Vakantiehuis Buitenluststerstersterster

Tonen op kaart

42 reviews over Vakantiehuis Buitenlust

• 10Fam. van Wier05-10-2015

Super

Enorm genoten in het gezellige huis. Echt een thuisgevoel! We hadden alleen maar mooi weer, dus echt gebruik kunnen maken van de heerlijke tuin. Voor onze 3 jarige zoon echt helemaal geweldig met de aanwezige trampoline, skelter, tractor etc... Alles is aanwezig in het huis. Echt ideaal!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

• 10Fam de Jong-Jouret03-09-2015

Nat maar gezellig

Sfeervol en compleet vakantie huis, In een prachtige oude mijnwerkers buurt Werkelijk alles was er aanwezig je hebt er een bijna thuis gevoel dicht bij Keulen, Maastricht, Valkenburg enz. Wij waren er samen met onze zoon onze dochter haar man en onze kleindochter ook daar was alles voor aanwezig . Een gastronomische aanrader de Winselerhof en de italiaan Salvatore in Brunsem

Gereisd in september 2015

• 10Josine27-08-2015

We komen terug!

Buitenlust is een heerlijk huis! Een fijne tuin om in te zitten, eten en spelen. Een koele, prettige woonkamer om te zijn bij heet weer of om te relaxen op de bank of aan tafel. Fijne slaapkamers met goede bedden. Een luxe badkamer en een mooie keuken. Onze kinderen hebben uren gespeeld binnen en buiten. In de omgeving is op korte reisafstand heel veel te doen voor een gezin met jonge kinderen, zowel attracties, cultuur als natuur. We hebben genoten van de vele bramenstruiken in de omgeving (gezichten en handen vol met sap). De wijk ziet er schilderachtig uit. De buurvrouw is ontzettend lief en de eigenaren zijn heel goed bereikbaar en behulpzaam. Het enige nadeel is dat we nu verslaafd zijn aan netflix...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9JW17-08-2015

Fijne, ontspannen vakantieweek

Heerlijk ruim vakantiehuis, van alle gemakken voorzien. Ideaal voor gezinnen. In omgeving is voldoende te doen en te beleven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Marina08-07-2015

Heerlijk huis met tuin

We komen terug. Prima huis met een lekkere tuin (ook voor jongere kinderen). Prachtige badkamer, goede slaapkamers en prima keuken. De trampoline was een hit. Genoeg speelgoed om te vermaken. Wel wat veel decoratie voor grijpgrage handjes. Die moesten we even verplaatsen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 8Eline08-04-2015

Heerlijke woning

Je voelt je gelijk thuis in Buitenlust! Bij binnenkomst staat er een gezellige welkomst mand klaar. De kamers zijn ruim, de keuken voorzien van ruim voldoende servies en de huiskamer is gezellig ingericht. De woning is ideaal voor kinderen. Met een volle speelgoed kist vermaken de kleintjes zich goed. Zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2015

• 9Kim17-02-2015

Gezellig huisje met alle comfort

Vakantiehuis Buitenlust is een gezellig huisje. 3 ruime slaapkamers en een prachte badkamer op de bovenverdieping. Beneden een gezellige zithoek, eetplaats en keuken. Alles zeer netjes! Het halletjes maakt dat trap naar bovenverdieping is afgesloten va de eetruimte en zithoek, hierdoor is er minder lawaai op de bovenverdieping. Ideaal voor kindjes die moeilijker slapen. Im de omgeving kan je prachtige wandelingen maken op wandel afstand of 5min met auto. Kortom we zouden hier zeker nog eens een weekend willen doorbrengen!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 9Ina van Diest16-02-2015

Heerlijk huis.

We hebben genoten van een heerlijk weekje weg in "Buitenlust". Het voelde meteen als thuis komen, toen wij het huisje binnen kwamen. Alles was keurig netjes schoon en compleet. We zullen dit huisje zeker aanbevelen aan familie en vrienden. Het contact met de verhuurders hebben wij als zeer prettig ervaren. Open en zeer behulpzaam! We hebben een aantal wandelingen in de omgeving gemaakt. Vanuit het huisje kun je eigenlijk al meteen de mooiste route lopen. De Brunsummerheide is ook zeker aan te bevelen. Wij zullen zeker nog een keer gebruik maken van dit huisje en anders gaan we het huisje in Zeeland een keer uitproberen! Albert en Ina van Diest

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

• 9Vincent Zwartjes15-02-2015

Een zalig ontspannend weekend in alle comfort

Wij hebben optimaal genoten van ons weekend in Buitenlust. Het huisje was goed voorzien van alle gemakken. Een goed uitgeruste keuken, prima bedden en voldoende ruimte voor de kinderen (mooie smart-tv, boeken, dvd's, Xbox). We komen zeker terug, maar dan voor een week.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 8valeri06-11-2014

Charmant kindvriendelijk vakantiehuis

Echt aan alles is gedacht! Een super hartelijk ontvangst, nette woning, spelletjes, boeken, speelgoed,... Mooie wandelomgeving (wel vaak op autoafstand). Luxe badkamer en goede bedden wat zeker ook niet onbelangrijk is.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

7 tips over Vakantiehuis Buitenlust

• Yvonne Roijers, 04-04-2014

De markt van zaterdag is heerlijk. Boodschappen doen en tanken over de grens is aan te raden. Bij Kaufland in Hertzogenrath kun je naar hartenlust goedkoop winkelen.

• Lotte de Jong, 09-12-2013

Op loopafstand van treinstation met rechtstreekse verbindingen naar Valkenburg en Maastricht.

• Jelle & Renate, 10-09-2013
    • Wandelen in de prachtige omgeving
    • Een bezoek aan Gaia Zoo in Kerkrade
    • Eten bij La Casa in Valkenburg