Aparthotel Ons Epen

Laatste review

Het fijnste Hotelappartement in Epen

Frits en Ina Poulie,
27-7-2018

Wij werden hartelijk ontvangen met een kop koffie, we kregen de kamer met balkon ( als enige kamer) vroeg geboekt, fijne kamer met een complete keuken, met aparte slaapkamer met prima bedden, en een prima badkamer met bad, ( douche in bad) voor wat oudere kan dit wel een probleem zijn, alles was schoon en in prima staat van onderhoud, ontbijt was uitstekend met prima koffie ( bonen) en een sinaasappelsap machine , ik heb heel wat glazen op ( daar zou je alleen al voor komen, heerlijke broodjes met veel beleg een yoghurt en melk ,het ligt in het centrum van Epen , aan de achterkant merk je niets van het verkeer, de eigenaren zijn zeer behulpzaam niets is hen te veel, iedere dag worden de bedden opgemaakt en handdoeken vervangen. Er is een garage voor de meegenomen fietsen, Epen ligt in een fraaie omgeving , heerlijk gegeten op de Gulperberg voor een zeer redelijke prijs. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Kenmerken

27-7-2018

Echt wel goed!!

Willem Jan M.,
23-5-2018

Het zag er allemaal prima uit!! Gastvrije ontvangst, mooi appartement, goed ontbijt, luxe wellness! We hebben echt genoten van oms verblijf in “Ons Epen”! Als we weer in Zuid Limburg zijn verblijven we zeker weer hier!

Perfect

Fam. Vogelzang,
28-6-2017

Geweldige sauna, vriendelijke gastvrouw, alles schoon, degelijk ontbijt, goede tips.

In één woord Fantastisch

JAN,
13-2-2017

Direct vanaf aankomst, het warme ontvangst, de goede uitleg over de mogelijkheden in de buurt. Dan de kamer, meer eigenlijk een slaapkamer en woonkamer hadden we tot onzer beschikking. Het ontbijt hebben we zelden zo goed gehad. De sauna was op de foto's heel mooi maar hebben we niet benut.

Prima & aangenaam met persoonlijke service.

fam. Evekink
11-12-2016

Vrijheid en ruimte van een appartement en de luxe van hotelservice. In de zomer zouden wij de rust van een tuin missen.

Fantastische plek.

Mirjan
7-12-2016

Zeer mooi en goed aparthotel. Er onbreekt je aan niets. Alles aanwezig.

Super service en zeer gastvrije eigenaren.

Heerlijke plek om even tot rust te komen

Hans Deuling
11-11-2016

We komen hier al jaren en worden steeds bijzonder gastvrij ontvangen. De service is prima, het ontbijt is heerlijk, de omgeving is perfect voor een prachtige wandeling. En natuurlijk daarna heerlijk relaxen in het sauna landschap.

De appartementen zijn allemaal in prima staat en keurig onderhouden. Wij zijn beide cara patiënt, maar hebben hier nog nooit ergens last van gehad.

Echt een aanrader.

We hadden een rustgevend en sfeervol weekend.

RInus en Marleen
30-10-2016

Allereerst werden we hartelijk ontvangen. Het appartement was wat het beloofde, ruim en volledig ingericht. We hebben genoten van het compleet en vers ontbijt. Ook het spa gedeelte is een aanrader. Drie verschillende cabines en een sfeervolle relax ruimte. Een koud dompelbad zou het sauna gedeelte compleet maken maar de regendouche is een goed alternatief. Hun poetsvrouw verdient een grote pluim, het is er opmerkelijk proper. Het is een mooi wandel- en fietsgebied. En op loopafstand diverse eetgelegenheden.

Een aanrader !! Mooi appartement en erg gastvrij!

Fam. Lukasse
28-10-2016

We hadden hier een prima herfstweek. Gastvrij echtpaar, heerlijk ontbijtbuffet, heel aangename saunafaciliteiten en behulpzaam. Kwam met eigen wandelschoenen die wij waren vergeten aandragen om die te gratis te gebruiken.

Hier komen we terug!

Thea
28-10-2016

We hebben een heel fijn verblijf gehad. Gezellig ingericht appartement. Schoon en elke dag nieuwe handdoeken. Heerlijk ontbijt. Volgende keer gaan we ook naar de sauna.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ons Epen in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ons Epen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.