Vakantiehuis Buitenlust

Laatste review

Nat maar gezellig

Fam de Jong-Jouret,
3-9-2015

Sfeervol en compleet vakantie huis, In een prachtige oude mijnwerkers buurt Werkelijk alles was er aanwezig je hebt er een bijna thuis gevoel dicht bij Keulen, Maastricht, Valkenburg enz. Wij waren er samen met onze zoon onze dochter haar man en onze kleindochter ook daar was alles voor aanwezig . Een gastronomische aanrader de Winselerhof en de italiaan Salvatore in Brunsem

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

1 review over Vakantiehuis Buitenlust in het Nederlands

Nat maar gezellig

Fam de Jong-Jouret
3-9-2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Buitenlust in Eygelshoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Buitenlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.