Vakantiehuis Buitenluststerstersterster

42 reviews over Vakantiehuis Buitenlust

• 2019
    9Fam van leeuwen21-10-2019

Super

Een gunstig gelegen huisje, met alles erop en eraan. Heerlijke bedden en een gezellige zithoek en een heerlijke grote tafel om aan te eten en spelletjes te doen.Het enige wat wij misten waren bordspelletjes voor iets oudere kinderen, maar als je weet dat dat er niet is dan neem je het gewoon zelf mee.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Monique15-09-2019

Compleet ‘eigen huis’, heel erg goed

Voor t eerst met het hele gezin (5 volwassenen en 2 kleintjes) een weekendje weggeweest. Het huis is een echt ‘thuis’ en hebben wij als zeer bijzondere ervaren. Neem geen speelgoed mee want voor onze 2 kleintjes van 3 en 2 jaar was er zoveel..... We hadden prachtig weer en dan is de tuin heerlijk om de avond door te brengen, er staat een hele goede stenen BBQ! In de omgeving is heel veel te doen, met mooi en met slecht weer. En dan is het heel fijn om in zo’n compleet huis te logeren. Een aanrader en van harte aanbevolen, makkelijk contact met eigenaren.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Ans van Male05-05-2019

Super verblijf

Heerlijk een week genoten in Buitenlust. Het huis is schoon, luxe ingericht en van alle gemakken voorzien. Douche is top. Speelgoed voor de kinderen aanwezig en de trampoline was een ware hit! Genoeg leuke uitjes oa: Gaia Zoo, Toverland, Valkenburg, Maastricht en Aken. Hopelijk volgende keer naar een ander huis van dezelfde eigenaren.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Mary29-04-2019

Gezellig en sfeervol!

Gezellig autentiek huis. Mooi en modern ingericht. Gezellige houtkachel. Huis is van alle gemakken voorzien. Heerlijke regen douche en prima bedden. Buiten ook ruim alleen was t tijdens ons weekend helaas geen weer om vd tuin te kunnen genieten, maar daarom wel heerlijk op de grote bank bij de kachel gezeten en veel spelletjes aan de grote eettafel gedaan. Prima plek om erop uit te gaan. Met onze kinderen dit weekend een rondleiding in de grotten van maastricht gedaan en in Landgraaf bij t klimpark aktief geweest. Savonds lekker uit eten geweest en in Kerkrade en koningsdag in Heerlen op t plein was ook top. Kortom een heerlijk weekend gehad!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    9Jacqueline22-12-2018

Top voor herhaling vatbaar

Wat een fijn huis, goede bedden, lekkere bank, gezellig en comfortabel ingericht. Volop te doen in de omgeving. Leuk voor een romantisch weekendje met z'n tweetjes maar ook voor gezinnen met kinderen. Goede communicatie met de verhuurder

Gereisd met partner in december 2018

• 10DVW15-05-2018

Fantastisch!

Fantastisch huis, fantastische interior design, superleuke host, perfekt ook bij rainy weather :) . plus een dag in maastricht, een dag in gaia zoo ... dus een spannende short trip. .. absolute aanbeveling!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• Oude reviews

9Alexander24-10-2017

Heerlijk huis, wij hebben hier een week genoten

Het is een perfect huis als je het mooie zuid Limburg wilt ontdekken. Wij zijn hier een week geweest met zijn vieren. Onze kids van 3 en 6 vonden het erg leuk en ware gek op de trampoline in de achtertuin. En wij, vonden het de perfecte uitvalsbasis voor een week Bourgondisch genieten.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 9Gert Jansen06-02-2017

Het was heel goed we zijn er een week geweest

Het ontvangst was goed de kachel was al aan dus lekker warm toen we aan kwamen alleen de kelder was te koud voor de kinderen dat was een beetje jammer voor hun eigen plekje.. maar verder was het goed, schoon en warm wat wil je meer.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9Lin17-12-2016

Niet twijfelen, boeken!

Wij (2 volwassen+dochter van bijna 3) hebben hier een heerlijke week vakantie gehad. Je hoeft alleen kleding en toilettas mee te nemen want alles wat je nodig hebt - ook voor kids - is hier aanwezig. Zelfs fietsen en een buggy.

Het huisje was perfect schoon, sfeervol ingericht (voelde meteen als thuis), comfortabel en rustig gelegen.

Je zit zo in maastricht, maasmechelen design outlet, gulpen (zwemparadijs), gaia zoo, Duitsland etc etc.

Communicatie met de eigenaars prima. Prijs kwaliteit verhouding dik in orde.

Wij raden deze accomodatie absoluut aan.

Gereisd met jonge kinderen in november 2016

• 8Hanneke15-11-2016

Sfeervolle vakantiewoning

Gezellig ingerichte woning in een rustig en karakteristiek buurtje. Aan alles is gedacht door de huiseigenaren, ook op het gebied van kinderspeelgoed (wat prettig was voor onze dochters!). Daarnaast fijne bedden en een mooie badkamer.

Gereisd met jonge kinderen in november 2016

7 tips over Vakantiehuis Buitenlust

• Yvonne Roijers, 04-04-2014

De markt van zaterdag is heerlijk. Boodschappen doen en tanken over de grens is aan te raden. Bij Kaufland in Hertzogenrath kun je naar hartenlust goedkoop winkelen.

• Lotte de Jong, 09-12-2013

Op loopafstand van treinstation met rechtstreekse verbindingen naar Valkenburg en Maastricht.

• Jelle & Renate, 10-09-2013
    • Wandelen in de prachtige omgeving
    • Een bezoek aan Gaia Zoo in Kerkrade
    • Eten bij La Casa in Valkenburg