Hotel Terpoorten

NederlandLimburgEpen
7.6GoedScore uit 83 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 83 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

83 Reviews over Terpoorten

• 7Willem407-06-2017

Supermooie omgeving

Het hotel is enorm gedateerd. De kamer en bedden zijn goed ( al zijn bedden altijd erg persoonlijk) De receptie is een rommeltje, het lijkt een kantoortje waar van alles ligt. De ontbijtruimte/restaurantruimte is in de jaren 70-80 blijven hangen. Veel donkerbruin en plastic planten voor de ramen.Maar dat is ook zo in de rest van de algemene ruimtes. Het terras nodigt niet uit. Veel onkruid, en niet aangekleed. Raar dat een terras 100 mtr verderop wel vol zit. Nee, men laat veel geld liggen. En de verandering hoeft echt niet veel geld te kosten. De eigenaar is uiterst aardig.

• 9Lia Boschman25-08-2016

Ronald en Monique waren zeer gastvrij en bijzonder flexibel. En het eten was er zeer goed en gevarieerd.

• 6Berry Eggenhuis10-07-2016

Leuke prijs maar erg gedateerd en niet schoon

Het hotel is erg gedateerd. Het hotel kan zeker een opknapbeurten gebruiken. Minpunten zijn toch vooral dat de kamers zeker niet schoon zijn. Er lagen behoorlijk bevlekte spreien op de bedden. De spiegel zaten grote vingervlekken op. De douche is is in zijn geheel erg beschimmeld/verspocht. De rozetten van de douche bungelden er gewoon los bij. Er lagen lange haren in de douche. De afvoer van de douche werkte niet naar behoren en de inhoud van het putje kwam bij elke douchebrurt omhoog. De tubes zeep werden niet iedere dag aangevuld, er lag nog een halve tube zeep van de vorige bezoekers die blijkbaar eerst op moest.

De eigenaar van het hotel is erg vriendelijk.

• 4Drie vriendinnen03-07-2016

Smoezelig, vies naar oud frituurvet ruikend hotel.

Geweldig gelegen om te wandelen en goedkoop, maar vies. Ik logeer al tiental jaren low budget, maar dit is het eerste hotel waar ik niet naar terug wil, door de smerigheid en luiigheid waarmee het hotel gerund wordt. Achter de nachtkastjes en onder het bed veel stof en achterblijfselen van eerdere gasten. Schimmels in de badkamer en wasmandje. Benauwde warme kamer die slecht te ventileren was. Een blijvende bedompte oude frituurlucht bij binnenkomst. Smoezelige eetruimte oa kruimels op vensterbanken, een spekvette keukendeur en brood wat in het mandje gesmeten wordt. Onder het dekseltje van het zoutvaatje zat een bruine aangekoekte rand. De beloofde wandeltochten bestonden uit een hoge stapel soms smoezelige A4-tjes waar de nietjes vaak uit waren en waar je met gezoek een wandeltocht uit kon vissen. Gedateerdheid en eenvoud kunnen hun charme hebben, maar de liefdeloosheid luiigheid en zelfingenomenheid waarmee dit hotel gerund werd deed onze handen jeuken.

• 9Joh. D. Burgerhout06-05-2016

Goed, goed onderhouden en goed eten

We vonden alles goed en dat heeft vooral ook te maken met de gemoedelijke sfeer die uitstraal van het gebouw en van de eigenaar. Het is niet hypermodern, maar gewoon degelijk, rustig en schoon. Meer willen we niet, minder ook niet. Een minpunt voor mijzelf is het te zachte bed, maar voor mijn kinderen en partner is dat juist een pluspunt. Over het eten: ik heb moeilijke kinderen wat eten betreft. Voor de eigenaar was het geen probleem om daarmee rekening te houden. De kinderen zelfgemaakte (lekkere) pizza, voor mijn vrouw vis en voor mij geweldige asperges. Alles was vers en uitstekend. Hulde!!

• 10anoniem30-10-2015

erg leuk

Prachtige locatie, ruime en gezellige familiekamer, heerlijk ontbijt! Gewoon helemaal goed!

• 8Cees21-08-2015

De ligging van dit hotel

Dat je geen 5 sterren hotel boekt. Een echt limburgs hotelletje waar je waar krijgt voor je geld. De eigenaar, Ronald het de gasten op een leuke en vrolijke manier naar de zin maakt. Kamers zijn prima en schoon en het ontbijt is goed.

T

• 5Henk18-08-2015

afknapper

tijdens een route fietsen wilden we iets eten en drinken op het terras. Op de vraag of we een broodje konden krijgen was het antwoordt dat de keuken pas om 18.00 uur open ging. Ook een stuk limburgse vlaai hadden ze niet (?). Dan maar alleen wat drinken. Eén van ons vieren had geen dorst en bestelde geen drinken waarna hem werd verteld dat hij dan niet op het terras mocht zitten : Limburgse gastvrijheid ????

• 8Danny14-08-2015

Simpel, maar schoon hotel; mooie locatie

Een eenvoudig, maar schoon en comfortabel familiehotel. Het is inderdaad af en toe wel wat gehorig. Het ontbijt is ook goed, maar wat meer variatie zou wel leuk zijn; nu is het iedere dag precies hetzelfde. We hebben een keer avondeten gehad, dat ook in orde was.

De ligging van het hotel is uitstekend, op het terras heb je onder andere zicht op het Vijlenerbos. Op nog geen 100m stap je zo het weiland in, richting de Volmolen. Het dorp Epen is nog geen vijf minuten lopen.

• 5Marjolein07-08-2015

wat teleurgesteld.

in 2014 leuk verlijf gehad. nu in 2015 een mindere ervaring. er werden teveel fouten gemaakt in de rekening. moeite moeten doen om thuis alles in orde te krijgen. op plaats van bestemming kregen we dit niet voor elkaar. een 3e keer dus niet voor ons.

Hotel Terpoorten info

Building information