Camping 't Zinkviooltje

Camping 't Zinkviooltje
6,7

79 reviews over Camping 't Zinkviooltje in het Nederlands

top camping met super gastvrouwen.

Nikki
10-5-2018

Geweldige gastvrouwen, echte toppers met gevoel voor Limburgse humor, wat een camping, wat een toplocatie, gemiste kans als je hier niet hebt gekampeerd.

In één woord 'enorm genoten'

m j
16-8-2017

Één en al positiviteit, alsof we in een park aan t kamperen waren, zo mooi, zo ruim, zo'n schoon sanitair, zelden zo gezien en dan kamperen wij al meer dan 40jaar dus weten goed waar we t over hebben, geweldig!!!!!!!!!!!

Dank jullie wel en graag tot n volgende keer!!!

Teleurstellend

Paul
12-8-2017

Mooi gelegen camping. Die blijkt ondergeschikt aan de groepsaccomodatie. Campinggasten moeten gebruik maken van het sanitair van de groepsaccomodatie. Toen wij er waren, zat er een groep met 80 kinderen van 10-14 jaar, merendeels jongens. Het sanitair was smerig en werd slechts 1 keer per dag schoongemaakt. Eigenaresse daarop aangesproken (netjes!), maar dat werd duidelijk niet op prijs gesteld. Echt niet klantvriendelijk en eigenaar neemt onvoldoende verantwoordelijkheid en schuift dat af op de groepsleiding. Verder vervelend te moeten werken met douchemuntjes en muntjes voor warm water bij afwas. Wij komen hier niet meer terug!

Oude reviews (archief)

Fantastisch gelegen, prettige sfeer

Willem Bijleveld
4-10-2016

Omgeving en locatie camping on-nederlands mooi

T Zinkviooltje, waar ze nog in de jaren 60 denken en doen... Sanitair oubollig en rechtuit onzuiver, Te delen met jeugdgroepen...

Mooie camping

Anneke
10-8-2016

Het Zinkviooltje ligt prachtig aan de Geul, Zuid Limburg op zijn mooist. De plaatsen zijn ruim, veel met een prachtig uitzicht. Schoon sanitair. Vriendelijke eigenaars. We zijn een paar dagen gebleven, maar volgend jaar gaan we langer. Er is veel te beleven in de omgeving. Een echte aanrader!

Mooi gelegen camping langs de Geul

Suzanne
8-8-2016

Pluspunten: locatie, prijs, genoeg ruimte voor staanplaatsen.

Minpunten: geen winkeltje, douchen met douchemuntjes, geen thermostaatkranen.

Kleinschalige camping met voornamelijk tentjes, maar ook standplaatsen voor caravans beschikbaar.

We verbleven er met twee kleine kinderen voor een lang weekend. We hebben ervan genoten. De locatie is prachtig. Er was op het moment dat wij er verbleven geen groepsaccommodatie verhuurd, dus ik weet niet hoe het is als er hele groepen verblijven.

Speelveldje voor de kinderen was ideaal: zandbak, schommel, glijbaan, en drie wiptoestellen. Verder ook mogelijkheid voor badminton, tafeltennis, voetbal en volleybal.

Sanitair was schoon en op zich prima, maar had liever gezien dat ik de douche wat warmer kon zetten. Ik had het best koud (en hierdoor heb ik de kinderen slechts met een washandje wat schoongemaakt). Ook is het gissen hoe lang je onder de douche kan blijven ivm muntje. Helemaal ingesopt de douche uitstappen wil je ook niet. Tip: geef het ergens aan of vermeld het even hoe lang je je kan douchen met zo'n muntje.

Een winkeltje waar je een paar dagelijkse benodigdheden zou kunnen kopen, zou ideaal zijn. Er is wel een terras, maar je maakt daar eigenlijk geen gebruik van, want er is geen bar/winkel/cafe. Had er best een biertje willen drinken :)

Al met al hebben we genoten van ons verblijf.

Fantastische camping

Els Merx
7-8-2016

Heerlijke week gehad op het Zinkviooltje. Mooiste plek van Nederland. Mooie ruime plaatsen, prachtig uitzicht goed en schoon sanitair. Vanuit de camping kun je mooie fiets- en wandeltochten maken. Veel te doen in de omgeving. Camping wordt gerund door een zeer symphatieke familie. Wij komen zeker terug!

Heerlijke vakantie gehad

D.Schuiling
22-5-2016

Wij vierden hier de laatste dagen van onze vakantie en we genoten. De eigenaren waren erg vriendelijk en behulpzaam. Een voordeel op deze camping is dat je kan reserveren van dag tot dag ipv week tot week. Het sanitair was netjes en schoon en we ervaren hier de rust die je wil ervaren als je vakantie hebt! De omgeving was werkelijk waar prachtig. De vakantie voor 2016 is intussen geboekt en wij kijken er erg naar uit.

Prachtige plek

Paul
15-5-2016

Met tent gestaan op terrein zonder stroom. Dat is erg mooi, zeker bovenaan of linker veldje. Direct tegen de weien/velden aan, waar je zo wegloopt het Heuvelland in. Epen is mooiste wandelgebied. Zonder stroom heeft deze camping altijd plaats. Koel elementen invriezen kan. Epen op 15min lopen, 's morgens wandelschoenen aan en Hup naar de Bakker voor verse broodjes. Douches zijn er genoeg, prima staat en schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Zinkviooltje in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Zinkviooltje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Zinkviooltje scoort een 6.69 uit 10 op basis van 79 reviews.