Vakantiehuis Buitenlust

23 reviews over Vakantiehuis Buitenlust in het Nederlands

Fantastisch!

DVW,
15-5-2018

Fantastisch huis, fantastische interior design, superleuke host, perfekt ook bij rainy weather :) . plus een dag in maastricht, een dag in gaia zoo ... dus een spannende short trip. .. absolute aanbeveling!

Heerlijk huis, wij hebben hier een week genoten

Alexander,
24-10-2017

Het is een perfect huis als je het mooie zuid Limburg wilt ontdekken. Wij zijn hier een week geweest met zijn vieren. Onze kids van 3 en 6 vonden het erg leuk en ware gek op de trampoline in de achtertuin. En wij, vonden het de perfecte uitvalsbasis voor een week Bourgondisch genieten.

Niet twijfelen, boeken!

Lin,
17-12-2016

Wij (2 volwassen+dochter van bijna 3) hebben hier een heerlijke week vakantie gehad. Je hoeft alleen kleding en toilettas mee te nemen want alles wat je nodig hebt - ook voor kids - is hier aanwezig. Zelfs fietsen en een buggy.

Het huisje was perfect schoon, sfeervol ingericht (voelde meteen als thuis), comfortabel en rustig gelegen.

Je zit zo in maastricht, maasmechelen design outlet, gulpen (zwemparadijs), gaia zoo, Duitsland etc etc.

Communicatie met de eigenaars prima. Prijs kwaliteit verhouding dik in orde.

Wij raden deze accomodatie absoluut aan.

Sfeervolle vakantiewoning

Hanneke
15-11-2016

Gezellig ingerichte woning in een rustig en karakteristiek buurtje. Aan alles is gedacht door de huiseigenaren, ook op het gebied van kinderspeelgoed (wat prettig was voor onze dochters!). Daarnaast fijne bedden en een mooie badkamer.

Geweldig een echt 'thuis'!

Miriam
9-10-2016

Een mooi fijn gezellig 'thuis'. Mooie fiets en wandel omgeving.

Zeker een aanrader! We komen hier gauw terug.

Fantastisch!

Aliene
28-9-2016

Alles is aanwezig! Goede bedden, mooie badkamer. Ideaal dat er nog een schuur bij is, om je eigen fietsen kwijt te kunnen.

Fijn huis in een rustige straat met een zonnige achtertuin. De badkamer is modern en de slaapkamers hebben fijne bedden. In de ouderslaapkamer ontbreekt een kast met legplanken, er is alleen een hanggedeelte aanwezig.

Heerlijke vakantie in een fantastisch huis!

Ellen
23-8-2016

Buitenlust is een heerlijk huis met veel ruimte in een historisch wijkje

Ruim, gezellig, kindvriendelijk huisje

Janneke
16-7-2016

Het huis is ruim en van alle gemakken voorzien. De inrichting is warm en huiselijk met een ruime zonnige tuin. Voor onze kinderen (2 en 3 jaar) was er meer dan genoeg speelgoed en de trampoline en schommel in de tuin was een groot succes.

Super

Fam. van Wier
5-10-2015

Enorm genoten in het gezellige huis. Echt een thuisgevoel!

We hadden alleen maar mooi weer, dus echt gebruik kunnen maken van de heerlijke tuin.

Voor onze 3 jarige zoon echt helemaal geweldig met de aanwezige trampoline, skelter, tractor etc...

Alles is aanwezig in het huis. Echt ideaal!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Buitenlust in Eygelshoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Buitenlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.