Appartement

13 reviews over Appartement Top van Epen in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

Ton en Marina en hond Skyla
3-7-2019

Wat een heerlijke plek om te verblijven. Wat een prachtig uitzicht richting Geuldal vanaf de grote achtertuin. Vanaf de Top van Epen zijn mooie wandelingen te maken. Wij fietsen graag, maar met een behoorlijk hond in een fietskar leek ons dat bijna onmogelijk en hadden de fietsen thuis gelaten. Leuk schoon en modern appartement met echt heerlijke bedden. En ondanks de enorme hitte die er tijdens ons verblijf was, was het binnen heerlijk koel gebleven. De zon komt net niet op het raam. We komen zeker nog eens terug. Bedankt dat we even jullie gasten mochten zijn.

Subliem!

Fam. Maenhaut/De Smet
10-3-2019

Beter laat dan nooit een recensie schrijven... Hierover kan ik kort zijn; Subliem. Geweldige ontvangst. Gloednieuwe en smaakvol ingerichte kamers met erg goede bedden. Zeer propere en hygiënische keuken, badkamer... Kwalitatieve materialen. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. De streek is adembenemend mooi en erg gevarieerd. Top van Epen is een echte aanrader. Doe zo voort!!!

Gereisd Met partner in juni 2018

Rust,genieten,omgeving met de wauw factoor

Petra Almer
23-11-2018

Wat een heerlijke plek.Bij aankomst stonden er wat drankjes in de koelkast,chocolaatjes om te snoepen.Het huisje was schoon,smaakvol ingericht.De omgeving Wauw.De bedden lagen heerlijk.Al met al dus Top bij Top van Epen

Gereisd Met vrienden in november 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Top van Epen voor je op een rij gezet:

Goed met een minpunt, de badkamer

Marja
23-7-2017

De toilet is in de badkamer en met zijn vieren is dit lastig. Maar tanden poetsen kan natuurlijk ook in de keuken

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Fantastische accomodatie met alles erop en eraan.

Mara vander Have-Land
14-8-2016

Het is een super mooie locatie de Top van Epen. Vergezichten, in de directe omgeving prachtige wandelpaden, leuke dorpjes en niet ver van Maastricht en onze Zuiderburen en Oosterburen zijn ook binnen no time te bezoeken.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Prettig verblijf

Marjolein Pleijsier
4-2-2016

We verbleven met twee stellen in een appartement. Boven vindt je de twee slaapkamers, beneden de badkamer en de woonkamer/keuken. Het is een net appartement, je kan goed zien dat het onlangs is gerenoveerd, alles oogt netjes en schoon. Fijne bedden, fijne badkamer, ruim woongedeelte met twee banken en grote tv, en mooie keuken. Bij aankomst stonden er chocolaatjes klaar en er stond wat frisdrank en bier in de koelkast. In de badkamer liggen voldoende handdoeken voor tijdens je verblijf. Voor foto's, zie 'foto's'.

Gereisd Met vrienden in januari 2016

Gezellig appartement op mooie landelijke plek

eline
31-1-2016

Gastvrij, huiselijk, schoon, comfortabel, veel ruimte, prachtig uitzicht, mooie omgeving

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2016

Een heerlijk verblijf in Top van Epen.

Marjo Hendrickx
12-1-2016

Luxueuze inrichting. Aan alles is gedacht. Heerlijke bedden.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Héérlijk!

Maud
31-12-2015

Enorm genoten van een relaxte kerstweek. Het huis is comfortabel, schoon en zeer rustig gelegen. Lekker slapen op heerlijke bedden en wakker worden door het kraaien van de haan. Vanuit het huisje loop je zó de bossen en de heuvels in. Wat een natuurschoon! De attenties van de eigenarenkoekjes voor de honden en een flesje wijn voor de baasjeszorgen ervoor dat je je welkom voelt. Wij komen hier terug, dat is zeker!

Gereisd Met partner in december 2015

Heerlijk, gastvrij.

Christiane en Steven
7-12-2015

Top van Epen is een luxe, ruime vakantiewoning ingericht met oog voor detail en kwaliteit. Het ligt rustig en heeft een tuin met fantastisch uitzicht. De woning was lekker schoon en de ontvangst was heel hartelijk, met wat drankjes in de koelkast en voor ieder wat lekkers onder de kerstboom. Zelfs voor onze hond! Elian, hartelijk bedankt!!

Gereisd Met partner in december 2015

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Top van Epen in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Top van Epen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.