Camping Rozenhof ***

Weer vandaag5°-5°

164 reviews over Camping Rozenhof in het Nederlands

Helemaal top!

Martijn, 17-10-2008

Ben er 9 jaar achtereen in een stacaravan geweest van mijn 8e tot mijn 17e. Was altijd erg gaaf. Ik kom zelf uit apeldoorn en was altijd erg gezellig met andere apeldoorners:P. echt een aanrader om in een stacaravan of een huisje te gaan. Word altijd goed onderhouden en schoongemaakt. Voor het campinggedeelte weet ik niet. Dus kan geen beoordeling geven over sanitair of het afwasgedeelte of de douches.

Mooi gelegen uitstekende camping

Ruud de Bot, 8-9-2008

Samen met mijn vrouw en baby (6 weken) in een stacaravan gezeten. Een mooie kleine camping met alle faciliteiten. Eten was goed, vriendelijke bediening en een vrouw die af en toe met de kleine ging wandelen tijdens het uit eten..

Uitstekend vermaakt zeker met de wandelingen in het gebied!!

Uitstekend, ontspannend en rustgevend

Hans en Anneke, 19-8-2008

Zeer mooi gelegen camping in het Z. Limburgse land. We komen er al enige jaren, eerst met onze kinderen en nu met ons tweeen. Je kan ervan alles wat je dagelijks nodig hebt kopen, dus je hoeft de camping niet af. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is zeer geschikt voor een mooie wandeling of een fietstocht, maar dan moet je wel de nodige heuvels beklimmen. Verder heeft de camping zeer mooie plekken met mooi uitzicht. In de winter is het ook zeer mooi, zie de foto`s.

Leuke Camping, erg kindvriendelijk

Harro Zwier, 27-7-2008

Ligging is perfect, mooi op de heuvel. Goed uitzicht op sta plek nummer 7

Heel leuke camping.

Berend en Annie van der Laan, 20-7-2008

Wij vinden het een prachtige familie camping die erg mooi gelegen is in het mooiste stukje heuvellandschap van nederland. Voor de sportieveling zijn er tal van wandel- en fietsroutes vanaf de camping te maken. Voor de mindere sportieveling kan er met de auto prachtige routes worden gereden. Ben je lui, is er een erg gezellige terras aanwezig waar je wordt bediend wordt door heel vriendelijke bedienden/es op z'n limburgs. Je kan er een ruime kampeerplaats boeken of een stacaravan huren, dit alles voor een redelijke prijs. De voorzieningen als sanitair, af/wasgelegenheid restaurant, frituur, speeltuin en zwembad is ruim voldoende (mits de gebruiker er ook aan mee werkt!). Wij gebruiken met onze familie met veel plezier vanaf 1981 "Camping Rozenhof" om weer op verhaal te komen van een jaar werken. Wij vinden eigenaar Fam. Mertens Martens zeer gastvrij en zijn altijd bereid voor eventuele problemen een oplossing te zoeken.

Dit jaar een weekje de camping gestald

André, 11-5-2008

Dit jaar een weekje de camping gestald. Kleine plekken, auto kun je met goed fatsoen niet kwijt en weinig privacy. Uitzicht is adembenemend als je een goeie plek hebt (aan de buitenranden). Sanitair is schoon maar wel wat verouderd, echt werk van een hobbyist. Voor kleine kinderen (

IK ben er 4 maal geweest en ga zeker nog een keer terug.Maar na 20 jaar camping en huisjes.kies dit jaar weer voor een zon vakantie.Maar de rozenhof blijft een van de leukste vakanties voor een betaalbare prijs.

De ROZENHOF is een gezellige camping

Dineke, 10-10-2007

De ROZENHOF is een gezellige camping. Plekken die verschillend van ligging en grootte zijn. Hoog uitkijkend over het dal en dorp of aan d andere kant. Jopie, de eigenaresse is onze favoriet. Geweldig! gezellig restaurant, niet super goed, maar lekker en makkelijk en niet duur. in de winter is het er geweldig, caravanners vier er je kerst en je geniet!

Net terug van een weekje Rozenhof

Nico, 11-9-2007

Net terug van een weekje Rozenhof. Ligging is prachtig en restaurant en prijs kwalitiet gewoon goed maar... met name de 4 ampere was erg weinig. Meerdere campinggasten hadden hier last van. we kregen zelfs de indruk dat het minder was dan de aangegeven 4 amp. Verder was het personeel niet al te vriendelijk. Sanitair wel oud maar netjes onderhouden.

Wij komen al een aantal jaren bij de Rozenhof en het nog 8

Dries & Celia Koppejan, Veenendaal, 24-8-2007

Wij komen al een aantal jaren bij de Rozenhof en het bevalt nog steeds uitstekend. In de omgeving is van alles te doen. In de vakanties worden er leuke dingen gedaan voor de kinderen en de hele familie. De eigenaars proberen er alles aan te doen om een leuke vakantie te kunnen maken. Het is een echte familiecamping en ook al ben je niet zo honk-vast; je komt er toch terug! Kijk naar ons. Onze dochter van 8 jaar wil niet anders; ze zit in de speeltuin, in het zwembad, bij de paarden of de konijnen. We zien haar bijna niet en als de kinderen het leuk hebben ...........

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rozenhof in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rozenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rozenhof scoort een 7.77 uit 10 op basis van 164 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: