden geen kinderen, maar voor kinderen is het prima. trampoline buiten, speelgoed binnen . alles was aanwezig.

Gereisd met partner in november 2013

• 10marc van hest30-10-2013

super herfstvakantie 2013

Het is een heerlijk en lief huisje, ongeacht de weersomstandigheden. Een huisje waar de tafels groot zijn en centraal staan, waardoor er in ons geval altijd veeltijd voor elkaar is. Families en vrienden kunnen hier heerlijk bij elkaar komen. De omgeving bied voor ieder wat wils, mijn persoonlijke hoogte punt is de grote markt zaterdags smorgens in het dorp. Gewoon weg een heerlijk plek om even bij te tanken. Waarschijnlijk tot volgend jaar

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 10P.van Dessel07-10-2013

we voelen ons daar thuiskomen

Na reeds 4 keer is het vooral voor mijn vrouw geboren in Eygelshoven op de Bosse thuiskomen ook mijn dochter en haar kinderen voelen zich dan bij Oma thuis.

Gereisd met partner in januari 2013

7 tips over Vakantiehuis Buitenlust

• Yvonne Roijers, 04-04-2014

De markt van zaterdag is heerlijk. Boodschappen doen en tanken over de grens is aan te raden. Bij Kaufland in Hertzogenrath kun je naar hartenlust goedkoop winkelen.

• Lotte de Jong, 09-12-2013

Op loopafstand van treinstation met rechtstreekse verbindingen naar Valkenburg en Maastricht.

• Jelle & Renate, 10-09-2013
    • Wandelen in de prachtige omgeving
    • Een bezoek aan Gaia Zoo in Kerkrade
    • Eten bij La Casa in Valkenburg