Vakantiehuis Buitenlust

Laatste review

Thuis!

Leonie,
28-12-2015

Prachtig huis met alles erop en eraan, het ontbreekt werkelijk aan niets. Omgeving prachtig, uitstapjes naar

Maastricht, Aken, drielandenpunt , Brunssummer hei , wandelen, winkelen. Alles kan in de omgeving. Aanrader!

Kenmerken

28-12-2015

Heerlijk huis.

Ina van Diest
16-2-2015

We hebben genoten van een heerlijk weekje weg in "Buitenlust". Het voelde meteen als thuis komen, toen wij het huisje binnen kwamen. Alles was keurig netjes schoon en compleet. We zullen dit huisje zeker aanbevelen aan familie en vrienden. Het contact met de verhuurders hebben wij als zeer prettig ervaren. Open en zeer behulpzaam! We hebben een aantal wandelingen in de omgeving gemaakt. Vanuit het huisje kun je eigenlijk al meteen de mooiste route lopen. De Brunsummerheide is ook zeker aan te bevelen. Wij zullen zeker nog een keer gebruik maken van dit huisje en anders gaan we het huisje in Zeeland een keer uitproberen!

Albert en Ina van Diest

mooi en koele woning, Ligt in een rustige woonwijk met in de directe omgeving genoeg bebossing om lekker te wandelen. Een fantastische buurvrouw die je het vakantiegevoel geeft; ze regelt alles voor je, zoals het vuilnis en een leuk welkomstmandje bij aankomst.

Luxe en gezellig huis, van alle gemakken voorzien

Yvonne Roijers
4-4-2014

Een zeer compleet huisje, en zeer hartelijke, flexibele eigenaars.

Voor ons gezin de 4e keer, voor mijn ouders de 5 keer. Dit keer met zijn 7-en. We zijn weer erg verwend met een lekker welkomstpakketje. Het huis is prachtig geworden na de verbouwing, mooie badkamer met stortdouche, wc boven, 2 wastafels. De bedden slapen heerlijk. Een mooie smart-tv, boeken, dvd's. Zeer compleet huisje met vaatwasser en tabletten, kruiden om te koken. Allerlei apparaten zoals fonduestel, nespresso apparaat, wasmachine, houtkachel, 2 fietsen, buiten BBQ. Dit keer in maart geen sneeuw maar heerlijk warm dus we hebben ge BBQ-ed in de tuin,ook weer lekker de houtkachel aangehad. Heerlijk allerlei dingen die we thuis niet hebben

De eigenaars zijn zeer flexibel en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het huisje was ook weer perfect schoon.

We komen zeker weer terug, dan kunnen we ook weer heerlijk op familiebezoek

We hebben weer zeer genoten

Tevens een mooie map vol tips voor een dagje uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Buitenlust in Eygelshoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Buitenlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.