Vakantiehuis Buitenlust

37 reviews over Vakantiehuis Buitenlust in het Nederlands

Heerlijke woning

Eline
8-4-2015

Je voelt je gelijk thuis in Buitenlust! Bij binnenkomst staat er een gezellige welkomst mand klaar. De kamers zijn ruim, de keuken voorzien van ruim voldoende servies en de huiskamer is gezellig ingericht. De woning is ideaal voor kinderen. Met een volle speelgoed kist vermaken de kleintjes zich goed.

Zeker een aanrader.

Gezellig huisje met alle comfort

Kim
17-2-2015

Vakantiehuis Buitenlust is een gezellig huisje. 3 ruime slaapkamers en een prachte badkamer op de bovenverdieping. Beneden een gezellige zithoek, eetplaats en keuken. Alles zeer netjes! Het halletjes maakt dat trap naar bovenverdieping is afgesloten va de eetruimte en zithoek, hierdoor is er minder lawaai op de bovenverdieping. Ideaal voor kindjes die moeilijker slapen. Im de omgeving kan je prachtige wandelingen maken op wandel afstand of 5min met auto. Kortom we zouden hier zeker nog eens een weekend willen doorbrengen!

Heerlijk huis.

Ina van Diest
16-2-2015

We hebben genoten van een heerlijk weekje weg in "Buitenlust". Het voelde meteen als thuis komen, toen wij het huisje binnen kwamen. Alles was keurig netjes schoon en compleet. We zullen dit huisje zeker aanbevelen aan familie en vrienden. Het contact met de verhuurders hebben wij als zeer prettig ervaren. Open en zeer behulpzaam! We hebben een aantal wandelingen in de omgeving gemaakt. Vanuit het huisje kun je eigenlijk al meteen de mooiste route lopen. De Brunsummerheide is ook zeker aan te bevelen. Wij zullen zeker nog een keer gebruik maken van dit huisje en anders gaan we het huisje in Zeeland een keer uitproberen!

Albert en Ina van Diest

Een zalig ontspannend weekend in alle comfort

Vincent Zwartjes
15-2-2015

Wij hebben optimaal genoten van ons weekend in Buitenlust. Het huisje was goed voorzien van alle gemakken. Een goed uitgeruste keuken, prima bedden en voldoende ruimte voor de kinderen (mooie smart-tv, boeken, dvd's, Xbox).

We komen zeker terug, maar dan voor een week.

Charmant kindvriendelijk vakantiehuis

valeri
6-11-2014

Echt aan alles is gedacht! Een super hartelijk ontvangst, nette woning, spelletjes, boeken, speelgoed,... Mooie wandelomgeving (wel vaak op autoafstand). Luxe badkamer en goede bedden wat zeker ook niet onbelangrijk is.

Een heerlijk huis om tot rust te komen

Miranda de Vries
23-10-2014

Onze herfstvakantie doorgebracht in dit heerlijke huis. De bedden liggen tè goed, de stortdouche is tè lekker, de bank is tè fijn om op te hangen en het speelgoed is tè veel om op te noemen. Kortom, heerlijk kunnen relaxen. De X-box en Wii waren voor onze oudste kinderen super, het speelgoed is vooral voor de wat kleinere kinderen. De (soms kleine) 'dingen' die meestal in een vakantiewoning niet vanzelfsprekend zijn, maakten ons verblijf in Buitenlust extra fijn, zoals de leesboeken, de magazines, de waxinelichtjes, de verse bloemen op tafel, de goed gevulde welkomstmand, de wasmand in de douche, Netflix op tv en nog zo veel meer. Daarin onderscheidt Buitenlust zich absoluut. De douche is echt prachtig. De inrichting is erg leuk en dat maakt het huis ook heel persoonlijk. Je kunt zien dat daar veel zorg en aandacht aan is besteedt. Leuke accessoires en prulletjes. Dikke complimenten! Hier komen we zeker nog eens terug!

mooi en koele woning, Ligt in een rustige woonwijk met in de directe omgeving genoeg bebossing om lekker te wandelen. Een fantastische buurvrouw die je het vakantiegevoel geeft; ze regelt alles voor je, zoals het vuilnis en een leuk welkomstmandje bij aankomst.

prachtig huis

fam vd laak
7-8-2014

Wij hebben genoten van onze vakantie in Buitenlust. Het huis was van alle gemakken voorzien. Goed uitgeruste keuken, prima bedden, voldoende kastruimte en een fijne zithoek in de woonkamer. En alles was superschoon. We hadden ons hondje bij ons dus het was heel fijn dat de tuin helemaal omheind was, zodat hij er niet uit kon. Prima tuinmeubilair!

Huisje buitenlust is netjes, leuk ingericht en ruim. Het heeft eigenlijk alle comfort die er thuis ook is. Er is veel speelgoed voor kinderen aanwezig wat maakt dat ons dochtertje het heel erg naar haar zin heeft gehad. De tuin is helemaal besloten waardoor ze er veilig kon spelen en de trampoline maakte het tot een groot succes.

Luxe en gezellig huis, van alle gemakken voorzien

Yvonne Roijers
4-4-2014

Een zeer compleet huisje, en zeer hartelijke, flexibele eigenaars.

Voor ons gezin de 4e keer, voor mijn ouders de 5 keer. Dit keer met zijn 7-en. We zijn weer erg verwend met een lekker welkomstpakketje. Het huis is prachtig geworden na de verbouwing, mooie badkamer met stortdouche, wc boven, 2 wastafels. De bedden slapen heerlijk. Een mooie smart-tv, boeken, dvd's. Zeer compleet huisje met vaatwasser en tabletten, kruiden om te koken. Allerlei apparaten zoals fonduestel, nespresso apparaat, wasmachine, houtkachel, 2 fietsen, buiten BBQ. Dit keer in maart geen sneeuw maar heerlijk warm dus we hebben ge BBQ-ed in de tuin,ook weer lekker de houtkachel aangehad. Heerlijk allerlei dingen die we thuis niet hebben

De eigenaars zijn zeer flexibel en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het huisje was ook weer perfect schoon.

We komen zeker weer terug, dan kunnen we ook weer heerlijk op familiebezoek

We hebben weer zeer genoten

Tevens een mooie map vol tips voor een dagje uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Buitenlust in Eygelshoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Buitenlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.