Camping 't Zinkviooltje

Camping 't Zinkviooltje
6,7

4 tips over Camping 't Zinkviooltje

carmenzirnstein, 11-5-2015
Mensen die van fietsen, mountainbiken houden kunnen hier de Vijlenroute, route nr. 1 van Nederland fietsen....geweldige route.
Cor Blok, 2-8-2014
Een paar dagen voordat wij kwamen heeft er een luidruchtige groep in de verhuuraccomodatie gezeten die tot 2.30 uur s' nachts door ging. Daar maak je geen vrienden mee, ook de buur camping heeft daar last gehad.
Mirte, 9-5-2013
lekker ijs eten in epen en wandelen in de omgeving

OSG West-Friesland, Hoorn, 28-10-2011

't Zinkviooltje is een ideale uitvalsbasis voor een vakoverstijgende studiereis voor gymnasium-3. Op de eerste dag hebben we het Romeinse erfgoed in het archeologische park in Xanten bezocht. In Limburg hebben we op de tweede en derde dag het landschap in kaart gebracht, fossielen gezocht, dassen en vleermuizen bestudeerd, de waterkwaliteit geanalyseerd etc. etc. De laatste avond hadden we een kampvuur. Als afsluiting zijn we op de terugweg langs de Romeinse Katakomben in Valkenburg geweest.