Aparthotel Ons Krijtland

Hier blijf ik komen

piet vollenhove
1-5-2018

Een super vertrouwd hotel

Uitzicht om nooit meer te vergeten

Iedereen uiterst vriendelijk en behulpzaam

heel veel dank

Binnen half uur waren we in de miljoenenstad Keulen

Beetje tuttig

Ineke
16-7-2017

Het hotel ligt erg mooi mooi terras dat wel maar de kamers vind ik erg goedkoop aandoen en de bedden vreselijk de matrassen vallen bijna van het bed Ik heb daar heel slecht geslapen verder is het aardig meer niet ontbijt ook wel goed maar niet bijzonder zeker niet voor het geld.

Ruime parkeergelegenheid, schone kamer, uitstekend ontbijt en een uitstekend diner in het restaurant.

Vriendelijk personeel. Een aanrader!

prachtig uitzicht

echtpaar
1-5-2017

Hotel met een prachtig uitzicht over de heuvels van Zuid-Limburg. De kamer was prima, alleen de bedden echt vreselijk! We lagen allebei in een kuil. Pijn in mijn rug. Bij de ingang aan de voorzijde kom je in het restaurant binnen met je koffers. De receptie bevindt zich aan de achterzijde. Het hotel vond ik hier en daar aan vernieuwing toe.(het tapijt op de 1e verdieping bijvoorbeeld) Er verblijven wat oudere gasten in het hotel viel me op. Het personeel in de bediening en bij de receptie was erg vriendelijk. De lunch was erg lekker. Mooie dagen gehad. Prima hotel, waarschijnlijk iets te duur voor wat je krijgt. De matrassen, waar wij op lagen, zijn echt aan vervanging toe.

Geweldig

Wil Janse
22-4-2017

Vier fantastisch dagen, die wij als cadeau hebben gekregen voor ons 50 jarig huwelijk, in Apart Hotel "Ons Krijtland" . Fietsen mee want daar zijn wij dol op en hebben dan ook heel wat heuveltjes en dalingen gedaan in deze dagen. Onze Hotel App.kamer was super en van alles voorzien, het ontbijt was uitgebreid en heerlijk vers brood. Het diner was in één woord top ook al moesten wij lang wachten eer wij geholpen werden, echt jammer. Wil je fietsen in de omgeving ,hou rekening met fikse steile heuvels.

Toch twee kleine minpuntjes wat betreft de badkamer en dat hebben wij de receptie mede gedeeld, geen handvat of beugel om je vast te houden en de tube shampoo of douche moet maar op de grond, geen bakje daarvoor.

Fantastische ligging, matig appartement

Agnes
5-12-2016

Vorig jaar ook geweest, toen zeer goed in een hotelappartement. Dit jaar met 5 personen in een familie-appartement. Helaas viel dat tegen vergeleken met vorig jaar. Huisje wel redelijk ruim en fijn dat er beddengoed en handdoeken zijn, maar alles was oud en versleten. Vreselijke bedden, onderste deel van een boxspring met alleen een topper (?), stapelbed met slechts een schuimrubber ding, geen matras te noemen. Redelijk moderne douche, maar met een klein straaltje. Versleten en doorgezakte banken. Verwarming niet toereikend, het duurde 3 uur voordat het warm was. Ontbijt goed, maar niet bijzonder. Komen er graag weer, mede gezien de werkelijk fantastische ligging, maar niet weer in een familie- appartement.

Prima, maar geen herhaling voor ons.

MB
13-10-2016

Het uitzicht is fantastisch. Het appartement redelijk luxe, maar het hotel is ouderwets en vooral voor ouderen geschikt. Ook overpriced. Wij zaten in één van de appartementen, wat prima 'huisjes' zijn. Vooraf was niet heel duidelijk wat erbij inbegrepen zit maar het appartement is compleet. Nette nieuwe badkamer (wel vochtig, niet droog te krijgen met de afzuiging), redelijk complete keuken. Heerlijk terrasje voor met een 5-sterren uitzicht. Het eten in het restaurant is echter ondermaats, vrij duur en de hele sfeer in het hotel is meer geschikt voor senioren. Die zie je er ook vooral. Prima weekje, maar we gaan zeker niet op herhaling.

Het was dubbel

Lies
19-9-2016

Uitmuntend uitzicht 10+, schone kamers/hotel, vriendelijke personeel, eten goed. Kamer 4 zuidzijde groot en groot balkon met groot zonnescherm en prachtig uitzicht. Ontbijt werd heel goed bijgehouden en we kwamen absoluut niets te kort. Menukaart was klein maar voldoende aanbod en heel lekker en zeker betaalbaar. Aanrader zuurvlees(zoervleisj). Aparte ruimte waar je koffie,thee,frisdrank, alcohol en wat versnapering tegen betaling kunt pakken voor op je kamer. Lift ondanks dat het maar 2 hoog is. Hotel ligt prachtig maar werd teniet gedaan door het drukke verkeer voor het hotel. Echt waar!!! Wij wonen zelf aan een drukke doorgaande weg naar een rond/provinciale en snelweg en zijn dus wel wat gewend maar hebben daar minder geluidsoverlast van dan in dit hotel. Kamer 4 zuidzijde beginnen de bedden door te zakken (kon nog net). Kamers gehorig. Geen airco. Geen minibar.

Alles bij elkaar leuke week gehad maar voor €110,= met alleen ontbijt p.n.p.k. met 5% korting is dit hotel te duur.

Heel gezellig, mooie omgeving

Maria
17-9-2016

Fijn hotel, schone kamers en vriendelijk personeel.

Mooie ligging, tegenvallende kamer

Inge
17-9-2016

Het hotel ligt mooi, met uitzicht over Heuvelland.

Kamer 1 is te warm (geen airco, geen zonnewering), te gehorig (boven keuken). Medewerkers weten vh probleem en voelen zich niet verantwoordelijk voor een oplossing... Jammer, gemiste kans.

Ontbijt is prima, vrij standaard geen verrassingen.

Avondeten hebben wij voor nabijgelegen Gerardushoeve gekozen, waar het eten lekker was en bediening uitstekend.

Kortom mooie plek, maar hotel viel tegen. Geen herhaling voor ons.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ons Krijtland in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ons Krijtland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.