Vakantiehuis Buitenlust

5 reviews over Vakantiehuis Buitenlust in het Nederlands

fantastisch

jet
1-10-2016

kindvriendelijk, maar niet geschikt voor rolstoelgebruikers. Een scooter huren en dan n mooie fietsroute rijden is ons uitstekend bevallen . Het is een prachtige omgeving ook om te wandelen.

Super, we zijn hier 5 weken geweest

Maria
10-4-2016

Alles is aanwezig, we zijn hier 5 weken geweest vanwege verbouwing. We konden gewoon ons leven voortzetten alsof we thuis waren. Alles is aanwezig. Behalve droger, maar er is een groot droogrek in de kelder. Dichtbij wandelgebied, fietsen aanwezig, allerlei soorten spelletjes, boeken, alles is er gewoon. Mooie omsloten tuin.

heel leuk, sfeervol huis

Janetta Kodde
1-12-2013

Prima plek.

Omgeving is redelijk, netjes, monumentenbuurtje is leuk.Doordat alle huizen wit zijn en als parkje gebouwd, is het een leuk buurtje.

Maar geen vrij, open uitzicht.

Eigenaresse reuze vriendelijk en geïnteresseerd.

Het huis was perfect schoon.

Wij hadden geen kinderen, maar voor kinderen is het prima. trampoline buiten, speelgoed binnen . alles was aanwezig.

we voelen ons daar thuiskomen

P.van Dessel
7-10-2013

Na reeds 4 keer is het vooral voor mijn vrouw geboren in Eygelshoven op de Bosse thuiskomen ook mijn dochter en haar kinderen voelen zich dan bij Oma thuis.

Zomers Limburg

Greet
26-7-2013

Vakantiehuis "Buitenlust" is een heerlijke comfortabele woning. Door de leuke inrichting voelt het huis gauw als "thuis". De tuin is heerlijk en fijn beschut waarin onze hondjes lekker konden spelen.

Het huis is een goede uitvalsbasis voor leuke uitstapjes en fietstochten. Het is prettig dat je dicht bij het station zit en daardoor gemakkelijk naar de omringende dorpen/steden kunt reizen. De trein hoorden we overigens niet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Buitenlust in Eygelshoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Buitenlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.