Aparthotel Ons Epen

60 reviews over Aparthotel Ons Epen in het Nederlands

Echt wel goed!!

Willem Jan M.
23-5-2018

Het zag er allemaal prima uit!! Gastvrije ontvangst, mooi appartement, goed ontbijt, luxe wellness! We hebben echt genoten van oms verblijf in “Ons Epen”! Als we weer in Zuid Limburg zijn verblijven we zeker weer hier!

Perfect

Fam. Vogelzang
28-6-2017

Geweldige sauna, vriendelijke gastvrouw, alles schoon, degelijk ontbijt, goede tips.

In één woord Fantastisch

JAN
13-2-2017

Direct vanaf aankomst, het warme ontvangst, de goede uitleg over de mogelijkheden in de buurt. Dan de kamer, meer eigenlijk een slaapkamer en woonkamer hadden we tot onzer beschikking. Het ontbijt hebben we zelden zo goed gehad. De sauna was op de foto's heel mooi maar hebben we niet benut.

Oude reviews (archief)

Prima & aangenaam met persoonlijke service.

fam. Evekink
11-12-2016

Vrijheid en ruimte van een appartement en de luxe van hotelservice. In de zomer zouden wij de rust van een tuin missen.

Fantastische plek.

Mirjan
7-12-2016

Zeer mooi en goed aparthotel. Er onbreekt je aan niets. Alles aanwezig.

Super service en zeer gastvrije eigenaren.

Heerlijke plek om even tot rust te komen

Hans Deuling
11-11-2016

We komen hier al jaren en worden steeds bijzonder gastvrij ontvangen. De service is prima, het ontbijt is heerlijk, de omgeving is perfect voor een prachtige wandeling. En natuurlijk daarna heerlijk relaxen in het sauna landschap.

De appartementen zijn allemaal in prima staat en keurig onderhouden. Wij zijn beide cara patiënt, maar hebben hier nog nooit ergens last van gehad.

Echt een aanrader.

We hadden een rustgevend en sfeervol weekend.

RInus en Marleen
30-10-2016

Allereerst werden we hartelijk ontvangen. Het appartement was wat het beloofde, ruim en volledig ingericht. We hebben genoten van het compleet en vers ontbijt. Ook het spa gedeelte is een aanrader. Drie verschillende cabines en een sfeervolle relax ruimte. Een koud dompelbad zou het sauna gedeelte compleet maken maar de regendouche is een goed alternatief. Hun poetsvrouw verdient een grote pluim, het is er opmerkelijk proper. Het is een mooi wandel- en fietsgebied. En op loopafstand diverse eetgelegenheden.

Een aanrader !! Mooi appartement en erg gastvrij!

Fam. Lukasse
28-10-2016

We hadden hier een prima herfstweek. Gastvrij echtpaar, heerlijk ontbijtbuffet, heel aangename saunafaciliteiten en behulpzaam. Kwam met eigen wandelschoenen die wij waren vergeten aandragen om die te gratis te gebruiken.

Hier komen we terug!

Thea
28-10-2016

We hebben een heel fijn verblijf gehad. Gezellig ingericht appartement. Schoon en elke dag nieuwe handdoeken. Heerlijk ontbijt. Volgende keer gaan we ook naar de sauna.

slechte ervaring

Gert
22-10-2016

Op basis van de goede waarderingen hebben we dit complex gekozen. Helaas zijn deze verwachtingen niet waargemaakt en zijn we na 1 nacht vertrokken, terwijl we 3 nachten hadden geboekt. Het appartement was oud en de luchtatmosfeer zodanig dat mijn vrouw de hele nacht benauwd heeft wakker gelegen. Voor Cara patienten is het niet geschikt. We moesten wel voor drie nachten betalen, en misschien is dat ook wel logisch, maar wij komen hier nooit weer.

We hebben een aantal aanbieders voor Ons Epen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ons Epen in Epen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ons Epen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Ons Epen scoort een 9.14 uit 10 op basis van 62 reviews.