Vakantiehuis Buitenlust

Weer vandaag2°-1°
Vakantiehuis Buitenlust
9,4

4 reviews over Vakantiehuis Buitenlust in het Nederlands

Het was heel goed we zijn er een week geweest

Gert Jansen,
6-2-2017

Het ontvangst was goed de kachel was al aan dus lekker warm toen we aan kwamen alleen de kelder was te koud voor de kinderen dat was een beetje jammer voor hun eigen plekje.. maar verder was het goed, schoon en warm wat wil je meer.

Helemaal naar onze zin, geweldig

Wim
4-6-2016

We hebben al diverse vakantie huisjes gehad in Nederland, maar hier voelden we ons direct thuis. 2 dagen behoorlijk veel regen gehad, maar lekker gezellig "thuis" geweest. Zo voelde dat. Geweldige goede matrassen, dus goed geslapen.

Een erg gezellig en volledig ingericht huis.

Cees
11-4-2016

Comfortabel en schoon huis met een warme en gezellige inrichting.

Super weekend gehad

Lotte de Jong
9-12-2013

Mooi verzorgd huis, van alle gemakken voorzien. Erg gezellig met kachel aan, rond de grote eettafel spelletjes doen. Comfortabele bedden, goede douche en lekkere bank.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Buitenlust in Eygelshoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Buitenlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.