Reviews over Eygelshoven

Fantastisch!

DVW,
    15-5-2018

Fantastisch huis, fantastische interior design, superleuke host, perfekt ook bij rainy weather :) . plus een dag in maastricht, een dag in gaia zoo ... dus een spannende short trip. .. absolute aanbeveling!

Gezellig

Fam. Bakker,
    27-12-2017

Gastvrij, prachtige ligging, vriendelijke en hardwerkende gastvrouw

Heerlijk huis, wij hebben hier een week genoten

Alexander,
    24-10-2017

Het is een perfect huis als je het mooie zuid Limburg wilt ontdekken. Wij zijn hier een week geweest met zijn vieren. Onze kids van 3 en 6 vonden het erg leuk en ware gek op de trampoline in de achtertuin. En wij, vonden het de perfecte uitvalsbasis voor een week Bourgondisch genieten.

Heerlijk gegeten!

Leo,
    19-5-2017

Zeer vriendelijk personeel en maken tijd voor een praatje.Lekker ouderwets gezellig. Gevarieerde menukaart. Prijs is helemaal top!

Het was heel goed we zijn er een week geweest

Gert Jansen,
    6-2-2017

Het ontvangst was goed de kachel was al aan dus lekker warm toen we aan kwamen alleen de kelder was te koud voor de kinderen dat was een beetje jammer voor hun eigen plekje.. maar verder was het goed, schoon en warm wat wil je meer.

Eygelshoven scoort een 7 uit 10, op basis van 4 reviews