Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

47 Reviews over Buitenlust

• 10Fam. Kuipers05-12-2021

Heerlijk familiehuis!

Wat een fijne plek is dit! Een perfect familiehuis, waar we een heerlijk weekend weg hebben gehad. Alles is aanwezig en zeer kindvriendelijk: hele fijne bedden, volop speelgoed voor de kinderen, trampoline, schommel, boeken, heerlijke regendouche en niet te vergeten: de houtkachel. Heerlijk om in deze tijd een weekend weg te gaan en even echt te "cocoonen" met de familie. Wij hebben genoten en komen graag hier of in een van de andere huisjes nog een keer terug!

• 10Natuur
  • 9Ellen18-10-2021

Aanrader, heel erg sfeervol en met zorg ingericht!

Wat een heerlijke week hebben wij gehad in Buitenlust! We hadden het huisje mede geboekt vanwege de warme sfeer die de foto’s op de website uitstraalden en in werkelijkheid was de sfeer precies zoals we hoopten. Alles klopte, van de inrichting tot aan de kleinste details als de kopjes in de keuken. Ik zou willen dat mijn eigen huis er zo uit zag! Comfortabele bank en heerlijke bedden, volop vermaak voor de kinderen (zowel binnen als buiten), erg compleet ingerichte keuken. Daarnaast heel schoon en ontzettend gastvrije eigenaren (een van de controllers van de WII was bijvoorbeeld stuk en er werd onmiddellijk een nieuwe voor ons geregeld). Rustige buurt in een mooie omgeving, goede uitvalsbasis voor de dierentuin, wijnroutes, Maastricht, etc. Aanrader!

• 9Natuur
  • 9Ellen30-04-2021

Een perfect gezinshuis - a home away from home!

Het is een heerlijk huis dat voelt als je “eigen” huis omdat alles er is dat je je wensen kunt; goede bedden, een complete keuken, een gezellige tuin, veel speelgoed en boeken voor de kinderen. Perfect! Daarnaast was het schoon. Ook stonden bij aankomst de ramen van de bovenverdieping open om de woning te luchten, wat in deze tijd met corona, erg prettig was.Hoewel we alleen een digitaal contact hadden, is Marjan een vriendelijke gastvrouw en was ze steeds goed bereikbaar als we vragen hadden.

• 9Lenny Kruidenier28-04-2021

Fantastisch familiehuis

We hebben een heerlijk weekend gehad in Buitenlust. Ookal wonen we op slechts 45 minuten rijden, het voelde echt als vakantie. Het mooie huis is van alle gemakken en voorzieningen voorzien en voelt gelijk als 'thuis'. De kids (van 4 jaar) hebben heerlijk kunnen spelen met al het aanwezige speelgoed en op de trampoline. Pap en mam zaten lekker in het zonnetje te genieten!

• 9Shanti en Ronald31-08-2020

Een gezellig en comfortabel huis!

Een karakteristieke vrijstaande woning gelegen in een rustige wijk. Van binnen is het prachtig ingericht met een open haard en een nieuwe keuken. Genoeg speelgoed voor de kleintjes. Een hele fijne ruime eettafel waar je gezellig kunt zitten. En de bank zit heerlijk. De slaapkamers zijn ook top en voorzien van alle gemakken. Het huis ligt op een fijne locatie, dichtbij de natuur.

• 9Fam van leeuwen21-10-2019

Super

Een gunstig gelegen huisje, met alles erop en eraan. Heerlijke bedden en een gezellige zithoek en een heerlijke grote tafel om aan te eten en spelletjes te doen.Het enige wat wij misten waren bordspelletjes voor iets oudere kinderen, maar als je weet dat dat er niet is dan neem je het gewoon zelf mee.

• 9Monique15-09-2019

Compleet ‘eigen huis’, heel erg goed

Voor t eerst met het hele gezin (5 volwassenen en 2 kleintjes) een weekendje weggeweest. Het huis is een echt ‘thuis’ en hebben wij als zeer bijzondere ervaren. Neem geen speelgoed mee want voor onze 2 kleintjes van 3 en 2 jaar was er zoveel..... We hadden prachtig weer en dan is de tuin heerlijk om de avond door te brengen, er staat een hele goede stenen BBQ! In de omgeving is heel veel te doen, met mooi en met slecht weer. En dan is het heel fijn om in zo’n compleet huis te logeren. Een aanrader en van harte aanbevolen, makkelijk contact met eigenaren.

• 9Ans van Male05-05-2019

Super verblijf

Heerlijk een week genoten in Buitenlust. Het huis is schoon, luxe ingericht en van alle gemakken voorzien. Douche is top. Speelgoed voor de kinderen aanwezig en de trampoline was een ware hit! Genoeg leuke uitjes oa: Gaia Zoo, Toverland, Valkenburg, Maastricht en Aken. Hopelijk volgende keer naar een ander huis van dezelfde eigenaren.

• 9Mary29-04-2019

Gezellig en sfeervol!

Gezellig autentiek huis. Mooi en modern ingericht. Gezellige houtkachel. Huis is van alle gemakken voorzien. Heerlijke regen douche en prima bedden. Buiten ook ruim alleen was t tijdens ons weekend helaas geen weer om vd tuin te kunnen genieten, maar daarom wel heerlijk op de grote bank bij de kachel gezeten en veel spelletjes aan de grote eettafel gedaan. Prima plek om erop uit te gaan. Met onze kinderen dit weekend een rondleiding in de grotten van maastricht gedaan en in Landgraaf bij t klimpark aktief geweest. Savonds lekker uit eten geweest en in Kerkrade en koningsdag in Heerlen op t plein was ook top. Kortom een heerlijk weekend gehad!

• 9Jacqueline22-12-2018

Top voor herhaling vatbaar

Wat een fijn huis, goede bedden, lekkere bank, gezellig en comfortabel ingericht. Volop te doen in de omgeving. Leuk voor een romantisch weekendje met z'n tweetjes maar ook voor gezinnen met kinderen. Goede communicatie met de verhuurder

Vakantiehuis Buitenlust info

• CafeNiet beschikbaar