Camping Rozenhof ***

7,8

WebsiteLink naar website

Weer vandaag5°-5°

164 reviews over Camping Rozenhof in het Nederlands

Geweldige camping met een perfect restaurant .

Joop den Haan, 10-1-2017

Gewoon een fijne camping waar we vanaf 20 december 2016 tot 2 januari 2017 hebben gestaan met onze caravan en het was geweldig
Madelene Mertens, eigenaresse, 4-4-2017
Wat een fijne recensie, en super dat u het zo bij ons naar uw zin heeft gehad. Hopelijk tot een volgende keer!

Winterkamperen,doen!

Kees Jan Blok, 3-1-2017

Voor de eerste keer winterkamperen met de caravan. Prachtige, rustige plek uitgezocht. Fantastisch uitzicht richting Epen. Goede uitvalsbasis voor wandelingen. Lekker dineren; voldoende keuzes voor niet teveel geld. Zeer aardig bedienend personeel en eigenaren. Verwarmd en zeer schoon sanitair/douches. Volgende feestdagen weer!
Madelene Mertens, eigenaresse, 4-4-2017
Wat een fijne recensie! en heerlijk om te horen dat u zo lekker in het restaurant heeft gegeten. Tot de volgende keer!

prachtig uitzicht.

marijke, 30-10-2016

De weg ligt te dicht bij de camping.
Madelene Mertens, eigenaresse, 4-4-2017
Bedankt voor uw reactie, helaas zijn er sommige dingen waar ik niks aan kan doen. Maar we hebben ook een groot gedeelte camping wat niet aan de weg ligt. Misschien een andere keer?

Mooie ligging, maar chagrijnige mensen

J. van Gulick, 25-10-2016

De camping ligt heel mooi, uitkijkend op het heuvellandschap. Op een oudere mevrouw na vind ik het personeel wel erg kortaf, er kan nog geen fatsoenlijk goedemorgen of dank je wel van af; wat toch vrij elementair is bij gastheerschap. Ook niet passend bij gastheerschap is het gegeven dat je voor 20.00 uur iets te eten besteld moet hebben, daarna kan het niet meer...... Gelukkig zijn er genoeg wel leuke restaurants in de omgeving die daar niet zo spastisch over doen....
Madelene Mertens, eigenaresse, 4-4-2017

Bedankt voor uw reactie, jammer dat het u zo is tegen gevallen bij ons.

Gelukkig letten we er altijd op dat iedereen de gasten groet, maar het kan er wel eens tussen glippen, onze excuses daarvoor.

En onze keuken sluit inderdaad om 20.00 maar daarom zijn wij ook al om 12u 's middags voor u paraat met veel lekkere dingen.

Redelijk

Jaap, 7-9-2016

Bediening van terras was matig en duurde erg lang en zou wat vriendelijker mogen.

Bij het inchecken bij de receptie vond ik dat ik bot geholpen werd.

Vind het wel erg vreemd dat er stallen en paarden midden op de camping staan.

Caravans waren prima, nieuw, netjes en fijne bedden.

Zwembad en speeltuin zijn prima voor jonge kinderen.

Was ruimte, douches en toiletten zijn netjes.

Madelene, eigenaresse, 25-9-2016

Bedankt voor uw reactie op Zoover. Jammer dat uw ervaring op het terras wat minder was, soms ligt het aan de dagdrukte hoe snel we kunnen zijn.

Maar fijn dat de accommodatie u goed bevallen is.

Super!

Jackie Sommers, 6-9-2016

Geweldige acomodatie op één van de mooiste plekjes van Nederland.Leuk restaurant met fijn terras en heerlijk eten.

De mensen zijn allemaal super vriendelijk.Een echte aanrader.👍🏻

Schitterende omgeving

Sharon min, 6-9-2016

We hadden een huisje gehuurd. Ruim huisje met afgesloten tuin, ideaal met de hond. Samen met de andere huisjes deelden we ook nog een tuin met speeltuin. Nadeel is dat de huisjes niet op de camping zelf liggen en je de weg over moet naar het (vrij kleine) zwembad. Maar in de omgeving is heel veel te doen en als je van wandelen houdt, dan zit je daar prima!
Madelene, eigenaresse, 25-9-2016

Bedankt voor uw fijne reactie over de huisjes. De huisjes liggen inderdaad 300 meter van de camping af, Maar gelukkig kunt u door de wei heen richting de camping, dat scheelt alweer!

En honden zijn altijd welkom!

genoten op de Rozenhof

Leo, 6-9-2016

we hebben een stacaravan gehuurd; vrijwel nieuw en ruim (met 4 volwassen is de 2e slaapkamer misschien wat krap als iedereen 185cm+ is), maar riante woonruimte, flinke keuken en goede douche/wc ruimte. Prima schoon gemaakt bij aankomst. Zitje/grasveld bij caravan goed, maar had misschien wat ruimer gemogen.

Personeel; overal super vriendelijk en behulpzaam!! (winkeltje, snackbar, terras, receptie; gewoon prettige mensen)

Eten terras/restaurant; lekker voor een schappelijke prijs

Omgeving/ligging; gewoonweg prachtig!!

Mooie uitzichten vanuit de caravan, tegen het Vijlerbos aan(met mooie separate wandel, mtb en paarden paden). Op een paar honderd meter het leuke ijs/fruit tentje langs de weg(maar voor heeeerrrrlijk ijs ga je natuurlijk naar Vaals "ijssalon Italia" en 't Hijgend Hert op wandelafstand door de bossen.

Voor gezinnen met kleine kinderen bij caravans lekker autovrij !

En voor gezinnen met kinderen; klein zwembad en speeltuintje op de camping.

Komen er zeker nog een keer terug.

Madelene, eigenaresse, 25-9-2016

Wauw, wat een fijne reactie op onze camping! Hier zijn we heel blij mee.

Hopelijk tot een volgende keer!

Fantastisch!

Mara, 24-8-2016

In de reviews wordt veel geklaagd over het zwembad, maar daar zie ik geen problemen. Het zwembad is niet extreem groot, maar perfect voor een verkoelende duik.

Vooral de omheinde tuinen bij de appartementen waren geweldig i.v.m. Onze hond. Zo kon hij niet weglopen maar wel steeds bij ons zijn.

Daarnaast was er ook nog eens gratis wifi. Al met al was het een schitterende vakantie!

Madelene, eigenaresse, 25-9-2016

Dank u wel voor uw fantastische reactie op onze camping, Het zwembad is inderdaad geen 50 meter bad, maar prima te doen om je te amuseren met kinderen of inderdaad voor een verfrissende duik .

Hopelijk zien we u gauw weer terug!

Leuke week in Zuid limburg

Niels, 6-8-2016

We hebben een heerlijke week gehad op de Rozenhof. Ligging is fantastisch, uitzicht vanuit onze nette stacaravan was erg mooi. Erg veel te doen in de omgeving. Algemene indruk van de camping een klein beetje rommelig; Speelattributen in de speeltuin , veel onkruid in de groenstroken, de schuren waar de dieren in staan ogen wat gedateerd.

Restaurant en kampwinkel voorziet prima in basisbehoeften. Elke dag verse broodjes verkrijgbaar!

Voor kleine kinderen is het erg leuk met de speeltuin en de dieren.

Al met al een gezellige en gemoedelijke kleine camping in een prachtige omgeving.

Madelene, eigenaresse, 25-9-2016
Dank u wel voor uw fijne reactie op onze camping, Hopelijk zien we u nogmaals terug in een van onze stacaravans.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rozenhof in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rozenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rozenhof scoort een 7.77 uit 10 op basis van 164 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: