Vakantiehuis Buitenlust

37 reviews over Vakantiehuis Buitenlust in het Nederlands

Ruim, gezellig, kindvriendelijk huisje

Janneke
16-7-2016

Het huis is ruim en van alle gemakken voorzien. De inrichting is warm en huiselijk met een ruime zonnige tuin. Voor onze kinderen (2 en 3 jaar) was er meer dan genoeg speelgoed en de trampoline en schommel in de tuin was een groot succes.

Helemaal naar onze zin, geweldig

Wim
4-6-2016

We hebben al diverse vakantie huisjes gehad in Nederland, maar hier voelden we ons direct thuis. 2 dagen behoorlijk veel regen gehad, maar lekker gezellig "thuis" geweest. Zo voelde dat. Geweldige goede matrassen, dus goed geslapen.

Een erg gezellig en volledig ingericht huis.

Cees
11-4-2016

Comfortabel en schoon huis met een warme en gezellige inrichting.

Super, we zijn hier 5 weken geweest

Maria
10-4-2016

Alles is aanwezig, we zijn hier 5 weken geweest vanwege verbouwing. We konden gewoon ons leven voortzetten alsof we thuis waren. Alles is aanwezig. Behalve droger, maar er is een groot droogrek in de kelder. Dichtbij wandelgebied, fietsen aanwezig, allerlei soorten spelletjes, boeken, alles is er gewoon. Mooie omsloten tuin.

Thuis!

Leonie
28-12-2015

Prachtig huis met alles erop en eraan, het ontbreekt werkelijk aan niets. Omgeving prachtig, uitstapjes naar

Maastricht, Aken, drielandenpunt , Brunssummer hei , wandelen, winkelen. Alles kan in de omgeving. Aanrader!

Super

Fam. van Wier
5-10-2015

Enorm genoten in het gezellige huis. Echt een thuisgevoel!

We hadden alleen maar mooi weer, dus echt gebruik kunnen maken van de heerlijke tuin.

Voor onze 3 jarige zoon echt helemaal geweldig met de aanwezige trampoline, skelter, tractor etc...

Alles is aanwezig in het huis. Echt ideaal!

Nat maar gezellig

Fam de Jong-Jouret
3-9-2015

Sfeervol en compleet vakantie huis, In een prachtige oude mijnwerkers buurt Werkelijk alles was er aanwezig je hebt er een bijna thuis gevoel dicht bij Keulen, Maastricht, Valkenburg enz. Wij waren er samen met onze zoon onze dochter haar man en onze kleindochter ook daar was alles voor aanwezig . Een gastronomische aanrader de Winselerhof en de italiaan Salvatore in Brunsem

We komen terug!

Josine
27-8-2015

Buitenlust is een heerlijk huis! Een fijne tuin om in te zitten, eten en spelen. Een koele, prettige woonkamer om te zijn bij heet weer of om te relaxen op de bank of aan tafel. Fijne slaapkamers met goede bedden. Een luxe badkamer en een mooie keuken. Onze kinderen hebben uren gespeeld binnen en buiten. In de omgeving is op korte reisafstand heel veel te doen voor een gezin met jonge kinderen, zowel attracties, cultuur als natuur. We hebben genoten van de vele bramenstruiken in de omgeving (gezichten en handen vol met sap). De wijk ziet er schilderachtig uit. De buurvrouw is ontzettend lief en de eigenaren zijn heel goed bereikbaar en behulpzaam. Het enige nadeel is dat we nu verslaafd zijn aan netflix...

Fijne, ontspannen vakantieweek

JW
17-8-2015

Heerlijk ruim vakantiehuis, van alle gemakken voorzien. Ideaal voor gezinnen.

In omgeving is voldoende te doen en te beleven.

Heerlijk huis met tuin

Marina
8-7-2015

We komen terug. Prima huis met een lekkere tuin (ook voor jongere kinderen). Prachtige badkamer, goede slaapkamers en prima keuken. De trampoline was een hit.

Genoeg speelgoed om te vermaken.

Wel wat veel decoratie voor grijpgrage handjes. Die moesten we even verplaatsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Buitenlust in Eygelshoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Buitenlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.